Grand Gala 5.12.2009 Turku

Aloittaja Vevve, 01.11.09 - klo:18:44

Elliska

Tulen jos saan kyydin menosuuntaan.

Vilma

Riparitapaaminen menee samalle päivälle, joten en pääse. Muuten olisin voinut jopa harkita. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Onko tuo syyristuomari Lotta Ling arvostellut Suomessa koskaan, kun itelle se on ihan uusi nimi ? Ei ole siis mun hamsuja ainakaan arvostellut koskaan. Katoin, että hän kasvattaa roboja, kiinalaisia ja campbelleja, mutta ilmeisesti siis syyriksetkin on kuitenkin tuttuja :) Kiva saada taas ihan "uuden" tuomarin arvostelut hamsuista :yes:
Ei ole arvostellut, hän on melko tuore tuomari ylipäätään. On kasvattanut aikaisemmin syrkkejä, nyt ilmeisesti sitten enää kääpiöitä.
Ok. Sehän on hienoa, että on ihan uusiakin tuomareita, kun varmaan kaikki mahdolliset "vanhat" tuomarit on jo mun hamsuja käännelly ja väännelly :)

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Itse en usko pääseväni, mutta ehkä muutamat hamsut lähtevät kokeilemaan onnea muun holhoojan mukana.  :)
Höh, Kaisa, kyl sä lähdet ! Tai hamsut ehdottomasti jonkun mukaan ainakin !

Lainaus käyttäjältä: "Sattuma"En tiedä tulisinko tänne likan kanssa, kun on tälle päivälle varattuna töitä, eikä ole varmaa mistä mihin asti, mutta käymään voisin muuten vaan tulla, katselemaan paikkoja ja ihmisiä ja näin ^^
Joo tulet sääkin sinne, likan kanssa tai ilman, mä päätin sen just :)

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Olisi ihanaa, tai suorastaan välttämätöntä, päästä Gaalaan  :D
Sama :D
Pistetäänkö taas Tampereen kimppakyytipulina pystyyn vai onks se Vantaan reissulla puhuttu juttu vielä voimassa ?
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

^Laitetaan vaan. Ajoin justiinsa ekaa kertaa autoa yksin niin voin selkeesti lähtee Turkuun kuskiks. :D Olen siis myös lähdössä, jos kaikki suunnitelmat menee putkeen. :)

eta

Myös minä olen tulossa, jos nyt ei mitään ihmeenpää ole.
Helpolta näytti kun reittihakua katsoin että sinne luultavasti jopa minä osaan navin kanssa XD
Se vaan kun se vaan kun osoitteena oli Littoinen, niin eka kerralla kone korjasi sen Lieto ja toisella kerralla Kaarina  :huh  02 reittihakua katselin.

Oranssi

GG -09 siis _ei_ ole Turussa, vaan Liedon kunnassa Turun naapurissa. Näin turkulaisena oli pakko kommentoida...

soundlovers

Tulossa ollaan :) Ulkomaalaiset tuomarit on kiva "lisämauste" vuoden viimeiselle näyttelylle.

viiru

Joo, siis näyttely sijaitsee Tehtaanmäellä, joka taas sijaitsee Littoisilla, joka on taajama, joka jakaantuu Turun, Liedon ja Kaarinan alueille. Tehtaanmäki on just ja just Liedon puolella.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

KaisaM.

Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Höh, Kaisa, kyl sä lähdet ! Tai hamsut ehdottomasti jonkun mukaan ainakin !
No joo onhan mulla oma auto, mut siis Turkuun herranjumala, ei puhettakaan. Hyvä et uskallan Haminaan ajaa.  xD  Ja bensa maksaa aika törkeesti jos koko Suomen läpi ajelee.  :roll: Kyllä mie uskon että multa lähtee korkeintaan jonkun mukana joku näyttelyyn. Mutta ens vuonna sitten taas jos on lähempänä näytsejä.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Oranssi

Mikään osa Littoista ei sijaitse Turussa. Lähinnä Turun puolella ovat Varissuo ja Itäkeskus, matkaa Turun rajalta näyttelypaikalle Lietoon on yli 3 km. Alue siinä välissä on Kaarinaa, Kaarinan raja tekee hassun mutkan juuri tuossa kohdassa. Näyttelypaikka on siis Lieto, ei Turku.

Turun linja-autoasemalta matkaa näyttelypaikalle on noin 10 km, Turun rautatieasemalta noin 11 km. Turun Kupittaan juna-asemalta matkaa on Eniron mukaan 7.4 km.

Asialla voi olla väliä autottomille tulijoille, Turun bussiliput eivät kelpaa Liedossa ja Kaarinassa, vaan on ostettava seutulippu, ja busseja kulkee kuntarajojen yli harvemmin.

Vevve

Ai sielläkin on itäkeskus.  xD

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Joku kimppakyyti olisi kiva juttu, mutta ilmeisesti eri vehkeellä kuin edellinen reissu toteutettiin (jääkaappi pyörillä).
Tamperelaisten kimppakyytipulina löytyy nyt sit täältä: http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi ... =39&t=5844 :)
Hamsteriton tätä nykyä

Henni

Voiko tänne Grand Gaalaan tuoda ihan tavallisen lemmikkihamsterin jolla ei ole mitään sijoituksia? Voiko sen ilmoittaa myös ulkomuotoluokkaan ihan mielenkiinnosta, jotta kuulen mitä siitä sanotaan, vaikkei sillä olekaan rekisteritodistusta? :pihalla:  :oops:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

GaneshaX

Tottakai voit ilmoittaa hamsusi. Näyttelyihin ei vaadita sijoituksia, eikä rekisteritodistuksia. :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

Voi tuoda. :) Muuta tietoa ei tarvitse, kuin nimi, ikä, sukupuoli, laji ja väri sekä luonnollisestikin omistaja. Väri kyllä korjataan arvosteluun (samaten sukupuoli), vaikka ilmoituksessa olisikin väärin, eli kunhan hamsterilla on jokin nimi ja sen ikä on selvillä (muistaakseni kuukauden tarkkuudella pitäisi vähintään tietää), niin voi ilmoittaa.
Mitään sijoituksia tai aiempaa näyttelyissä käyntiä ei vaadita, kuten ei muissakaan näyttelyissä.

//ah, hidas minä.