Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - KaisaM.

Mulla on tossa lisäksi neljä neliviikkoista pk poikasta. Yhdistelmä pk musta kk - pks kyhu = tulos creme, ps creme?! Kaksi poikasta on satiineja, näyttävät enemmän kyhuilta, mutta ei niistäkään selvää ota. Saa tulla hakemaan... Eiköhän tää ollut tässä.  :eijei:
^^Olen ajatellut, mutta en ole tarjonnut. Tuttu sanoi että yhdessä Lahden eläinkaupassa ainakaan ottaneet vastaan. Ja en myy edes suoraan kenelle tahansa, niin eläinkauppaan kun veisi, niin ei yhtään tiedä mihin joutuisivat... Ehkä olen liian tarkka, mutta tossa noi nyt saa pyöriä, ehkä ne pikkuhiljaa. Tyttö sai just kodin, että 8 poikaa vapaana.
Ei vaan mene poikaset kaupaksi, että niin kauan on mun kasvatus jäissä, että saa hamsumäärän taas kohtuulliseksi... 6 pk mustaa urosta, 1 lk musta vt uros, 1 lk kyyhkis uros ja 1 pk musta naaras kotia vailla, 7-8-viikkoisia...  :eijei:
Kiitos kivasta päivästä kaikille! Vaikka päivä oli rankka ja mulla on sikana asioita hoidettavana, mulle jäi oikein kiva mieli, mitä lie piristeitä aamupalassa oli.  :icon_cheesygrin:

Omat hamsut menestyi ihan kivasti, 2 x PLH3 ja ES3 sekä kumia sun muita.

Haluaisin minäkin nyt kovasti antaa palautetta lyhkis- ja ei-standardisyrkkien arvosteluista. Ihan totta, näistä ei saa yhtään mitään irti, enkä tule tulevaisuudessa tästä turhuudesta maksamaan. Tässä mun ei-standusyrkin arvostelu, arvosana kuitenkin EH.

Pää: Pitkä kuono.
Tyyppi & sukupuolileima: Hieman pitkulainen.
Perusväri: Epätasainen.
Tiheys: Suht hyvä.

Siinä koko arvostelu. Edes häntää ei ole katsottu!!  :icon_frown:

Mutta kuitenkin oikein kiva päivä, onnea kolmelle mun poikaselle uusiin koteihin  :loov:
Saija, voidaan varmaan Jennin kanssa oottaa tuohon 9.06 asti, pääset sit samalla kyydillä! :) Eli tulen joskus 8.50 asemalle niin odotellaan! :)
Mie oon näyttelypaikalla ekana availemassa ovia ja järkkäilemässä ja ennen ysiä haen ekan satsin porukkaa juna-asemalta ja sit takas järkkää. Jos Paula voi hakea Saija, Päivin ja Marjutin asemalta, hienoa, mut jos ei onnistu niin voin hakea. :) Eli Paula, vahvistatko tuomarisatsin noutamisen?  :icon_cheesygrin:
Ilmoittautumismäärät:

Lk syyrianhamsterit 29kpl
Pk syyrianhamsterit 43kpl
Ei-standardi syyrianhamsterit 19kpl
Vkh talvikot 35kpl
Standardi vkh roborovskit 28kpl
Ei-standardi vkh roborovskit 13kpl
Standardi vkh campbellit 15kpl
Koe-standardi vkh campbellit 22kpl
Ei-standardi vkh campbellit 5kpl
Kiinankääpiöhamsterit 23kpl
Lemmikkiluokan syyrianhamsterit, urokset 42kpl
Lemmikkiluokan syyrianhamsterit, naaraat 43kpl
Lemmikkiluokan kääpiöhamsterit 34kpl
Lasten lemmikkiluokka 10kpl

Fumin ipanat 3vkoa 2pvää.  :icon_smile:
Fumin ja Sumon vauvat on tänään 19vrk, jakauma ilmeisesti näin:

2 x lk musta uros
1 x lk musta valkotäpläinen uros
1 x pk kyyhkynharmaa-hunaja valkotäpläinen uros
1 x lk kyyhkynharmaa uros
1 x pk kyyhkynharmaa uros
1 x pk kyyhkynharmaa valkotäpläinen uros
1 x lk musta valkotäpläinen naaras
1 x pk kyyhkynharmaa naaras
1 x pk musta naaras
1 x pk musta valkotäpläinen naaras
1 x pk musta kilpikonna naaras

On se hyvä että kaikki vähän eroavat toisistaan.  :icon_cheesygrin:

Kaijan ja Maurin vauvat on tänään 12vrk, ja jakauma:

7 x pk musta uros
2 x pk musta kilpikonna naaras
2 x pk rex musta kilpikonna naaras  :loov:

Ihana rex-yllätys!  :sydan: Ja kyllä nyt ois musta-faneille ipanoita.  :xd:
Meillä tämmöttisiä 9vrk vanhoja, 12kpl, aika lailla mustia ja kyyhkiksiä poikia  :sydan: Kyllä siellä taitaa mulle 1 kyhu olla ja tuo rääpäle on musta kk, toivottavasti sekin selviää.

Kaijan (pk musta) ja Maurin (pk kyhu) poikaset, 11kpl, syntyivät tänään  :sydan:
Meidän ipaneemat 4vrk tänään ja 13 nenää niitä on  :loov: Puolet tummia ja puolet vaaleita.

Kaija-neiti on myöskin tosi paksumahainen, eli keskiviikkona tulee lisää muksuja, apuva.  :nuija:  :sydan:
Phuh, meillä on ollut jännää. Parikuinen Fumi-neiti oli karussa parisen viikkoa sitten ja löysin sen sitten ihan normaalina ja laitoin karkaamisvarmaan asumukseen. Mutta sitten pari päivää sitten huomasin vauvamahan.  :icon_eek: Isän päättelin heti, koska vain yksi poikahamsu on ollut samoihin aikoihin karussa, 3-kuinen Sumo. Maha kasvoi ja Fumi ei vaan synnyttänyt, laskettua aikaahan en voinut tietää. Olin ihan varma, että se oli menoa nyt, poikaset ei tule ulos.  :icon_neutral: Mutta tänään aamulla herätessä kuulin helpottavaa piipitystä.  :loov: Ei ihme, että masu oli valtava, rakkauslapsia on noin 14.  :woot: Nyt vaan duna puolilleen pöperöä ja toivotaan, että teiniäiti selviää hyvin. Onneksi Fumi oli jo aika kehittynyt ja hyvänkokoinen.

Ihan toivotut hamsulapset on odotettavissa 2.5.
Juu voin tulla sulle sihteeröimään Marjut!
Mie haluisin pk syrkkien sihteeriksi, kiitooos.  :icon_cheesygrin: