• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

näyttelyitä ensi vuonna?

Aloittaja AnsaLucia, 29.09.07 - klo:23:42

« edellinen - seuraava »

AnsaLucia

Tiedän että tän syksyn näyttelysesonkin on vielä parhaimmillaan mutta onkos ensi vuoden näyttelyistä jo minkäänlaista tietoa? Ihan vaan näin alustavasti ajankohdat ja paikkakunnat kiinnostaisi. On niin hektistä tämä nykyajan elämä ja kun vielä tuo toinen harrastus (koirapuoli) täyttää kalenteria jo kovaa vauhtia ensivuodelle, ajattelin kysäistä. Kiva olisi päästä taas hamsujen kanssakin "kehiin" nyt kun tästä oikein innostuttiin.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Heli

#1
Seuraavassa hallituksen kokouksessa taidetaan alustavaa ensi vuoden näyttelykalenteria pohdiskella, mikäli oikein muistan.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#2
Syyskokouksessa Vantaan lemmikkimessujen yhteydessä päätetään ensi vuoden alustava kalenteri.

AnsaLucia

#3
Kiva kiva! Eli malttia vaan minulle....olin taas kerran vähän turhan hätäinen  :lol:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Anonymous

#4
Meillä perustettiin vasta pohjois- pohjanmaan kani ja jyrsijäyhdistys ja olisi meidän pikkunäyttelyäkin ajatellen hahmottaa ainakin alkutalven osalta näyttelyt :)

Goue

#5
Ja minä kaipailisin tänne läntiseen Suomeen näyttelyitä... tänä vuonna lähimmät on tainneet olla Tampereella ja Turussa, jos en väärin muista. Esim. Porin seutu kaipaa jyrsijätoimintaa (vaikka en itse porilainen olekaan).  :pilehile:  Tiloja löytyy varmasti ja veikkaisin, että aktiivista väkeäkin yhdistyksen oman väen lisäksi. Tiedä vaikka jäsenmäärää saataisiin kasvatettua...

Sohvi

#6
Ja mäkun kaipaisin tänne etelään päin näyttelyitä  :kieli  8-)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

maarit

#7
Riihimäki-Hämeenlinna akselille näyttelyitä kaipaisin. :)
Tällä hetkellä hamsteriton

GaneshaX

#8
Etelässähän oli just 2 näyttelyä :pihalla:  (espoo, vantaa)
Pori vois olla ihan pop :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#9
Länsi-Suomeen juu näyttelyitä kiitos. :D  Pori voisi olla ihan jees, kun sinne ei mikään hirmuinen matka täältäkään ole. Leveyssuunnassa Pori-Jyväskylä ja pituussuunnassa Hämeenlinna-Seinäjoki, niin jes. 8-)
Mutta Tampere on kyllä hyvä paikka, kun se on hieman keskemmällä Suomea, kuin taas joku pääkaupunkiseutu. Keski-Suomi (Jyväskylä) voisi olla sinänsä hyvä vaihtoehto, kun se on... keskellä. xD

maarit

#10
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Etelässähän oli just 2 näyttelyä :pihalla:  (espoo, vantaa)

Niin mutta aina ne on jossai pääkaupunkiseudulla (mitä oon aina ihmetelly kun etelässä on näyttely niin se on AINA tyyliin Espoossa tai Vantaalla).  :kieli
Tällä hetkellä hamsteriton

Heli

#11
Näyttelyt järkätään yleensä siellä missä on järjestäjiä.
Aina pitäs olla omalla takapihalla näyttely että oltais tyytyväisiä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

GaneshaX

#12
^^ Mutta espoo ja vantaa on nimenomaan etelässä? Ei siitä voi paljon etelämpään mennä. Länsisuomeen olis joskus kiva saada joskus jotain :oops: turku/ pori
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sohvi

#13
Riihimäki-Hämeenlinna akselille näyttelyitä kaipaisin.

 siis sori, juuri tänne ! hyvinkää,hämeenlinna,riihimäki jne. :c8
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

maarit

#14
Lainaus käyttäjältä: "Tapsu-hamsu99"siis sori, juuri tänne ! hyvinkää,hämeenlinna,riihimäki jne. :c8

Espoo ja Vantaa on joo etelässä (pääkaupunkiseudulla) mutta eipä oo kertaakaa ollu mun jyrsijäharrastuksen aikana näyttelyä tääläpäin missä ite asustelen.En rupee väitteleen maantieteellisistä asioista kenenkää kanssa ja piste.
Turussahan on tässä kuussa LSKGY:n järjestämä näyttely tosin sielä ei oo hamsuja.
Tällä hetkellä hamsteriton