• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 1/10

Aloittaja viiru, 06.12.09 - klo:18:01

« edellinen - seuraava »

Nilla

#60
Meille ei oo vielä tullu lehteä ja malttamattona odottelen  :P
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vilma

#61
Kiitos kivasta lehdestä! Tännekin oli jopa ajoissa eksynyt ja naapurilta kävin sen eilen hakemassa. Pienempi koko ja värikansi oli tosi kivat uudistukset. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Wiivi

#62
^ Ai onko poskari ennen ollut isompi? Siis ihan sitä "normaali" kokoa (kuten mm. lemmikki, suosikki ja muut) vai vaan vähän isompi? Itse pidän varmaan enemmän isommasta koosta.
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

ammie

#63
^Poskari oli ennen A4 kokoinen.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Mustikkamaan

#64
Mä tykkäsin kans uudesta lehestä kovasti. Ihanaa kun oli saanu sivuja leikkaukseen, sillä saa niin nättiä aikaseksi. Ja värikansi on tottakai paljon pirtsakampi kuin harmaasävytteinen.

Vähän turhan pientä toi fontti paikoin, jopa mun tarkoille silmille. Näyttelytulokset ja -kutsut vois mun mielestä mieluummin jakaa kahdelle palstalle, koska noista palstoista tulee tosi ahtaat kolmella. Mutta makuasiahan se on :)

Kevätkokouskutsua en löytänyt Poskarista, bongasko joku muu? Tai tuleeko se sitten paperikutsuna erikseen? (edit: Hah, siinähän se oli heti alkusivuilla! :D Mutta missä liitteet ovat?)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

hamsterifani1

#65
mitä sinne piirustuksen taakse piti laittaa ja mihin se piti lähettää??? :D

Marla

#66
Minulle ei ole vielä Poskari eksynyt, mutta se on kaiketi mennyt vielä vanhaan osoitteeseen, kun tajusin vasta nyt, etten tainnut laittaa osoitteenmuutostani nyt vielä toistamiseen, kun elokuussa lähettämäni muutos ei siis tainnut mennä perille.

Mutta eipä mitään, kyllä se tännekin jossain vaiheessa kulkeutuu, kun ovat laittaneet muutkin postit tänne, vaikken siitä erikseen olekaan maksanut. :)

Wiivi

#67
^^^^ No kiva.. mun mielestä isoa lehteä on parempi lukea  :D Kivasti satuin liittymään juuri uudistuksen aikaan  :haha
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]