• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

ammie

#570
^ Joo, Hetan kuvatus pääsi seinälle asti, kun tuli ihan hauska hamsterikuva.  :)

Marla// Toi häkki on Bravolle kyllä oikein passeli, kun se on niin kova hamsu kiipeämään. Sillä on pienestä pitäen ollut tapana roikkua dunan katossa ja nyt kun se tuon häkin sai, niin siellä kans painetaan seiniä ja kattoa pitkin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#571
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Marla// Toi häkki on Bravolle kyllä oikein passeli, kun se on niin kova hamsu kiipeämään. Sillä on pienestä pitäen ollut tapana roikkua dunan katossa ja nyt kun se tuon häkin sai, niin siellä kans painetaan seiniä ja kattoa pitkin.
Kuulostaa aivan siskoltaan. :D

Nape

#572
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Ok. Häkin mukana mäkin oon niitä vain nähnyt myytävän, ei ole vielä tullut erikseen myytynä vastaan missään, vaikka täällä Treelläkin noita eläinkauppoja on useita ja minä aika tuttu vieras niissä :) No pidetään silmät edelleen auki :)


Voiskohan löytyä jostain nettikaupasta?
No jos nään jossain niin ilmoitan sulle :)

petosiru

#573
Minski; Zooplus.comissa oli ainakin putkia. Hitto, etten tyhmä tajunnu tilata!!  :c8
n.30cm, halk 11cm ja hinta n.5,50 egee..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

#574
^ No niinpäs olikin; http://www.zooplus.com/shop/rodents/acc ... els/133705 Tosin mun hamsumäärällä ei riittäis ihan pari putkee, että kalliiksi nuo kyllä tulisivat, joten ei oo ihan nopeesti varaa ostaa, kun mä oon semmonen, että pitää olal hamsuilla tasapuolista eikä vaan yhdellä kaikkee luksusta :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

#575
No ei olis kyllä mullakaan varaa kaikille ostaa! Menee ohi budjetin pahasti..  :|  Ja joo, melkeen kaikille ainakin pitäs saada!  :D
Muistaakseni ostettiin aikanaan jtn putkia rotille rautakaupasta, täytyy käydä kattomassa vieläkö löytys..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Hamsufani97

#576
Jes, sain siivottua pilven häkin kunnolla :D
Tekis kauheesti mieli ostaa kaikkee härpäkettä tuonne häkkiin, mutta en koskaan saa aikaseks tilattua mitään...

choopai

#577
Meidän uudella talvikolla on läpinäkyvä muovilaatikko. Poika näyttää erittäin tyytyväiseltä uudessa kodissaan :) Laatikon mitat ovat 57x40x40. Kuvat ovat luokkaamme hamsun puuhailun jäljiltä :D



[size=85]Kotona nyt vkh talvikko uros Wants to be Safir "Luigi" ?[/size]

[size=85]Muistoissamme syyrialaiset Piki ja Pörrö.?[/size]

Täältä lisätietoa.

Finesse

#578
Voi kun olen onnellinen!  :pileet:
Tyttösyrkilläni on nyt noin 120x40 cm kokoinen terraario. (20€!)
Kääppärihamsullani noin 100x30 cm kokoinen terraario. (4€!)
Ja kirpparilta haettiin vielä tänään noiden kahden väliltä oleva terraario! (4€!)

Eivät nuo kuitenkaan mitään siisteimpiä ole, mutta kuitenkin todella halpoja! Tuohon vielä tyhjään terraan saattaa tulla vielä poikasyrkki. Pitää täällä vähän kehuskella täällä meidän hamsujen lukaalisia oltavia.  :haha
Tervetuloa vierailemaan diabolosivuilleni
osoitteeseen  diamono.nettisivu.org !

Nape

#579
No Finessehän on saanut halvalla terrat.

Sulla on muuten aika raju tuo sun profiilin avapätkä tuossa... :roll:  :S

MortimerRiddle

#580
Mulla on kaikki hamsujen asumisjutut nyt vihdoin ja viimein kunnossa!  :D

Sisu pääsee ensi maanantaina jättikokoiseen häkkiin, poikaset saa pysyä siinä missä iloinen perhe nyt asustaa ja Peetun vaihdoin tänään pikaisesti takaisin vanhaan dunaan. Se inhosi terraariossa asumista.  :<  Tuli taas sitä tuttua eloa korviin ja silmiin vanhaan kämppäänsä päästessään.

Nyt jäi terra siis yli, ehkä sinne jotain hieman pienempää asukkia voisi joskus sitten syksyllä katsella...  xD
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Anonymous

#581
Finesse, mistäs oot noin halvat terrat löytäny?  :)

Finesse

#582
Kuusamon kirppikseltä nuo kaksi pienempää. Käyn aina joskus katsomassa onko sinne tullut jotain hamsuille sopivia asumuksia, ja eräänä päivänä löysin mukavan terran kääppärille. Ja sitten viikkoa myöhemmin käväsin katsomassa uudestaan, ja samalla paikalla nökötti vielä suurempi terra. Ja eikun takakonttiin. :grin Isoimmalla terralla on taas vähän pidempi tarina. Katselin siis Herppi.nettiä, ja sieltä jostain Helsingistä löytyi myytävänä halpa ja iso terra. Itse asun 800 kilometrin päässä mutta kuljetin sen suku laisten, tuttujen ja kaikenmaailman setien avulla tänne. :pilehile: Mutta oli se sen arvoista. :)
Tervetuloa vierailemaan diabolosivuilleni
osoitteeseen  diamono.nettisivu.org !

Miley

#583
Mikä hamsteri mahtuis tänne? Mikään?

http://yfrog.com/5pabcde263j


Korkeus 50cm, leveys 26 ja pituus 46

Mustikkamaan

#584
No ei sit oikein mikään lopulta - joku aikuinen, suurikokoinen campbelli tai talvikko pysyis sisällä noissa pinnaväleissä, mutta keskenkasvuinen ei.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]