Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Rawana

Minkä kokonen juoksupyörä olis cämpsylle sopiva?
Meidän neideillä on nyt tälläset asumukset. Kuvat otettu vain toisesta häkistä, koska sisustus molemmissa sama.

Jo vaikka kukaan ei ole halukas tarojoamaan urosta naaralle... vaan samasta poikueeta oleva uros olisi tarjolla
Mitä mieltä olette saman poikueen sisaruksilla poikasten teettämietä? Eli jos uros ja naaras ovat samasta poikueesta
Eli onko syrkeiillä mitään vaatimuksia että tiettyjä värejä ei saa keskenään risteyttää?  Entä saako lyhyt karvasen ja pitkä karvasen yhdistää?  Milloin syrkki naaras on liian vanha tekemään poikasia?
Sain kasvattajalta vastauksen kysmykseen, joka tässä oli
Kolmisen viikkoa sitten mulle tuli Lily Lingonberry eli Lily:

Eli tossa mun rakennelmassa se reikä ei ole kovinkaan iso. Toki sellanen, että hamsteri puu siltaa/tikkaita pitkin pääsee sinne. Niin kyllä ainakin meillä on puru ihan hyvin sielä pysynyt  :icon_cheesygrin:
Tänään tuli ostettua uudelle neidille isompi juoksupyörä ja meidän makkariin juoksutus aitaus
Oma huone olisi omakotitalossa (nyt asun kerrostalossa, jossa huone on) huone olisi nykyistä paljon tilavampi ja sinne mahtuisi enemmän hamstereita. Sielä asuisi syrkkejä sekä kääpiöhamstereita, joilla kaikilla olisi sopivan kokoiset asumukset.
  Jonkillainen vesi piste olisi ihan hyvä, jossa pestä häkit yms. Lattia tosiaan olisi mielellään laatoitettua, että senkin saisi pestyä kunnolla. Myös lattia lämmitys olisi käytössä. Asumusten juomapullot saisivat asumuksen ulkopuolelle, että vesi on helppo vaihtaa. Asuuksille olisi omat isot hyllyt.
  Kaijuttimet huoneessa, että saa musiikkia puhelimeen soimaan, jääkaappi jonne saisi hamstereiden tuoreruuan ja jotain muuta itselle. Paljon valoa huoneessa, mutta sen saisi päivän ajaksi hämärämmäksi.

Muuta ei nyt tuu mieleen
Siru valitettavasti nukkui pois  :itqvinq:  mutta tässä uusi hurmurini Lily:

Tänään meille muutti musta syrkki naaras Lily Lingonberry, joka on tuon aijemmin ketjussa esitellyn Hillan sisko.

Itse asiassa en tiedä, koska eläinkaupasta saamissani papereissa ei jostain syystä sitä lukenut.
onko  P 42,5 x L 38 x K 24 cm  häkki liian pieni talvikolle?