• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikueiden nimeäminen

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:02:07

« edellinen - seuraava »

Vevve

#105
Mulla nyt sitten nimettiin Star Wars -naperot Padmé Amidalaksi ja Millenium Falconiksi. Päätin kyllä että käytän samaa teemaa vielä uudelleen, siitä saa niin loputtomiin hyviä nimiä ainakin uroksille, naaraille en nytkään keksinyt oikein mitään.

GaneshaX

#106
^^ Mäkin olen miettinyt autoja, ja nimenomaan malleittain. Niin paljon kun peltilehmistä tykkäänkin  :sydan

Mut saa nyt nähdä mitä seuraavaksi keksin  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#107
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^^ Mäkin olen miettinyt autoja, ja nimenomaan malleittain. Niin paljon kun peltilehmistä tykkäänkin  :sydan
Mä tuun varmaan aina kehittelemään nuo nimiteemat omista kiinnostuksen kohteista. :D Tuntuu luontevalta, että niillä nimillä on jotain tietynlaista merkitystä mulle. Ja olen surkea itse kehittelemään nimiä, niin mikäs sen parempi kuin ryövätä hyviä, jo keksittyjä nimiä.

Sintturainen

#108
Mulla on ollut aikanaan Sateenkaaren Opel-poikue. Itelle jäi lk creme tytsy Sateenkaaren Calibra.

Nykyisille muksuille nimet vielä keksinnässä...

Sintturainen

#109
Meidän "spice-pennut" sai mausteaiheiset nimet:

Ihana Inkivääri
Kaunis Kaneli
Chärmikäs Chili
Suussasulava Sokeri
Näpsäkkä Neilikka
Pirteä Pippuri
Kamala Kardemumma
Curvikas Curry
Raikas Rakuuna
Onnekas Oregano

PiiaL

#110
Ei kukaan viaton söpöläinen saa olla Kamala Kardemumma  :<  :D

[eelbu

#111
Kun nimeää poikueen niin pitääkö kaikkien poikasten alkaa samalla kirjaimella?? Sellaisen käsityksen ainakin oon saanut. Ja miksi olette nimenneet ensimmäisen poikueen?? Itse en keksi nimeä ens viikolla tulevalle poikueelle niin millään. Poikue olisi ensimmäinen.

Vevve

#112
Kaikkihan saa ihan itse päättää käyttääkö mitään teemaa tai kirjainta, ei sitä kukaan määrää.  :)

ammie

#113
Sintturaisella on aivan mahtavia nimiä tuossa ylhäällä!  :sydan  Minä niin tykkään noista kaksiosaisista nimistä, joissa osat alkavat samalla kirjaimella.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

[eelbu

#114
Keksiin ihan mukavan teeman: Kukat :)
  Muuten, saako raskaana olevalle hamsterille antaa juoksupyörää??  :pihalla:

Minski

#115
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Viliinan lapset on nyt kastettu :D
- Onessa Onnenloitsu
- Onesimos Onnensoturi
- Odeliina Onnenpisara

Tanishan lasten nimet on pientä hiontaa vielä vailla :)
Hei, en ole näköjään Tanishan lasten nimiä muistanut tänne edes kertoa :oops: Eli nuohan saivat Yö-teemaiset nimet:

- Yvonne Yön Keiju
- Yvette Yön Usva
- Yvonic Yön Ritari
- Yamin Yön Hiipijä
- Yllättävä Yön Salama

Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"kirjaimilla mennään meillä toistaiseksi, ei tosin missään järjestyksessä. Ja suomalaisia nimiä yritän käyttää...
Viimeeksi kyllä iski paniikki siinä vaiheessa kun pesässä oli 10 poikasta joille olin kaavaillut u:lla alkavat nimet.. mutta selvittiinhän siitä  xD
Mun täytyy sanoa, että tykkään sun antamista nimistä; nyt kun assaroin GG:ssä talvikoita niin ihastelin monien sun talvikoiden nimiä :)

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Meidän "spice-pennut" sai mausteaiheiset nimet:

Ihana Inkivääri
Kaunis Kaneli
Chärmikäs Chili
Suussasulava Sokeri
Näpsäkkä Neilikka
Pirteä Pippuri
Kamala Kardemumma
Curvikas Curry
Raikas Rakuuna
Onnekas Oregano
Ihania nimiä :sydan :yes:
Kamala Kardemumma tosin saa sympatiani, ei kuitenkaan ole yhtään mikään kamala.
Hamsteriton tätä nykyä

Elven

#116
Mä olen nyt käyttänyt paikkojen nimiä. Maita tai kaupunkeja.

Austin, Alaska , Arkansas, Algeria, Arizona, Andorra, Angola, Argentina, Armenia

Barbados, Brazil, Belize, Bolivia, Belarus, Bahamas

California, Colorado, Connecticut, Cuba, Cape Verde, Columbia, Côte d'Ivoire, Cameroon, Cyprus

Dakota, Dubai, Detroit, Dallas, Dominica, Delaware, Delhi, Denver
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Essi

#117
Jos mä teettäisin pentueen, nii tulis luultavasti englannin kielisii tai suomen kielisii nimii:)

wiidii

#118
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mun täytyy sanoa, että tykkään sun antamista nimistä; nyt kun assaroin GG:ssä talvikoita niin ihastelin monien sun talvikoiden nimiä :)

Olen ihan samaa mieltä - Arjalla on tosi kauniin nimisiä talvikoita.  :sydan  Niitä olen moneen otteeseen ihastellut.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Juulia

#119
Mun mielestä Minskillä on aina ihania syrkkilasten nimiä. En ikinä tajua miten joku voi keksiä aina niin kivan teeman jokaiselle poikueelle ja keksii teemaan sopivat nimetkin vielä :haha .
 
Ja kaikki muutkin tuntuu aina keksivän tosi kivat nimet poikasilleen. Aapua :P .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta