• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Takku-Turkki

#60
Voi harmi en pääsekään tänne kun on kaverin häät just sopivasti samaan aikaan  :kieli Kattoo sitten lähempänä, jos karkaisin juhlista ja tulisin miittiin  :D
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Harmo

#61
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Ei kuulu vielä toimia tuo linkki. Postitse saa aina ilmootella, jos kokee epävarmaksi oman aikataulutuksensa :)


Koska linkki alkaa toimia?Ainakin mun koneella heittää jotain erroria... :pihalla:

Saana

#62
Olisiko teissä kenessäkään innokasta luettelontekijää? Ilmoille on rakenteilla valmis pohja, joten niitä ei tarvitse erikseen napsia sähköpostista. Jos homma kiinnostaa niin tänne voipi huudella tai laittaa mulle vaikka mailia mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com.

Takku-Turkki

#63
^ Saana, onko se mimmonen homma? Täytyykö osata jotain erikoista tekstinkäsittelyä tai muuta  :D Mä voisin sen vaikka väsäillä.
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Saana

#64
Ei mun tänne tota luettelontekijäjuttua pitäny postata. :D Marla kyllä hoitaa homman. :)

Katitar

#65
^ pitää huomioida toi postauksen kellonaika, joka siis on '' 01:23 ''. ei silloin ihan skarpimmillaan kai ole kukaan?  xD
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

sarsu

#66
Aika myöhään musta menee tuo ilmoittautuminen, enää 13 päivää aikaa ilmoittautua ja linkki ei toimi?  :pihalla:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Anonymous

#67
Kyllä sitä vielä kerkii  :mrgreen:

Heli

#68
Ööö...ilmothan laitetaan perinteiden mukaan aina vikana päivänä klo 23.59?!  :pihalla:

 :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

mirauh

#69
Heh mä oon ainakin ihan paniikissa kun mä laitan ne yleensä heti kun voi etten unohda :DD
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

#70
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Ööö...ilmothan laitetaan perinteiden mukaan aina vikana päivänä klo 23.59?!  :pihalla:

 :D
Nyt ei uskalla jättää ihan noin myöhäseks, jos ilmokone meneekin kiinni just nenän eestä. Nykyään ilmot täytyy siis laittaa jo 23:50 maissa.

Ellli

#71
Eikö siis hamsun kuljetus lootassa saa olla mitään muutakun se numero?
Mutta jos niin on että ei saa niin mitä jos siinä böksissa on tarra eläikaupasta (Tuotteen ns: mainos tai hintalappu) niin haittaakose jos sitä ei saa irti? ^^''
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Vevve

#72
^ Hintalapputarrat ei haittaa. Boxissa ei saa muualla kuin pohjassa vaan olla mitään lappua jossa lukisi eläimen tai omistajan nimi.

Mä merkkaan omat boxini laittamalla pohjaan nimeni ja puhelinnumeroni, vanhoissa boxeissa on myös kannessa pieni tarra. Olen semmoinen unohtelijauuno että voin hyvinkin unohtaa eläimiä näyttelypaikalle, joten boxeissa on hyvä olla omistajan numero  :D

Ellli

#73
Juuh. Kiitän. ^^ Vois itekki tehä niikuin kirjotit.
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Saana

#74
Tuomarit lisätty kutsuun.