• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 22.2.2014, Littoinen

Aloittaja Ely, 03.01.14 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

Ely

Toimihenkilölista

Lyhytkarvaiset syyrialaiset: Niina Eskelinen
Sihteeri: Mira Kotoaro?
Assistentti: Saija Kukkohovi

Pitkäkarvaiset syyrialaiset, koe- ja ei-standardiluokan syyrialaiset: Päivi Virtanen
Sihteeri: Laura Säkäjärvi
Assistentti:

Vkh campbelli (standardi, koe- ja ei-standardi), kiinankääpiöhamsterit: Sebastian Mårtensson (SWE) (Harjoitusarvostelu cb: Veera Kujansuu, Carola Roivas)
Sihteeri: Carola Roivas
Assistentti: Ansku Arboix

Vkh roborovski (standardi, koe- ja ei-standardi), vkh talvikko: Ann-Charlotte Ling (SWE)
Sihteeri: Sara Sunikka
Assistentti:

Lemmikkiluokan syyrialaisurokset: Marjut Kaakinen
Sihteeri: Saara Öhman
Assistentti: Eevi Lähde

Lemmikkiluokan syyrialaisnaaraat: Katriina Hautala Saija Kukkohovi
Sihteeri: Viivi Peltola
Assistentti: Henni Haatainen

Lemmikkiluokan kääpiöhamsterit, lasten lemmikkiluokka: Janika Skofelt
Sihteeri: Tuuli Pietilä
Assistentti: Heidi Seppälä

Koearvostelu (vkh roborovski): Veera Kujansuu
Sihteeri:

Koearvostelu (vkh campbelli): Jonna Tikka
Sihteeri:

Koearvostelu (vkh talvikko, kiinankääpiöhamsteri): Martina Munther
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ely

Sähköinen ilmoittautuminen on jo avattu http://hamsteriyhdistys.fi/ilmoittautuminen/
Huomatkaa että syyrialaisille on lisätty koestandardivärit sininen ja seepianharmaa, roborovskeille on lisätty argente  :icon_smile:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Tinjau

Mä voisin olla tuon päivän sihteerinä Marjutille lemmikkiuroksissa :)

viiru

Huom! Tässä näyttelyssä on jälleen muutama koearvostelija. Lotan ja Sebben assistenttien tulisi näin ollen joidenkin lajien osalta kuljettaa eläimet arvostelusta koearvostelijan pöydälle normaalin pöydän sijaan. Näyttelypaikalla neuvotaan kyllä! :) Tärkeintä on, että eläimet ovat ensin arvosteltuja niissä luokissa, joihin ne on ilmoitettu! Etenkin, jos eläin on ilmoitettu sekä lemmikki- että ulkomuotoluokkaan, tulisi assistentin tarkistaa että eläimellä on kuljetuslaatikonsa päällä kaksi arvostelukaavaketta koearvostelijan pöydälle sitä viedessään.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Lautsi

Mä voin olla sihteerinä Päivi Virtaselle eli siis Laura Säkäjärvi on nimi. :)
http://facebook.com/hamsterila
-Fluffy's syyrialaiset-

Ninde

#5
Oiskos mahdollista vaihtaa Kotoaron Mira mun sihteeriksi? Ollaan hiouduttu hyväksi tiimiksi aikaisemmilla kerroilla.  :yes:

Ely

Jos sopii niin olisin mielelläni sihteerinä kun näin uutena tuomarina haluaisin oppia vielä lisää vaikka koulutus onkin päättynyt  :icon_smile:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Viivi

Mä voisin tulla sihteeriksi Katriinalle  :icon_e_wink:

Janika S.

Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

sarsu

Jos joku kaipaa Helsingin tienoilta kyytiä, niin meidän autoon mahtuisi vielä yksi jaettuja bensakuluja vastaan.  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Henni

Mä (Henni Haatainen) voisin olla Katriina Hautalalle assarina :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

CaroR

Mä voisin tehdä harkkarin tuolla Cämpsyille nyt ainakin, talvikot menee varmaan päällekäin niiden kanssa mutta aloitetaan vaikka noista. Laitan vielä viestiä vaikka Viirulle!
Cämpsykasvatusta useissa eri väreissä <3

Ninde

Lainaus käyttäjältä: CaroR - 07.01.14 - klo:05:35
Mä voisin tehdä harkkarin tuolla Cämpsyille nyt ainakin, talvikot menee varmaan päällekäin niiden kanssa mutta aloitetaan vaikka noista. Laitan vielä viestiä vaikka Viirulle!
Ei kun mulle!

Ninde

Lainaus käyttäjältä: Ely - 03.01.14 - klo:21:23
Jos sopii niin olisin mielelläni sihteerinä kun näin uutena tuomarina haluaisin oppia vielä lisää vaikka koulutus onkin päättynyt  :icon_smile:
Minä taas mielelläni ottaisin vierelleni henkilön jonka toimintatavat tunnen (ja joka tuntee minun toimintatapani), sen verran pitkä aika taas edellisestä arvostelukerrasta.

viiru

Caro: Sihteeröisitkö samalla Sebbelle? Muuten voi olla vaikea mahduttaa kahta harjoitusarvostelijaa tuomarin lisäksi pöydän ääreen?
Cheersbigears-talvikkokasvatus