• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Tatu

#30
Minulla on käytössä/on ollut käytössä neljä muovista erilaista juoksupyörää ja kaikki ne ovat pitäneet ärsyttävää kolinaa. Syrkin metallisesta pyörästä ei kuulu kuin askelten ääni, mikäli sitä öljyilee sillointällöin. :) Eiköhän niitä äänettömiä muovisiakin pyöriä ole, mutta eipä ole sattunut kohdalle!

GaneshaX

#31
Meillä on käpsällä hiljainen pyörä. (silentspinner) Ja mitään ei ole kuulunut.
Ennen oli sellainen rolly tyyppinen, piti aivan hirveää ääntä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Elliska

#32
Jotain hiljaista juoksupyörää olen itsekkin miettinyt, mutta taisin sysätä ajatuksen kun huomasin, ettei siihen voi laittaa juoksupyörämattoa. Mutta kyllä minä olen tuota edellisenkin ääntä kestänyt, itse asiassa Mellin kuoltua huomasin että oli vaikea enää nukkua ilman vingutusta :D

Tiituz

#33
Onko noita Silent Spinnereitä jossain myynnissä vai pitääkö tilata netistä?
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Satu-

#34
Meillä neljä juoksupyörää kiertävät talvikoiden kesken vähän sen mukaan, että kuka sattuu olemaan hieman tuhdissa kunnossa ja tarvitsisi hieman ylimääräistä liikuntaa. Hiisku taas on saanut omia talon ainoan syrkkikokoisen pyörän, koska kilpailijoita ei ole, ainakaan toistaiseksi. ;) Meillä ei ole esiintynyt mitään 24/7 pyörässä juoksemista. Kaikki ovat osanneet käyttää pyöriään kohtuuden rajoissa. Pyörien koliinaan, natinaan ja vinkunaan olen jo tottunut ja öisin en herää meteliin.

Meiltä löytyy siis kaksi Silent Spinneriä, kaksi keltaista muovipyörää ja syrkille metallinen.  :)

Tiituz

#35
Lainaus käyttäjältä: "Satu-"Meiltä löytyy siis kaksi Silent Spinneriä, kaksi keltaista muovipyörää ja syrkille metallinen.  :)

Tilasitko noi spinnerit netistä,mistä?
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Vilma

#36
Faunattaressa oli tuollaisia samanlaisia kuin Silent Spinner, olivat vain punaisia ja mustia. Ne ainakin pitivät aivan järkyttävää ääntä :c8 . Kannattaa ostaa pyörät niin, että pystyt itse todeta niiden kunnollisuuden. Noista Silent Spinnereistä en tiedä, mutta saattaa olla pelkkä mainostuskikka.
Tämä oli vain minun mielipiteeni, joten ei rähinöitä.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Tiituz

#37
Juu ei rähinöitä  :D  Aika moni on vaan niitä suositellu,ni meinasin ottaa yhen kokeeks.Ei nuo nykyisetkään mitään kauheeta meteliä pidä mutta..  xD
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

manni

#38
Ainaki lemmikkiexpressin sivuilla näytti olevan nuita Silent Spinnereitä myynnissä.
[size=85]Pirjo lk musta vn 20.3.2007-23.2.2009[/size] ?

Satu-

#39
Ostin nuo minulla olevat pyörät jostain Sellon eläinkaupasta. Kyseisen kaupan nimi ei tule nyt mieleen, mutta se ei kuitenkaan ollut Faunatar...

e??a

#40
Meillä on ihan tavallinen metallinen juoksupyörä, johon oon laittanut paperin ympärille, eikä se kylä pidä mitään meteliä. Se vaan piti ensin rasvata, mutta sen jälkeen ei ole pitänyt minkäänlaista mekkalaa. :) Tassutus vaan kuuluu kun Lilo juoksee siinä ja tassut osuvat paperiin.. :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

GaneshaX

#41
Onko noi metalliset pyörät yleisesti hyviä?? (eli hiljasia / vakaita)
Miten kiinnitätte pahvin pyörään? Pujotteletteko vai miten?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Heli

#42
Meillä ongelma ei ole pyörän meteli (pyörä on hyvinkin hiljainen) vaan gabberin aiheuttama meteli. Kun se koko hamsun asumus pomppii kun hamsteri juoksee pyörässä.  XD Mua pelottaa että se mökä kuuluu naapuriinkin asti...  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

e??a

#43
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Onko noi metalliset pyörät yleisesti hyviä?? (eli hiljasia / vakaita)
Miten kiinnitätte pahvin pyörään? Pujotteletteko vai miten?

Meillä on ainakin ihan hiljanen, välillä se vaan on vähän hutera ja sit osuu seinään ja kolisee sitä lasia vasten (meillä on siis terra).. :roll: Mut ihan hyvin se on kestäny. :)
Ja siitä pahvista. Meillä se on vaan laitettu siihen ympärille teipillä kiinni. :) Tässä on viä kuva.. :D

[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Maikkis

#44
Lainaus käyttäjältä: "e??a"Meillä on ainakin ihan hiljanen, välillä se vaan on vähän hutera ja sit osuu seinään ja kolisee sitä lasia vasten (meillä on siis terra).. :roll:

Minä kiinnitän juoksupyöriin pahvialustat, jotka ehkäisevät sen ettei ne pääse liikkumaat lasin viereen ja kolisemaan päin lasia.. Kuvaa mulla ei taida nyt siitä olla mutta laitan myöhemmin jos muistan.