Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

Saga

^ Kiitos tiedosta! Teen ohjeesi mukaan :)
SHY VL Siiri

Tirrikka

Hei, kun ensimmäistä kertaa vie talvikon näyttelyyn, niin onko niin, että kun sitä ei ole rekisteröity (ei ole vielä saanut L1 mainintaa), niin sen voi ilmoittaa vain Lemmikkiluokkaan? eli että ulkomuotoluokkaan voi ilmottaa vasta kun rekisteröinti suoritettu loppuun? Talvikolla on paperit kyllä, mutta rekisteröidähhän ei voi ilman L1:stä.

Ken_G

Ulkomuotoluokkaan ilmoittaminen ei vaadi rekisteröintiä, joten voit ilmoittaa hamsun huoletta molempiin luokkiin.

Tirrikka

Kiittää ja kumartaa sekä omistaja että omistettava! ;) eilen saatiin liitytyksi tytön kanssa molemmat yhistyksen jäseniksi. Jee. Tiedä sitten ehtiikö he kuin nopeesti uuvet jäsenet hyväksyä kun se PetExpo on tulossa. Noh, otetaan kuitit jäsenmaksuista mukaan, ehkä se riittää.

wiidii

Ei tarvitse edes kuittia ottaa mukaan, ainakin SHY:ssä olet jäsenrekisterissä heti kun olet maksanut jäsenmaksun. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Kiitti. Hyvä juttu.
Mistä ihmeestä löydän tämän vuoden kaikki tulevat hamsunäyttelyt? Jostain löysin, mutta nyt en ole löytänyt yhtään mistään. Pitäis saada kalenteria rukatuks että pääsee mahdollisimman moneen osallistumaan ;) Löydän yhdistyksenkin sivuilta vain 2009 näyttelyt... mikähän ihme mulla on kun hukkaan kaiken netistä löytämäni alta aikayksikön...

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Tirrikka"Mistä ihmeestä löydän tämän vuoden kaikki tulevat hamsunäyttelyt?

viewtopic.php?f=18&t=3586

Ninde

Näyttelyitä löytää lisäksi paikallisyhdistysten sivuilta, aktiivisimmin hamsuluokkia (lemmikki- ja ulkomuoto) järkkäävät Pirkanmaan Nakertajat //http://pirkanmaannakertajat.net/ ja Oulun-Seudun Jyrsijäharrastajat //http://www.osjh.net/. Näyttelykutsuja myös muilta yhdistyksiltä löytyy aika ajoin myös täältä foorumilta.

jonna

En oikein tiennyt mihin kysymykseni änkeän...

Eli jos keltaisella (vn)  on vaalea laikku korvassa, liekö kyseessä kuinka "paha" virhe?

Marla

Kuviollisilla annetaan anteeksi - minun Pampulalla (creme vn) on molemmat korvat kirjavat, eikä ulkkiksissa tullut huomautuksia.

wiidii

Valkonauhaisen standardista: "--korvat samanlaiset kuin vastaavalla nauhattomalla, värittömät tai osittain värittömät." Eli laikut ovat sallittuja.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jonna

Oolsprait. Hamsujen standut on siis paljon anteeksiantavampia kuin marsujen vastaavat  :D
Kiitos!

Minski

Hamsteriton tätä nykyä

Rose

^^ en ookkaan tiennyt laikukkaista korvista... suloiset  :lov

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Täpläkorvat on maailman ihanimpia :lov Semmoset korvat a'la Vincent on niiiiin suloiset :yes:
Oi, Vincentillä on ihanan laikukkaat - Pampulalla on hauskasti osa vaaleaa ja osa tummaa. Kuvasta ei kylläkään ihan parhaalla mahdollisella tavalla näy.