Apua rekisteröitymisessä

Aloittaja Tuhnutin, 21.04.13 - klo:18:08

Tuhnutin

Minä haluaisin liittyä jäseneksi, mutta mitä teen, jos olen nyt ilmoittanut hamsterini vantaan juhlanäyttelyyn, mutta en ole kuitenkaan vielä maksanut näyttelymaksua. Olen kuitenkin tehnyt jo netti-ilmoittautumisen, ja rastittanut kohtaan, että en ole jäsen. Jotenka maksanko ei- jäsenmaksut kuitenkin näyttelyyn, vaikka liittyisinkin jäseneksi ennen näyttelyä?  :woot:

viiru

Jäsenedut tulevat voimaan heti, eli jos liityt jäseneksi ennen näyttelyä,voit maksaa jäsenhinnoin. Ei haittaa, vaikka olisit ruksittanut ei-jäsen-kohdan, nämä huomataan kyllä maksulistoja koostaessa. Kunhan muistat itse laskea näyttelymaksut oikean hinnaston mukaisesti. :)

jen4

Ehtiikö vielä rekisteröidä Campsuja ennen Vantaan näyttelyä??

Janika S.

Kyllä ehtii, mikäli laitat sähköisenä tulemaan  :icon_smile:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Tuhnutin

Nyt minulla on jäsenkortti mennyt vanhaksi, ja haluaisin sen uusia, ja jäseneksi liittymis sivulla sanotaan, että pitäisi vanhan jäsenen käyttää saamaansa viitettä. Mistähän löytäisin viiteen? :D kiitos

Lainaus käyttäjältä: Tuhnutin - 16.02.14 - klo:14:56
Jäsenlaskut jäsenyyden suorittamista varten lähetetään aina Poskipussi-lehtien ohessa, viitenumero käy ilmi laskusta. Ottaisitko suoraan yhteyttä jäsenrekisterinhoitajaan omalla nimelläsi, sillä emme ylläpidä jäsenrekisteriä fooruminimimerkeillä. :)

Tuhnutin

pistämpä nyt tähän samaan aiheeseen taas, eli sain JKL:n näyttelystä diplomin, vuoden voittaja 2013, hamsterilleni Tripolikselle. se on lemmikkiluokan 5. sija.. siis lukee kyseisessä diplomissa :D. Tripolis voitti Lahden lemmikkiluokan uroksissa, ja oli silloin BIS 4. Saako hamsteri vv13 tittelin nimen eteen silloin, jos voitti BIS:in? :)) kiitos taas ;)

Lainaus käyttäjältä: Tuhnutin - 06.04.14 - klo:16:30
Noup, (L/K/E)VV13-tittelin saavat luokkiensa voittajat. Plakaatein palkitaan kuitenkin viisi parasta luokittain.

Ookei :) Toivossa on aina hyvä elää ;D