• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

Nilla

#135
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Mä oon niin kahden vaiheilla, että ilmotanko toiseksi hamsuksi tänne myös mun syrkkivanhukseni ..

En sitten ilmonnutkaan.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Blizzard

#136
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mun puolesta vois kyllä nostaa sitä veteraani-iän rajaa sekä syyriksillä, että eritoten kääpiöillä, eihän tuommoset 16 kk syyrikset tai 14 kk kääpiöt edes näytä veteraaneilta, oli ihan hassua pistää noi meiänkin 16-17 kk ikäset veteraaneihin :pihalla:

No mä pohdin just eilen ihan samaa, että jösses meillä 3 kuudesta näyttelyyn tulevista on jo vetskuja :shock:

Mutta joo, mun pitäis ostaa yks boksi lisää, että saan kaikki ilmotetut mukaan :D
Hamsulauma ja koiruus

Jane_O

#137
Ilmot läht tänään. Hirmu kivaa taas nähdä immeisiä, viime kerrasta kun on jo monta monta kuukautta aikaa :shock:.

Onks meil muuten nyt sit ne nimilaput siellä :D? Tuoko joku niitä tarralappuja, esim. onks jollain hyvät pääsyt tarralappuvarannoille ilmaseks ;)?
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Nilla

#138
^ Sun ainakin täytyy laittaa nimilappu, en yhtään tiiä miltä näytät  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ninde

#139
Mun täytyy penkoa tota infolaatikkoa, et onks siellä ylimääräisiä tarralappusia (pitäis kyllä olla).

Ilmoja on tullut jo aika kiva määrä, vielä on pari tuntia ilmoaikaa jäljellä. Talvikoita on tulossa megaryntäys ja syrkkipuolella pitkiksiä on odotetusti hieman enemmän. Laittelen varmaan aika pian sitten jo tarkempiakin eläinmääriä, tässä teen jo luetteloa...

Minnaw

#140
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Talvikoita on tulossa megaryntäys ja syrkkipuolella pitkiksiä on odotetusti hieman enemmän.
Oih, kiva. Saadaan vähän kilpailuhenkeä peliin  :D

Mielettömän kiva kyllä tulla pitkästä aikaa näyttelyyn.

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"onks jollain hyvät pääsyt tarralappuvarannoille ilmaseks ;)?
Meiltä saa labrasta mielinmäärin tarralappuja. Voin tuoda ylimääräisiäkin! (, jotka voi vaikka laittaa yhdistyksen laatikkoon sitten jos niille ei olekaan tarvetta. Niistä saa vaikka oivia hintalappujakin)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

enskatar

#141
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Muut ensikertalaiset, perustetaanko jokin n00b-kerho, jossa voimme sitten ällistellä ja toljailla keskenämme?  xD
Joo, kannatetaan! Mäkin näin jo painajaista tuosta hamsunäyttelystä, että oma hamsterini ei saanutkaan osallistua, kun olin tuonut sen dunassa näyttelyyn...  :x Minigrip-pussissa tuodut saivat sen sijaan osallistua  :lol:
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

Nilla

#142
^ Haha *reps*  XD
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Elliska

#143
^^ Hyvä kun sanoit, nyt täytyy alkaa kaivaa minigrip-pusseja xD

Ei musta tarvii kyl vetskuikää ainaskaa talvikoilla nostaa yhtään.

Ninde

#144
Laitetaas tää sama nyt tännekin.

Eläinmäärät näyttelyssä

Ulkomuotoluokat
Lyhytkarvainen - 31
Pitkäkarvainen - 47
Syyrialainen, koestandardi - 8
Syyrialainen, ei-standardi - 5
Campbelli - 25
Campbelli, koestandardi - 9
Talvikko - 53
Kiinankääpiö - 11
Roborovski - 6
Roborovski, ei-standardi - 2

Lemmikkiluokat
Syyrialainen - 37
Kääpiöhamsteri - 19
Lasten lemmikki - 3

Talvikoiden yllättävän suuren määrän vuoksi tulee tuomarimuutos, talvikot arvostelee Saija Kukkohovi. Syyrialaisten koe- ja ei-standardiluokat arvostelee Lisa Andersson.

Ulkomuotoluokan talvikon ilmoittautumisen voi perua tuomarimuutoksen takia 27.8. mennessä sähköpostitse mailto:niina.eskelinen@gmail.com">niina.eskelinen@gmail.com, jolloin ilmoittautumismaksua ei tarvitse suorittaa. Mikäli peruutat myöhemmin, on ilmoittautumismaksu maksettava.

Heli

#145
Toi talvikoiden määrä on jotain niin älytöntä. No, eipähän tule tylsää mullakaan kun saa kattella niitä koko päivän.  :D Robojen arvostelu taitanee olla ohi viidessä minuutissa.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Elliska

#146
Oho, mikä määrä. Enemmän jopa kuin pitkäkarvaisia syyriksiä.

Roboja ei ole hirveästi mutta eipä niitä yleensä ole ollutkaan ;) Tuli noita ilmojakin sitten, kun roboja oli toissapäivänä ilmoitettu vain 1 - ja se olikin minun xD

Ninde

#147
Nostetaas työlistaa, nyt aukes taas parit paikatkin kun tuli yksi tuomari lisää.

Ulkkikset

Lotte (syrkit)
Sihteeri: Niina (Ninde)
Assari: Minna (Minski)

Lisa (cb, rb, kkh, syrkki koe- & ei-standut)
Sihteeri: Martina (Viiru)
Assari:

Saija (tv)
Sihteeri: Pia (mirilii)
Assari: Minna (Minnaw)


Lemmikit

Mia (kääpiöt & ll)
Sihteeri: Noora (Goue)
Assari: Ella (Ellipsi)

Salla (syrkit)
Sihteeri:
Assari: Nilla


Infoihmiset
aamupäivä:
iltapäivä:


Apulaisia tarvitaan siis vielä aika lailla. Palkkioksi avusta lounas ja kaffet ja pullat!

Ai niin ja Pikkulinna on tulossa myymään tavaroita paikan päälle.

Minnaw

#148
Mää voin vaikka assaroida talvikot
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

GaneshaX

#149
Siis nyt en löydä sitä kohtaa että milloin tulee se "sähköposti vahvistus" ilmosta. Tiedän kyllä että olen sen jossain nähnyt :P  Mutta missä...
Eli tulivatko ne viikkoa ennen, vai milloin?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki