Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

Ninde

Mä liputan kyl täysillä sen kyyhkis vkkk:n puolesta jo senkin takia, että sillä on selkeämpi kuvio. Musta kilpparilla on niin sotkuista se kilppariväri, niin kuin Musukin sanoi. Paremmuudesta noin muuten en sano juuta enkä jaata, pitäs päästä livenä näkemään ja kopeloimaan. :D

KaisaM.

Voi rakkaus noita Minskin omia, miekin haluan kilppareita!  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

Mä kyllä pitäsin Minskinä kanssa sen kyyhkis vkkk:n. Jo senkin takia, että se on kyyhkis ja sillä on nauha ajatellen huky vn -kasvatusta. :) Niin ja onhan se ny muutenki ihan hirvittävän nätti! <3

joppi

Mä pitäisin sen musta kk:n  xD
Syyrialaiset:

? Bijou Argenté, pkr hopeaminkki
? Picus Sienna Shawanna, pks hopeasuklaa
? Helia Hawaii, pk hopeasoopeli
? Yam Yam's Eyespy Ethello, pkr hopeanharmaa
? Kuneitra, lkr suklaa
? Wonderland's Langueur Tranquille, pk hopeasamppanja
? Morrison, lk ps creme laikukas

Minski

Okei, 5-3 siis kyyhkynharmaa vkkk:n hyväksi :)
Sori, kun tästä tuli tämmönen äänestysjutska, ei ollu tarkotus omia ketjua :oops:
Mutta kiitti kun vastailitte, mutta laitelkaas nyt taas niitä kuvia :)
Hamsteriton tätä nykyä

tintsku

Lainaus käyttäjältä: "joppi"Mä pitäisin sen musta kk:n  xD

Mie kans :) Kun minusta sillä on laikut paremmat, kuin kyyhkiksellä, kyyhkiksellä on aika huonosti laikkuja ainakin minusta takaosassa.

Mustikkamaan

No ne musta kk:n laikut ovat ihan yhtä sotkua, vkkk:n laikut suht' selkeästi rajautuneet. Toiseksi kilpparilaikut eivät mitä ilmeisimmin periydy sillain suoraan, vaan olemattomista kilpparilaikuista voi tulla semmosia "superkilppareita" ja toisinpäin. Ei siis se määrä, vaan se laatu! Ainaki jos tuomareilta kysytään :D

Tietty ku kelaa sillain, että Minski kasvattaa punasilmäsiä ni onha sinänsäkki se kyyhkis vkkk parempi vaihtis :D Kaikkea sitä pohtiiki!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

Piti kaivaa koneelta vielä pari kuvaa, mitä ei oo täällä vielä ollu, että pääsis kommentoimaan Minskin poikasia! Eli onhan se ny tärkeetä, että koko foorumi on täällä päättämässä, kenet Minski aikoo pitää! Mä kyllä ehkä suosittelen pitämään kaikki, koska ne on kaikki niin ihaneja! :sydan Tai sit esim. yks vaihtis on, että Minski tuo ne kaikki tänne! :angel

Tässä ny tätä meidän poikalaumaa hieman unenpöpperössä *klikkaa kuva isommaksi*

Sintturainen

Meidän vauvelit, pikkuinen rex-poika on livistänyt kuvasta pois  :D

Anonymous

Saanalla  ihania norre karvapalloja siellä  :lov

Minski

Hyvä, että joku hoksas laitella välillä niitä kuviakin :) Ja ihania kuvia onkin molemmilla, etenkin nuo rennosti ottavat poikaset :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Jatsi

MINSKII!. Ihan ehrottomasti rikot rumasti sääntöjä laittamalla noin persoonallisista pikkusulomussukarvakuukelispuukeleista kuvia !  :lov

Suljen silmäni jotten rakastuisi. :twisted:

e/ annina, nukkuispa miunkin mussukat noin näkyvillä. :D
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

Saana

^Ne oli pahvilaatikon alla piilossa, mut yks heistä läks uuteen kotiin ni piti ressukat herätellä. :)

karov

13vrk

14vrk

Oon ihan myyty näille :lov Tänään he saivat nimetkin  :)  :sydan  u. Jubilee Jääprinssi (normaali umborous white), u. Julian Jellonanmieli (normaali vn (white?)), n. Juliet Jaloajatus (normaali vn (white?)) & u. Julius Jamboree (hopeasoopeli white)  :sydan  :sydan  Tänään ikää 15vrk, mutta en jaksanut kuvata niitä vielä.
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa