• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä nettikauppoja

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

Maikkis

#15
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Mutta kun tarvitsen myös pari XLkokoa

ok, no täällä näyttää olevan http://www.akvaariojalintu.com/index.ph ... prodgroup1

GaneshaX

#16
Kiitos.
Miten tuolta pääsee tilaamaan?
Mikä olisi vastaava koko geo XL boksille? Ei meinaan hajuakaan noista litra koista???
Tampereelta saa noutaa tuotteet?
Soitin tänää suosittuihin liikkeisiin turkuun/poriin ja kaikilta tuntui olevan kirkkaat boksit finitto. TOSI outoa :pihalla:

Onkohan tulossa jokin näyttelybuumi? :huh
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

-Sonsku-

#17
Eli onko tuo lemmikkiexpress  minkälainen kauppa? :pihalla:  Aattelin tilata sieltä jotain tulevalle hamsulleni... Kuinka tilataan?  Onko tuo yksi duna joka oli jtn. yli 70cm hyvä syrkille, vai pitäskö olla isompi? ;)
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

emlie

#18
[size=85]Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.[/size]

Talvikko_95

#19
Unelmalemmikit
Terrieri.net
En oo ite koskaan tilannu tuolta, mutta kivat tuotevalikoimat  :)
? Talvikosta haaveilen ?

Tatu

#20
Terrieri.netistä olen ruokaa tilaillut eikä ole valittamista. Kannattanee muuten rekisteröityä, saapi viiden euron lahjakortin käyttöönsä kyseiseen nettikauppaan! ;) Tai ainakin vielä joku aika sitten sai.

GaneshaX

#21
Onko unelmalemmikit lopettanut? :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

tintsku

#22
^Ei ole, jos tarkotat tuota. http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/index.php

Sirpa

#23
Itse olen tilannut tavaraa Terrieri.netistä, LemmikkiExpressistä ja viimeisimpänä Pikkulinnasta.

Terrieri.net toimitti tavarat todella nopeasti. Maksoin tosin tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta, joten se varmaan vaikutti asiaan. Joka tapauksessa tilauksesta ei mennyt kuin 2 päivää, niin tavara tuotiin jo kotiin.

LemmikkiExpressillä meni hieman kauemmin, vähän toista viikkoa aikaa toimittaa tilaus, mutta hyvin sekin toimi.

Pikkulinnan kanssa oli vähän ongelmia, koska järjestelmä ei lähettänyt minulle tilausvahvistusta sähköpostiin. Otin aikani odoteltuani yhteyttä sinne ja sitten homma toimi nopeasti.

tintsku

#24
Mistä saisi tilattua Supaa? Eikä postikulut olis kovin kalliit.

Lemmy

#25
Mä tilasin lemmikki expresseniltä supaa ja kuljetusmaksu oli 5 euroa, mutta muistaakseni siihen tuli kai jokin lisä riippuen miten maksoi, mutta olisikos ollut vain 3 erkkii lisää, en ole varma. Tilaus tuli tosi nopeasti, oli laitettu samana päivänä postin kuljetettavaksi, eli meni vain 2 päivää kun ruoka postissa. Tilaan varmaan uudestaan sieltä, supa ei myöskään ollut kovin aneemisen näköistä, niinkuin välillä supa tuppaa olemaan.
[size=85]Her hair reminds me
Of a warm safe place
Where as a child I\'d hide
And pray for the thunder
And the rain to quietly pass me by [/size]

Marla

#26
//http://www.petshop.fi/
Itse en tuolta vielä ole tilannut, mutta vaikuttaa ihan hyvältä paikalta.
Jos kuljetusbokseja etsii, niin kannattaa tsekata tuosta Terraariot ja Akvaariot -kohdasta ne Muoviterraariot.

Minski

Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#28
^ Oi kun kiva. Kiitos Minski :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Viiru_

#29
olen tilannut kerran tuolta -> www.petmax.fi
palvelu > kysyin lisätietoja yhdestä tuotteesta, vastaus tuli nopeasti, ja muutenkin asiakas-ystävällinen paikka.

tuotteet > riittävät tarpeisiimme.

muuta > maksoin verkkomaksulla, tuli nopeasti.

todettu > hyvä paikka :)