• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Elliska

#15
Keravan faunatar oli hyvä, mutta se lopetti. Muista faunattarista joissa olen käynyt en ole pitänyt.

turhake

#16
Sellon Faunatarta mainostaisin hyväksi paikaksi.
Entisenä (ja välistä nykyisenäkin) työntekijänä voin sanoa eläimillä olevan eläinkauppaeläimiksi hyvät olot, niistä pidetään hyvää huolta ja tilat ovat siistit :)!
[size=85]Onni<3
[/size]

Jane_O

#17
Lainaus käyttäjältä: "Noppis"Espoossa sijaitseva Otuskeskus on mun mielestä hyvä eläinkauppa. Eläimillä on tilavat olot, virikkeitä, tuoreruokaakin joskus ja niiden taustat tunnetaan. Hinnatkaan eivät muistaakseni ole kovin korkeat.

Mä kävin tuolla Otuskaupassa tiistaina, kun oltiin lomailemassa Espoossa, ja kovasti tykkäsin paikasta. Mörtti oli ainakin edullista ja moni muukin. Ja kiva myyjätyttö oli :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

turhake

#18
Joo, Otuskeskus on toinen hyväksi toteamani kauppa :) Suosittelen.
[size=85]Onni<3
[/size]

?lyllertäjä?

#19
Täällä Lahdessa mielestäni paras eläinkauppa on black bull http://www.blackbull.fi
En kyllä ole vuosiin siellä käynyt mutta parin päivän sisällä ajattelin poiketa. Siellä on paljon tilaa hamstereille sun muillekkin otuksille  :)

?Lyllerö?

#20
Niin, onhan Black Bull hyvä paikka, en muistanut kyseistä paikkaa, en nimittäin ole käynyt siellä pitkään aikaan :D
[size=85]


Vkh tv, Lyllerö 18.11.06 --->


[/size]

Woollen

#21
Minusta Turun Zoojatar on todella hyvä elänikauppa, se on suuri, monipuolinen ja halvempi ainakin kuin Faunatar. Zoojattaressa voi saada sellaisen leimakortin, johon sitten kirjataan ylös ostosten hinnat, ja kun kortti on täynnä, hinnat lasketaan yhteen ja 10-15 % summasta on käytettävissä seuraavalla käyntikerralla.
Myös Karvakorvissa on tämä sama systeemi.

Tohveli

#22
Itse asun sellaisessa pitäjässä jossa ei ole yhtän elukkakauppaa mutta lähinpänä Lahden liikkeet.
Hopeakäpälä on se mistä tykkään. Myyjät tietävät mitä myyvät, hoito elukoilla hyvä. Hoito-ohjeet asianmukaiset ja samoin eläimen mukana myydään oikeasti hyvän kokoisia häkkejä/dunia.

Black Bullissa ei minun mielestä ole kanien ja jyrsijöiden kannalta mitään hyvää. Eläin-häkkipakettien häkin ovat aivan järkyttävän pieniä!
Siellä ainakin löytää hybrideja jos niitä joku haluaa!
Ainut hyvä mitä sieltä liikkeestä löytyy on ruokapuoli kaneille/jyrsijöille. Sieltä käydään meillä hakemassa kanin pelletit.
Parhaiten siellä liikkeessä elävät kalat ja matelijat.

Faunattaressa en ole käynyt kuin pari kertaa mutta häkit pienet sielläkin. Ruokapuoli olematon. Eläimiä en ole varmaan koskaan siellä edes katsonut joten en osaa sanoa mitään niiden kannalta.

milli71

#23
Niin, itse en oikein vielä näistä hamsu-jutuista paljoa ymmärrä, mutta BlackBullista tuon hybridin (? Luultavasti??) sain. Mutta myyjä antoi asianmukaiset hoito-ohjeet mukaan ja neuvoi muutenkin. Ei suostunut myymään mitään pientä pinnahäkkiä (josta kuulemma voi tulla läpi???) tuolle meidän poitsulle, vaan suositteli tuota Dunaa, joka sitten ostettiin. Mitään häkki+hamsteri-tarjouksia ei siellä ollut
Tuosta hybridi-asiasta olen hieman kiukkuinen, mutta muuten tyytyväinen palveluun.
Miten on, onko siellä jyrsijöiden oltavat jotenkin huonot???

anskuu

#24
Lainaus käyttäjältä: "Aelita"Minä poikkesin tässä jokin aika sitten Pikkulinnassa täällä Turussa ja tykkäsin palvelusta ja hinnoista. Miinuksena vain hieman syrjäinen sijainti. Minusta tuli samantien kantis :D

Mekin ollaan usein käyty Pikkulinnassa ja se on ihan mukava kauppa. Ja myyjä kanssa tosi mukava ja juttelee aina ja silleen  :) Onhan se ehkä hiukan syrjässä.

Anonymous

#25
Palokan faunattaresta löysin todella kesyn ja hyvä tapaisen PAPERILLISEN campsyn :) Delfoin kasvatti :) Ristittiin se syksyn ja edellisyön ukkosen kunniaksi elosalamaksi :)

Yökyöpeli

#26
Lainaus käyttäjältä: "marjo89"Palokan faunattaresta löysin todella kesyn ja hyvä tapaisen PAPERILLISEN campsyn :) Delfoin kasvatti :) Ristittiin se syksyn ja edellisyön ukkosen kunniaksi elosalamaksi :)

Oliko hamsun papereissa nimen edessä tuo Delfoin vai miten se oli mainittu niissä?
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Anonymous

#27
kysyin että mistä hamsu on tullu- vastattiin että kasvattajalta.. pyysin katsoa paperit ja sieltä kävi ilmi.. tänään soittelin kasvattajalle ittelle, ja jutskailin hamsun tulevaisuudesta :)

Heli

#28
^Siis hamsterilla oli paperit mutta niitä ei annettu sen mukaan uuteen kotiin? Jos näin on niin hyvä tietää!  :x
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anonymous

#29
siis kyllä minä ne paperit kotiakkin sain :) Ja koska kasvattaja oli vienyt vain tytön ja pojan- niin sain vielä ihan oikeatkin paperit =D
Olen pahoillani jos annoin ymmärtää etten saanut papereita;   :oops: pyysin ne vain myös siellä liikkeessä tutkittavaksi ennen ostopäätöstä  xD