• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

jensku

#975
En tiiä omistanko hamsterin vai myyrän? :D  Siivosin Viivini terran tänään ja sisiustin sen uusiksi ja olin tosi ylpeä siit järkästä. No kappas vaan olin hetken poissa ja häkki oli täys kaaos. :D :c8 Ja neiti Viivi itse viihtyi lähes yli puoli tuntia purujen seassa ja möyri terran ympäri monta kertaa. Että juosupyörä jne kaatui. :D

On se vaan niin hassu tyttö ja ikää on 4kk. XD
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nape

#976
Meillä on jostain syystä aina pahvimökit vintturalla. Vaikka mä kuinka laitan ne hyvin niin ei, on niinku joku hökkelikylä :P

mesis

#977
Mahtaakohan meidän hamsteri tietää, minkälainen hamsterin kuuluu olla, kun meillä ei jyrsi, eikä kalva mitään, ja on muutenkin niin tosi rauhallinen ja hiljainen. No, onhan sillä juoksuaitauksessa vauhtia. Siellä se pinkoo "kuin viimeistä päivää" eestaas-eestaas. Välillä kiipeää laatikkoonsa ja samantien toisesta reunasta lattialle  xD . On sen touhuja niin mukava seurata  :lov .

jensku

#978
Heh, Itse olen kans joskus miettiny, että onko tossa Lassissa hamsteria kanssa olenkaan. Kun on rauhallisuuden perikuva. Ei oo koskaan tykänny juosta juoksupyörässä. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

mesis

#979
Meillä kyllä juoksupyörä voittaa kaikki muut liikuntamuodot. Jos Cyrus on juoksuaitauksessa ja sillä on siellä juoksupyörä, niin siihen se menee. Siksi otankin juoksupyörän pois siksi aikaa kun se juoksee aitauksessaan. Toisaalta se on kyllä hyvä, että se tykkää juoksupyörästään noin paljon, sillä sitä ei lainkaan harmita, kun panen sen takaisin häkkiinsä. Hetkohta se menee pyöräilemään.  :)

Essi

#980
Hei taas! Mitäs tänne kuuluu?
Kuis moni muistaa vielä mut?
Piitkältä tauoltani palasin, on ollut niin paljon kiireitä:).
Tällä hetkellä omistan 2 hamsteria. 1 syrkin ja 1 talvikon:).
Pilven ja Elmerin.

Nape

#981
No niin, eilen sain vihdoin mun huutiksesta ostamani terran, Pena toi sen kokkolan reissulta, kun se terra oli siellä säilytyksessä mun porukoilla. Ja se on ankaran korkee :roll:  :c8  Jestas vaan. Eipä tartte taitella siihen kattoa. Ja voi hyvin laittaa hyvät tasot sinne.. Täytyy nyt vaan tehä eka joku tasohärpäke.. Just löyty terralle paikka Ullan häkin vierestä. Muuten en olis noin korkeeta terraa ostanu, mut ko vaan 11e tarvikkeineen.

Voi että muuten ko Ulla on pulleassa kunnossa, ja vaikka laihutan sitä niin tuntuu, että pelkästä herkun näkemisestä sille tulee 15 grammaa lisää painoa, eikä muuten naurata :S

HamsterSailor

#982
Sain eilen aikaseks tehdä nuita riippareita, ja onneksi ne onnistu :) Tänään meen K-Rautaan hakemaan jytyä rautalankaa sekä varmaan vähän vaneriakin tarttuu mukaan :D

Henni

#983
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Voi että muuten ko Ulla on pulleassa kunnossa, ja vaikka laihutan sitä niin tuntuu, että pelkästä herkun näkemisestä sille tulee 15 grammaa lisää painoa, eikä muuten naurata :S

Kuinka paljon Ulla painaa? Selma-sisko painaa 207g enkä oikein tiedä onko se liian pullea vai vaan iso :S
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Nape

#984
en oo ees uskaltanu punnita, mut voin tänään illalla punnata sen. Veikkaan että 245g :c8  :teipit

Sohvi

#985
Kiitos Duffyn osaa ottaneille  :| Mutta lisää huonoja uutisia... Peppi ei pysy pystyssä vaan se hoipertelee  koko ajan eikä se reagoi ääniin eikä liikkeisiin. Luulen, että sillä on kipuja, koska siihen ei voi koskea ilman että se puree. Se ei oo normaalia, koska Pepsi ei oo koskaan purru mua ennen...  :cry:
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Essi

#986
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Kiitos Duffyn osaa ottaneille  :| Mutta lisää huonoja uutisia... Peppi ei pysy pystyssä vaan se hoipertelee  koko ajan eikä se reagoi ääniin eikä liikkeisiin. Luulen, että sillä on kipuja, koska siihen ei voi koskea ilman että se puree. Se ei oo normaalia, koska Pepsi ei oo koskaan purru mua ennen...  :cry:
Viekääs eläinlääkärille?:/

Cindu

#987
Koska muuten tulee joulukalenteri tänne foorumille?  :)
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Essi

#988
Lainaus käyttäjältä: "Cindu"Koska muuten tulee joulukalenteri tänne foorumille?  :)
Niin muuten!:)
Sitä kannattaa varmaan kysyä Juhalta.
Toivottavasti pääsisin "edustamaan" joulukalenteria.
Viime vuonna oli ENSIMMÄINEN kerta:).

Marla

#989
Voi että Lemmikkijutussa oli ihastuttava lk musta vkkk syrkkinaaras. :sydan Pikkuinen vielä, mutta varattu jo. Ei sillä, että olisin tuon ostanut, mutta kumminkin... Alkuun näytti musta vn:ltä, mutta kun tuli siihen tutkailemaan, nuo kilpparilaikut kyllä näkyivät selkästi.
Olipahan siellä nätti pk musta syrkkinaaras myöskin, tais olla ihan loppukesästä syntynyt. Huomaa kyllä, etteivät nuo ihan mitään tukkuhamstereita ole. :)