Yleinen pulina poikasten teettämisestä osa 2

Aloittaja ammie, 25.10.08 - klo:17:49

Senttu

no en tiedä, mutta miksi ei? Kyllä jos mä olisin hamsteri, niin haluisin tavata muita. onko siitä jotain haittaa?

Lautsi

Koska isä voisi tappaa lapsensa, onko se tarpeeksi hyvä syy? talvikot on pääsääntöisesti erakoita niitä ei kiinnosta luonnossakaan tavata toisiaan. Ne ei viihdy toistensa seurassa eikä edes kaipaa toisten seuraa siinä missä ihminen kaipaa. Ne ei ei tiedosta olevansa sukua keskenään siinä missä ihmiset elää perheittäin. Älä turhaan stressaa hamstereita näyttämällä niitä tarkoituksella toisilleen ne eivät ymmärrä siitä mitään. :)
-Fluffy's syyrialaiset-

Senttu

Kiitos tosi paljon sinulle! :)
Tiesin että emo voi syödä lapsensa, mutten tiennyt mitä isä reagoisi.. :P

Senttu

En nyt tiedä minne osioon laitan tämän viestin, mutta liittyypä kuitenkin samaan aiheeseen.. elikkäs.
voiko yhden naaras poikasen jättää asumaan emon kanssa? Yhdelle poikaselle on löydetty koti ja ne kaksi muuta menisi varmaankin eläinkauppaan, mutta voiko tyttö poikasen jättää mamman kanssa? :-)

GaneshaX

Siis onko kyse syyrialaisista?

Jokaiselle aikuiselle yksilölle tulee olla oma häkki, koska syyrialaiset ovat erakoita. Eli ei voi jättää emän kanssa samaan.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Alkemistin

^Ei vaan talvikoista varmaan edelleen... ja edelleenkään ei kannata laittaa.

Eve87

Piti tämäkin päivä nähdä jo sitten näin aikaisin.

Illalla yhdistin kiinaripariskunnan ja kaikki oli ok, yön aikana naaras tappanut uroksen  :itqvinq: Todella kiva, lensi naaraskin samantien paremmille maille, kyrsii nyt niin älyttömästi, että pitää ihan pinnistellä, että säästää sanojaan mitä tekisi juuri nyt mieli sanoa  :icon_mad:  Oli vielä omakasvattinaaras, tervepäisistä vanhemmista. Ei kyllä paljon olisikaan tehnyt mieli sillä naaraalla edes kokeilla, saatika haluta siitä jotain sekopäistä jälkikasvua, huoh  :icon_neutral:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Alkemistin

^Voi ei!  :itqvinq:  Karmean kurja käänne kaikin puolin.  :icon_sad:

Unipallo

No niin, saanpahan minäkin kerran sanoa, että ei ole naaras vireessä ei sitten millään.  :nuija: Ja viereisessä terrassa oleva naaras haisee kun rankkitynnyri, eli veikkaisin että kiimaa pukkaa. Siis sillä jolla ei tarvis olla.  :nenup:

Sintturainen

^^ Voi kuinka ikävää. Munhan kiinarikasvatus loppui kun mulle kävi kahdesti noin, sitten loppui eläimet ja en enää lisää hommannut :/ Toivottavasti sulla on parempi onni jatkossa!

wili2013

Miten olette tutustuttaneet talvikot toisiinsa ennen parittelua? Jos talvikot alkavat tapella keskenään miten siihen puututaan? :icon_neutral:

Unipallo

Mistä ihmeestä johtuu tää odottavien syrkkiemojen raivo? Taas kerran meillä menossa operaatio iso mökki palasiksi ja ylösalaisin. Uskomaton meteli lähtee kun naaras järsii isoa kulmataloa ja heittelee sitä päin terran seiniä.

Alkemistin

^Melkein kaipaan tuota, kun nuo meidän eivät nyt vain millään tiinehdy.  :icon_confused: Noh, öisin en kaipaa.

gimlixx

Mielestäni on todella tyhmää kirjoittaa tällaista tänne, mutta enpä enää muutakaan keksi, kun henkilöön ei kerran esim. Facebookin kautta (ei yksityisviestein eikä seinälle kirjoittaen) saa yhteyttä millään.

Onko kenelläkään muulla poikasta Serafiman F-poikueesta? Siitä 14.10. syntyneestä.
Suku kiinnostaisi kovasti, kun itsellä sattuu tuosta naaras olemaan. Olisi ihan kiva suunnitella sen tulevaisuutta, mutta ilman papereita se on hivenen hankalaa...

zazo

Heips gimlixx.

Minulla oli tuo poikasesi isä, harmillisesti se oli sijoituksessa ja lähti Seralle astutuslainaan, eikä ikinä sieltä  palautunut enkä mitään vastausta ole sen kohtalosta monien kuukausien kyselyiden jälkeenkään saanut. Jos laitat yksärillä s.postisi niin voin isän rekkarista kopion pistää tulemaan siitä saat ainakin puolet suvusta selville.