Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

NuclearBitch

Eilen kotiutui meille uusi poika, joka sai nimekseen Bob  :loov:

Alkemistin

^Reippaan näköinen jäpikkä.  :haha: Alan mäkin vihdoin tottua noihin punasimmuihin, kun meilläkin on pari sinnepäin (samppanja sekä laikukas, jolla silmät heijastavat punaista).

Minttu

Tällainen ihanuus kotiutui tänään. Ines Ikionnellinen  :sydan:

delfi76

Monsteri poikueesta kotiin jäi LKR musta  Spectra Vondergeist alias Voltti

gimlixx

Alkemistin

^ Hieno kuva, kukas tämä on?  :icon_cheesygrin:

Tämä ei ole varsinaisesti ihan uusi tulokas, vaan noin 1,5kk sitten meille Veeralta siirtynyt Misaki-rouva. Mustista hamsuista on vain niin uskomattoman vaikeaa saada kelvollisia kuvia jollain kännykkäkameralla.  :prll:

Vieläkö kun saisi Lumosta ja kotiin jääneistä A-sisaruksista kunnon kuvat...

Annu

Vuosia olen haaveillut kyyhkynharmaasta syyrialaisesta, ja tässä se nyt on. Lkr neitokainen Robecca Steam, eli Ronsu vaan. :)

Tinjau

Uudet tulokkaat laikukas kinkki Lavender's Ghost ''Hilpeä Hilbert Hiiri'' , lk rex ruoste Kamishli ''Maivy'' ja lk hopeanharmaa vn ''Max''

Sintturainen

Ihana pikkuinen valkonauhainen creme neiti nimeltä Tytti-Tuulikki muutti Vevveltä meille. En yleensä hirveesti välitä kuviollisista, mutta mä oon ihan rakastanut  :sydan: :sydan: :sydan: (ja oikeesti neiti on tosi nätti creme, kamerassa on jotenkin huonot asetukset ku kaikki kuvat on sinertäviä  :prll: )

Nauhakin on ihan kelvollinen ;)

Lisäksi meille muutti jo aikuisen ikään ehtin p.s luonnonvalkoinen uros Picus Peer Gunt, jonka mies jo nimesi Gyntteriksi  :icon_cheesygrin:

emeu

Lks soopeli ja pk suklaa syrkit muutti tänään meille jyväskylän näyttelystä :)

Ritu

Oon ihan rakastunu  :loov: . Ihan mahtavaa kun on pitkästä aikaa hamsutin ja vielä näin suloinen tapaus  :puna:
- Riikka

Sazki

Meille tuli Jonnalta pikkuinen pk creme poju  :sydan:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Eve87

Jyväskylästä kotiutui kauan odotettu PKr Ruoste uros Tadmor "Teddy" k.Emma Timlin, heräteostoksina lähti mukaan lks kyyhkynharmaa vn Bolt Boanerges "Benji" k. Saskia Purtilo sekä vielä Veeralta Goldilock's Ålavi  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Jadesku

Meille kotiutui vähän reilu viikko sitten pieni syyrianhamsteri, LKr ruoste naaras Khabab. Itse sanotaan neitiä Hattivatiksi tai Kaneliksi, yleensä Kaneliksi mutta kyllä nuita kutsumanimiä löytyy. k.Emma Timlin, suur kiitos hänelle pienestä ystävästä :icon_cheesygrin: On kyllä ihana hamsteri kun ei edes pure! :sydan:

Kunnon pesän pikkuinen rakentanut silputusta vessapaperista/talouspaperista. Parempaa kuvaa ei näin äkkiä saanut :icon_cheesygrin:
Syyrialaiseni,
Khabab, lkr ruoste ?

Lisäksi 2 gerbiiliä ja 3 kissaa

Lainaus käyttäjältä: Ritu - 14.04.13 - klo:21:37

Haa, tuttuja! :haha:  Avalon Aamu-Usva siellä surffaa netissä, hamsusivuilla tietenkin.
Tosi jännää nähdä ensimmäinen oma kasvatti täällä foorumilla. :jiihaa: