• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juhlanäyttely, Vantaa 12.05.2013

Aloittaja jjenni, 15.04.13 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

viiru

Höpsis Tinja, sihteeriksi vaan!

Jonna, laita vielä Satu E.:lle viestiä ja kysy, oliko muita ilmoittanut harjoitusarvostelua tekemään. Minä en ole ainakaan kuullut muista, joten sen puolesta pitäisi olla ok (ainoa ongelmahan useammassa harkka-arvostelun tekijässä on pöydän läheisyyteen mahtuminen).

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 17.04.13 - klo:20:16
Onko tää  hamsterinayttelyyn@gmail.com se osoite mihin pitää pistää kaikki näyttelyyn liittyvät tiedustelut? Tuli vahingossa ilmotettua päivän liian nuori hamsteri näyttelyyn.  :nuija: Hyväminä
Juu, kaikki tiedustelut ja huomautukset voi osoittaa tähän sähköpostiin. Muistattehan otsikoida oikealla näyttelyllä, koska samaa osoitetta käytetään usean eri näyttelyn järjestämiseen liittyvänä tiedusteluväylänä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Tinjau

Kukakohan on tällä kertaa SyrkkiNaaraiden Tuomarina ?  :icon_e_biggrin: Kai se multa onnistuis taas ,mutta jos joku toinenkin on kiinnostunut niin hänelle tietty ,koska meitsi on ehkä turhan usein nähty siinä hommassa   :icon_cheesygrin: etjoo laittakaa vaan mut sinne.

viiru

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 18.04.13 - klo:07:03
Kukakohan on tällä kertaa SyrkkiNaaraiden Tuomarina ?  :icon_e_biggrin: Kai se multa onnistuis taas ,mutta jos joku toinenkin on kiinnostunut niin hänelle tietty ,koska meitsi on ehkä turhan usein nähty siinä hommassa   :icon_cheesygrin: etjoo laittakaa vaan mut sinne.
Marjut Kaakinen on vahvistettu lemmikkisyrkkinaaraiden tuomariksi. Laitoin siut nyt sinne sihteeriksi, ilmoittele jos tulet toisiin aatoksiin! :) Tietty haluttais ilman muuta hyödyntää näyttelyssä tällainen ammattilaissihteeri!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: viiru - 18.04.13 - klo:14:30
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 18.04.13 - klo:07:03
Kukakohan on tällä kertaa SyrkkiNaaraiden Tuomarina ?  :icon_e_biggrin: Kai se multa onnistuis taas ,mutta jos joku toinenkin on kiinnostunut niin hänelle tietty ,koska meitsi on ehkä turhan usein nähty siinä hommassa   :icon_cheesygrin: etjoo laittakaa vaan mut sinne.
Marjut Kaakinen on vahvistettu lemmikkisyrkkinaaraiden tuomariksi. Laitoin siut nyt sinne sihteeriksi, ilmoittele jos tulet toisiin aatoksiin! :) Tietty haluttais ilman muuta hyödyntää näyttelyssä tällainen ammattilaissihteeri!
En mä usko että tulen toisiin aatoksiin. Marjutin kanssa pääsee sitten taas kerran  :mhappy:  Mukavaa! Ja mun on ihan pakko kysyä ,mikä ihmeen ammattilaissihteeri ? :icon_cheesygrin:

Ana

Nyt ois hotelli varattu 2 yötä heti :D

jonna

Lainaus käyttäjältä: viiru - 17.04.13 - klo:22:33
Höpsis Tinja, sihteeriksi vaan!

Jonna, laita vielä Satu E.:lle viestiä ja kysy, oliko muita ilmoittanut harjoitusarvostelua tekemään. Minä en ole ainakaan kuullut muista, joten sen puolesta pitäisi olla ok (ainoa ongelmahan useammassa harkka-arvostelun tekijässä on pöydän läheisyyteen mahtuminen).



Jees asia hoidossa ja homma hallussa eli onpi ok  :icon_smile:

MK

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 17.04.13 - klo:19:03
Vaikka kaksi raumalaista on näköjään jo ilmottaunut, joten kimppakyytiä voisi harkita. Mutta en ole kyllä siltikään varma jaksamisesta...  Itse en ainakaan haluaisi ajaa.  :tongu:
Oi hitsi, kun täältä Rauman suunnalta olis tulijoita... Mulla ei nyt vain kuitenkaan ole minkäänlaisia mahdollisuuksia lähteä reissuun, vaikka kuinka tekisi mieli. :icon_sad: Ilmenipähän tässä merkittävän suuri menoerä, joka rajoittaa menemiset minimiin lähitulevaisuudessa.

viiru

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 18.04.13 - klo:16:10
Lainaus käyttäjältä: viiru - 18.04.13 - klo:14:30
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 18.04.13 - klo:07:03
Kukakohan on tällä kertaa SyrkkiNaaraiden Tuomarina ?  :icon_e_biggrin: Kai se multa onnistuis taas ,mutta jos joku toinenkin on kiinnostunut niin hänelle tietty ,koska meitsi on ehkä turhan usein nähty siinä hommassa   :icon_cheesygrin: etjoo laittakaa vaan mut sinne.
Marjut Kaakinen on vahvistettu lemmikkisyrkkinaaraiden tuomariksi. Laitoin siut nyt sinne sihteeriksi, ilmoittele jos tulet toisiin aatoksiin! :) Tietty haluttais ilman muuta hyödyntää näyttelyssä tällainen ammattilaissihteeri!
Ja mun on ihan pakko kysyä ,mikä ihmeen ammattilaissihteeri ? :icon_cheesygrin:
No sullahan menee tuo työ jo rutiinilla, kun olet niin monta näyttelyä peräkkäin sihteeröinyt!  :peukku:
Cheersbigears-talvikkokasvatus

dominica77

Kuka asuu Karstulaan ja mene nayttelyyn. Yks hamsteri siellä halua tounti Vantaan nayttelyn? Ja kuka turussa menee Näyttelyn ja haluaa autaa mulle ottaa seen mukaan Turkuun? Anteeks mun huono suomi. :icon_smile:
Syrian hamsters 4 ever.

Sintturainen

Lainaus käyttäjältä: Ana - 18.04.13 - klo:16:54
Nyt ois hotelli varattu 2 yötä heti :D

Hahaa, noniin! Meillä 1 yö laivalla ja yks hotellissa, ei malta oottaa  :icon_mrgreen:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: dominica77 - 19.04.13 - klo:01:33
Kuka asuu Karstulaan ja mene nayttelyyn. Yks hamsteri siellä halua tounti Vantaan nayttelyn? Ja kuka turussa menee Näyttelyn ja haluaa autaa mulle ottaa seen mukaan Turkuun? Anteeks mun huono suomi. :icon_smile:

Jos joku hoitaa tuon Karstula-Vantaa -välin, niin eiköhän se Vantaa-Tku sujuisi.

Ana

Joo me pidetään oikein lomaa samalla :)

Oiskohan kääppärilemmikki tuomari selvillä jo?

Tahvotalvikko

Mä aikoisin talvikkoni kanssa tulla lemmikkiluokkaan ja sttandardiin. Onneks Vantaalle ei oo täältä Espoosta pitkä matka.  :peukku:
Tarinan Garfield "Tahvo"
~Pieni talvikko,, suuri, suloinen sydän~

jjenni

#58
Jos kukaan kokeneempi ei hommaan ryhdy, niin mä voisin assaroida Marjutille (lemmikkisyrkkinaaraat) :icon_cheesygrin: Assaroinnista ei ole kokemusta, mutta ainahan sitä on jostain aloitettava!

MUOKS// Niin ja nimi on siis Jenni Haaranen :)
Hamstereita joka puolella

jensku

Tänään tuli ilmottuu vihdoin lähtiät, ja kaikki molenpiin luokkiin. Nyt jäädään innolla odottelemaan.  :jiihaa:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks