Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - karov

Lainaus käyttäjältä: Henni - 09.06.17 - klo:12:38
Ehdottomasti tulossa, kun on näin lähelläkin! Mä voisin nyt jo ilmoittautua lemmikkisyyrialaisten sihteeriksi :)

Kiva juttu :)!
Noniin, aika aikaisin pykään jo ketjua pystyyn. Mutta ketkäs tulossa?! :)

Itse pääosin järkkäämässä näyttelyä, mutta myös tulossa tuomariksi ja ajattelin myös joihinkin luokkiin ilmoittaa hamstereitakin.
On kuulkaas hyvät palkinnot suunnitteilla tähän näyttelyyn! :)

http://hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php/topic,13916.0.html <-- kutsu löytyy tuolta

Ilmoittautuminen lomakkeella (URL: https://tinyurl.com/hamsterinayttelyyn) viimeiseen ilmoittautumispäivään (10.8.2017) mennessä.

Toimihenkilö- ja koe/harjoitusarvostelijalista:

Lk & ei-standardi syyrianhamsterit: Marjut Kaakinen
sihteeri: Pauliina Purtilo
assistentti: Kirsi Leppälammi

Pk & koestandardi syyrianhamsterit: Satu Evilampi
sihteeri: Arja Myllylä
assistentti: Emma Konttinen
harjoitusarvostelija: Jonna Tikka

Ulkomuotokääpiöhamsterit: Veera Kujansuu
sihteeri: Sara Sunikka
assistentti:

Lemmikkisyyrianhamsterit: Pauliina Lampila
sihteeri: Henni Haatainen
assistentti: Emma Konttinen

Lemmikkikääpiöhamsterit & lasten lemmikit: Karoliina Vainio
sihteeri:
assistentti:
koearvostelija: Kasperi Karppinen
Mä Saanalle sihteeriks! :)
Mä voin olla varasijalla Marjutille sihteeriks, jos Asta ei pysty   :icon_smile: Mun assaroinnit sit joku hoitanee (helpompi duuni kyl assaroida ku kirjoittaa) jos mä PÄÄSEN sihteeröimään  :icon_cheesygrin:
Lainaus käyttäjältä: Janzu - 22.02.15 - klo:09:06
Lautasia oli tarpeeksi ja löytyivät buffettikassista.

Jep, itse söin vasta puoli kahden jälkeen ja lautasia oli vielä silloinkin. Ja ainakin yläkertaa näyttelyn lopuksi siivoillessani löytyi käyttämättömiä lautasia.  :yes: :icon_cheesygrin:
Tulossa!  :sydan: Pitää muistaa ilmoittaa mukaan joitain.
Kouvolan näyttelyn jälkipuintia!  :icon_cheesygrin: Mikä oli hyvää, mikä huonoa? Miten teidän hamsuilla meni ja mitä tarttui mukaan vai tarttuiko mitään? Vai saitko kenties myytyä läjän hamsuja pois?  :tongu:

Mä kirjoittelen itse myöhemmin, koska nyt pitää mennä  :nuq:  :icon_cheesygrin:
Hellurei. Mun on kait pakko raahautua tänne, ihan jo infokamojenkin puolesta  :nuija: Mukaan tulee mun tuleva koiranpentu  :loov: En voi ottaa sihteerin pestiä tällä kertaa varmaankaan, mutta näyttelyssä muuten hjelppiminen onnistuu sekalaisissa jutuissa ja esim. ruoka saattaa taas olla mahdollinen jutska... Mutta jos vaan ikinä on mahdollista, tekisin harjoitusarvostelun urossyrkeille, oli tuomari sit kuka hyvänsä  :peukku: Laitan lemmikkituomarivastaavalle postia asiasta.
Lemmikkikääpiöhamsterit ja lasten lemmikkiluokka Veera Kujansuu
Sihteeri: Karoliina Vainio
Assistentti:

^^ Tuohon vois lisätä kans että teen harjoitusarvostelun lemmikkikääpiöille  :yes:
Marjutille (pyynnöstä) toiseksi sihteeriksi minut, Karoliina Vainio.  :icon_smile:

Ja Marjutille myös assariksi Ada Randén (& Karoliina Vainio). Hyppelen siinä sitten kahdessa jopissa   :yes:
Tulossa ollaan  :yes:

Tuon myyntipöydälle kolme ihanaa syrkkityttöstä  :loov: ja pari omaa hamsteria näyttelyyn.
Lisäksi sihteeröin lyhytkarvaiset syrkit Marjutille.
KUMA (turkki) Pauline Protolyysi, om. Karoliina Vainio
KUMA (turkki) Wonderland's Pan's Labyrinth, om. Karoliina Vainio
PLH2. Maybell Muotimakeinen, om. Karoliina Vainio
KUMA (kokonaisuus) Pauline Protolyysi, om. Karoliina Vainio
PLH1. Guns N' Roses, om. Karoliina Vainio
Paras veteraani: Guns N' Roses, om. Karoliina Vainio
BIS4. Lemmikkikääpiöhamsteri - Guns N' Roses, om. Karoliina Vainio

Tällainen setti mun ilmoittamille 4 hamsterille.  :peukku: Kaikki sai jotain, joten eiköhän tää kivasti mennyt.
Kinkkiuros Guns N' Roses tarvitsee enää 1 PLH-sijan ollakseen valiolemmikki! Samoin on syrkkiuroksella Wonderland's Pan's Labyrinth sekä syrkkinaaraalla Maybell Muotimakeinen, jotka on ensi viikolla tarkoitus yhdistää. Saavat jatkaa näyttelyuraansa sitten poikueen jälkeen taas! Enpäs ole katsonutkaan koska on seuraavat näyttelyt...   :icon_cheesygrin:

Kiitos hirmuisen paljon Pauliinalle hamsujen roudauksesta!  :sydan:
Lisäksi kiitos omalle äidille ku se on nämä hoitanut vuoden alusta asti ja selvästi ollut hyvä hoito, kun turkkikumaa jaeltiin. En ole hamstereitani edes hetkeen taas nähnyt, että sokkona ne näytskiin ilmoitin. Mut hyvä äiti!  :yes: Selkeästi on ymmärretty ruokintaohjeet, jotka kirjoitettiin huolellisesti paperille. Jokaisella hamsterilla on oma ruokintaohje, koska lihavuustasot on vähän eri luokkaa naarailla ja uroksilla. Good feeling ou jeah  :icon_smile:

Ensi näyttelyihin koetan päästä itse myös messiin!
Eilisessä (7.12.) luukussa komeili mun kiinariuros Guns N`Roses eli Rohmu :) Jaana Patrikaisen kasvatti. Oli eilen Grand Galassa lemmikkiluokassa tuomarin suosikki <3 Yks PLH-sija on, ja niitä haetaan vielä toivon mukaan jatkossa lisää!