• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä nettikauppoja

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

saija

^Ai mä aattelin että toi on jotain Oulun murretta :)

Mä tilaan yleensä zooplussasta, mutta kotimaisuuden vuoksi enenevässä määrin candycaneltä  :yes:
Zooplussan tilaukset saapuvat välillä aika huonossa kunnossa. Kerrankin oli siemenseokset pitkin rappukäytävää, kun pussi oli hajonnut ja laatikossakin reikä. Ovat kyllä aina korvanneet hajonneet tuotteet. Zooplussassa on parasta, kun sieltä saa myös kissojen ruoat yms. Candycanen valikoima on vielä aika pieni ja haluamani tuotteet usein loppu, mutta heille plussaa toimitusnopeudesta ja tuotteiden moitteettomasta kunnosta.

HamsteriHotelli

Marimal hyvä, suosittelen.

strauss

Olen tuolta Petshopista tilannut nyt yhteensä kaksi kertaa. Ekalla kerralla Mörttiröpöä, jonka jo parin päivän päästä sai käydä noutamassa. Nyt kun tasan kolme viikkoa sitten tilasin 200 l Mörttiä, loofa-tunnelin ja Bunny- hamsterinruokaa, niin ei vieläkään ole tilauksesta kuulunut mitään (vaikka sieltä varastosta haenkin, sinnehhän niitten ensimmäisenä pitäisi tulla...) Eli aika lailla ärsyttää, kun mörttiä tarttis jo, että saisi häkin kunnolla siivottua... :icon_confused: Muuten ihan hyvä, ja kai ne tilaukset yleisesti ottaen on ajassaan tullut  :icon_cheesygrin: