• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Peikko

#960
Ihania nuo Anninan vauvat :lov  En malta odottaa, että ensi viikolla toinen tytsy saapuu kotiin :sydan
Hamsterit <3

HamsterSailor

#961
Anninan ja Sintturaisen mukelot on sitte niin sööttejä :yes:  :sydan

karov

#962
^^^ Oi nuo Marilynin vauvat  :lov Ylpeä iskä täällä kotona vilkuttelee  xD

Meillä tänään 9vrk:


möhömaha




vaavit :sydan


hopeasoopeli(?) omaa kivan pään, jota kelpaa esitellä  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Saana

#963
^Tuossa ekassa kuvassa on hyvä esimerkki naaraspoikasen nisärivistöstä, jos joku miettii sukupuolia joskus. Tosin katoaa sitten karvojen alla, mutta tuossa iässä näkyy erinomaisesti. :) Mun suosikki on tuo norre umbbari (?) joka näyttää mun näytöllä ihan sikatummalta! :sydan

Minski

#964
Lainaus käyttäjältä: "Annina"http://i364.photobucket.com/albums/oo89 ... 010_04.jpg
Onpas kaunis poseeraus hällä <3 En mä vaan näistä meikäläisen natiaisista saa tuommosia kuvia ollenkaan.

karov: Ihana möhömaha tosiaan tuo yksi :) Tulee ilmiselvästi äitiinsä :D
Hamsteriton tätä nykyä

Minski

#965
Meillä täytetään tänään 30 vrk :)

Tytöt:

















Musta vkkk ja musta kk-tytöt

Lk musta kk

Tyttöjä

Lk satiini musta vkkk

Lk musta vkkk

Kaikki tytöt

Musta vkkk:t

Pojat:





Kyyhkynharmaa vn-poika

Kyyhkynharmaa vn-poika 2

Poikia 1

Poikia 2

(Plääh, toi 10 kuvan rajotus on ihan mälsä)


Mitä joku viisas on mieltä, kun mä punnitten ton musta kk:n ja ton kyyhkynharmaa vkkk:n väliltä, että onko jompi kumpi ehdottomasti toista parempi ? Siis tolla musta kk:lla on toinen puoli tosi hyvin laikuttunu, mutta toisella kyljellä on oikeestaan toi keltanen nauha vaan, joka kiertää sen vartalon ympäri. Tolla kyyhkynharmaa vkkk:lla on ylävartalossa mukavasti laikkuja, mutta takavartalossa taas ei niin hyvin ole. Mulla sydän lyö perusvärin puolesta tietty tolle kyyhkynharmaalle vkkk:lle, mutta kaikki jotka näkee noita poikasten kuvia ihastelee aina eniten tota musta kk:ta. Kumpi olis noin niinkun ulkonäöllisesti parempi ? Haluisin jättää kotiin sen, jolla olis ees vähä paremmat mahkut näyttelyissä, vaikkei ne kyl oo kumpika muuta ku tollasia puutarhajyrsimiä, jotka tuskin pärjää missään :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

Rose

#966
Voi noita Minskin lapsosia :lov

Mustikkamaan

#967
Must toi kyyhkynharmaa vkkk on näyttävämpi väriltään, kun ton musta kilpparin väri on niin sekasotkua, mut sit taas toi musta kilppari vaikuttas tyypikkäämmältä toistaseks :P Ymmärrän ton valitsemisen tuskan, ihan täysin! Syyriksissä on hankalampi kattoa pitkään että mitä pitää itsellä, kuin kääpiöitä!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Rose

#968
Toi kyyhkis vkkk on musta niin ihana :lov

joppi

Syyrialaiset:

? Bijou Argenté, pkr hopeaminkki
? Picus Sienna Shawanna, pks hopeasuklaa
? Helia Hawaii, pk hopeasoopeli
? Yam Yam's Eyespy Ethello, pkr hopeanharmaa
? Kuneitra, lkr suklaa
? Wonderland's Langueur Tranquille, pk hopeasamppanja
? Morrison, lk ps creme laikukas

tintsku

#970
Oih noita Minskin muksuja :sydan
Minusta tuo musta kk on ehkäpä nätimpi, mutta kyyhkis vkkk on kans kiva :)

ammie

#971
Nyaah, nuo Minskin taaperot on jotain niin kaunista.  :cry: Ja omaa silmääni miellyttää tuo musta kk enemmän, vaikka on tuo kyyhkis vkkk:kin aika soma. Minähän en tosin noista kilpparilaikuista pahemmin tiedä.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#972
Ette kyl kukaan oo yhtään helpottanu mun päätöksen tekoo xD
Hamsteriton tätä nykyä

Rose

#973
Jos olisin Minski jättäisin ehdottomasti ton kyyhkis vkkk:n kotia :)

Mustikkamaan

#974
No mä henk.koht. valitsen liki aina sen tyypikkäämmän yksilön. Tyyppi on kuiteski tärkeempi. Mut ku en oo nähny noit livenä ni en tietty voi satavarmaks sanoo et toi musta kk on se tyypikkäämpi :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]