Eläinliikkeet Tallinnassa?

Aloittaja Vevve, 05.10.08 - klo:18:43

Crodino

Kävin tänään Bosse-nimisessä eläintarvikeliikkeesä. joka sijaitsee Viru-keskuksessa, mutta käynti ulkopuolelta.
Valikoima oli erittäin huono, mutta löytöjä kannattaa mennä etsimään!

Hamsterin ruoka oli suunnilleen samanhintaista kun suomessa, mutta muut tarvikkeet huomattavasti halvempia. Sain medium kokoisen kantoboxin hintaan 7,10€ ja se oli vielä 40% alennuksessa. Heinäputken 3,50€ ja fretin riippumaton 8,20€. Kantoboxin sain ainakin tuntuvalla alennuksella.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Nipsu-Naksu

Kävin jossakin keskustan alueen eläinliikkeessä, kääpiöhamsteri maksoi n. 5 euroa ja gerbiili vajaa 4 euroa, tarvikkeet kuitenkin hinnaltaan suomen tasoa. Isommat jyrsijät vaikuttivat tosin olevan enemmän hinnoiltaan suomen tasoa, vaikken muiden jyrsijöiden hinnoista juuri tiedä mutta esim. karvattomat marsut (hauskan näköisiä) olivat hinnaltaan jotain 60-70 euron luokkaa. Jotenkin kummallista että eläin on lähes ilmainen, siis nämä pikku jyrsijät, mutta tarvikkeet ovat kuitenkin kalliita. Onhan se toisaalta hyvä asia!

Tuossa eläinkaupassa valitettavan pienet terraariot eläimillä. Fretitkin terraariossa ilman mitään tasoja, surku. Toivottavasti tuleva omistaja tietää millainen on niille parempi asumus, etteivät joudu eläinkaupasta yhtä kurjiin oloihin.

guaggo

ja Jälleen täälä kysyy tyyppi niistä eläinkaupoista /-tarvikekaupoista :) eli menemme syyslomalla viroon ja ihan mielenkiinnolla kysynkin että missä olisi noita eläinkauppoja :-D ja millaisia hintoja niissä on? Ja onko noita "halpoja" kauppoja missään ? mahd. osotteita?

Vevve

^Tuossa muutamaa viestiä ylempänä on aika pitkä lista eläinkaupoista  :icon_e_wink: