Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - tiiahei-

Ilmomäärät selvillä!

Lemmikkiluokat:
Syyrialaiset 64
Kääpiöt 21

Ulkomuotoluokat:
Syyrialaiset, lk 21
Syyrialaiset, pk 21
Syyrialaiset, ei-standardi 4
Talvikot 5
Campbellit 11
Kiinankääpiöt 14
Roborovskit 3

Suurien ilmomäärien vuoksi jälki-ilmottautumisia EI oteta pet-syyrialaisiin!
Kiitos kaikille oikein kivasta näyttelystä! :) Meillekkin tuli pienoista menestystä, kumia vaikka mistä ja tuomarin suosikkikin taisi minun norre poika olla. Päivän parhaan tuloksen sai kuitenkin meidän ensikuussa 2v. täyttävä talvikko mummo, joka oli PLH2 ja valmistui samalla valiolemmikiksi  :loov: Hakemus tittelin käytöstä lähteekin heti huomenna postiin! :)
Lainaus käyttäjältä: weetikki - 05.05.13 - klo:23:08
Noh.. Pitkän taiuttelun jälkeen sain suostuteltua itselleni kaverin siihen sihteeröintiin niin ei tarvii koko päivää istua vaan tehdään se puoliksi. Eli Pk syrkkien sihteereiksi ilmoittautuvat Elina Laiho ja Tiia Laari. Assistenteiksi kiristettiin Jenni Mäkitalo ja Kiira Martikainen  :jiihaa:

Huhhuh ku jännittäää :D Ikinä ennen en oo sihteerinä ollu ja heti pitäis ulkomaalasille sihteeröidä. :D Onneks tarvii alottaa hommat vasta iltapäivän puolella, kun Elina sihteeröi aamupäivän  :icon_smile:
Mahtaako ilmottautumiskaavake aueta milloin? :) Ilmottautumis aikaa kuitenkin 'vain' 2 viikkoa. :P

Meiltä tullaan tänne ainakin 10 syrkin ja yhden talvikon voimin, suurinosa vain pettiin, osa molempiin. Parin syrkin kohdalla mietin vielä otanko vai enkö :)
Toivottavasti näyttelyä ei myöhäistettäis, vaikka oishan se kivempi lähtee ajamaan myöhemmin, mutta paljon kivempaa on olla ihmisten aikoihin taas illalla kotona rankan näyttelypäivän jälkeen!
Ihan heti en usko että alustaviakaan päivämääriä aletaan parin ihmisen takia muuttelemaan, mutta ainahan sitä kannattaa kysyä  :icon_e_wink:
Milloin mahtaa tulla loput tuloksista foorumille? :)
Saatan toki olla väärässäkin, mutta ihan kun oisin jostain joskus kuullut/lukenut että itse''modatut'' eli muovilaatikoista tehdyt boxit ovat kokonaan kiellettyjä näyttelyissä, että niissä ei siis edes saa tuoda eläimiä paikalle...

P4tt4, jos tosiaan aiot ruveta useammin käymään näyttelyissä, niin ei uskois olevan suuri vaiva maksaa semmoinen 10e kunnon kuljetusboxista.
Kiitos kaikille todella ihanasta ja antoisasta näyttelypäivästä! Arvostelut oli tosi miellyttäviä ja huolellisesti tehtyjä, kiitos niistä (:

Palkintojakin meille tuli ihan kivasti, erityisen ylpeä olen ekasta omasta kasvatistani joka oli lemmikki syyrialaisten urosten 1.! :loov: Ikinä en tästä hamstyerista olisi mitään tämmöistä uskonut, mutta Eve ilmeisesti taisi tykätä :):)

Lisäksi meidän lk soopeli poitsu oli syrkkiurosten 4. ja enää yhtä sijoitusta vaille VLH  :peukku:
Se riippuu ihan siitä kuinka nopeasti tuomari arvostelee. Ei sinne tuomarinpöydälle voi 10 boxia viedä odottamaan :D Eli siis voi hyvinki olla että Satu arvostelee vikat eläimet vasta 17 jälkeen, sillä Satu tekee todella huolellista työtä arvostellessaan. :)
Todellakin ollaan tulossa! :) N. 10 syrkin voimin varmaankin, pitää miettii lähiaikoin tarkemmin ketä lähtee :)!
Tänne näyttelyyn ollaan tulossa varmaankin 6 hamsterin voimin :) Luokat on vielä avoinna, että mihin noi tyrrkkään, mut katellaa :D

Mulle heräs muute sellain kysymys, että ku jos yhdellä hamsterilla on 2 omistajaa, ni riittääkö et toinen on SHY'n jääsen, jotta voi saada näyttelymaksut jäsen hintaan? :) Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä halusin kysyä :D
5 hamsteria ilmoitettu :) 4 syrkkiä ja yks talvikko, kaikki sekä lemmikkiin että ulkkikseen :)!
Lainaus käyttäjältä: "Janzuu"
Lainaus käyttäjältä: "jensku"Täytyypä anoa töistä vapaaks täks päiväks.  :) Mut sit onkin ongelma millä pääsen jyväskylään ja takas lappeenrantaan.  :(
Änget tietenkin meidän kanssa Tiian kyytiin.  :D
Ja taas tääl keskustellaa tästä asiast ilman et mulle kerrotaa mitää :'D Mut joo se riippuu kyl ihan kummal autol iskä lähtee viemää..

Täältä siis suurella todennäköisyydellä oltais tulossa 4 syrkin ja 1 talvikon kanssa :))
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Milloinkohan tuo näyttelykalenteri alkaa päivittyä? Huhtikuussa pitäisi olla jo näyttely ja kohta pitäisi melkein alkaa tietää miten pyytää vapaata töistä jotta pääsee sinne. Meilläkin kun työvuorot suunnitellaan hyvissä ajoin etukäteen  ;)

Tähän kaipailisin edelleen vastausta viisaammilta  ;)

Itsekkin kyselin tätä tuolla yleisessä näyttelypulinassa ja sain vastauksen että mahdollisesti tämän viikon aikana selviäisi tuo Jyväskylännäyttelyn päivämäärä :)