• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Minski

#210
Kaikki on näköjään tuomassa lahjotuspalkintoja, onpas tämä "palkintoisa" näyttely sitten :)


Mä laitoin just boksit kuntoon, kuitin kassiin ja tuoreet on liossa, aamulla sit hamsut ja tuoreet bokseihin ja menoks. Mua vaan huolettaa, kun mulla on edelleen huono olo, oksettaa, mut mä toivon, että yön aikana menis ohi ja jos ei pahemmaksi muutu niin kyllä mä töissäkin pystyin oleen tänään, joten kai yhet messutkin menee. Ei ainakaan yhtään huvittas jättää näitä väliin.
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#211
Meilläkin kaikki valmiina, aamulla tuoreet ja hamsut bokseihin vaan.

Tervettä porukkaa tulossa messuille ilmeisesti, mulla on kauhee yskä ja kurkku kipeä, aamulla pää täyteen lääkkeitä ja niiden voimalla sitten.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vevve

#212
Täälläkin on kaikki jo valmiina, latailen vielä kameraa vaan ja sitten nukkumaan. Aamulla lähtö puoli yhdeksältä vasta, ihanaa kun ollaan niin lähellä!  :sydan

viiru

#213
Järjestelyt kovasti vielä vaiheessa, mutta yritetään multitasking-hengessä saada kaikki yön mittaan hanskaan.

Hamsteriosasto on tosi pieni kooltaan, eli toivoisin "leirin perustajilta", että pidätte huolen että ohitsenne mahtuu väki myöskin kulkemaan. Eläinkassit ja muun omaisuuden voi laittaa näyttelypöytien alle. Muistetaan myös, että jokainen siivoaa omat jälkensä, ettei meille muutenkin yöunensa näyttelyiden järjestämiseen uhraaville jää kaaosta illaksi odottamaan.

Ei muuta kuin mukavaa näyttelyviikonloppua kaikille!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#214
Argh tota kelloa. Herätys on viideltä, kun koira tullaan hakemaan hoitoon. Mä olen niiiiiiin väsyny sitten huomenna, että apua jo valmiiks. :grin

jjenna

#215
Mulla on kohta tokavika pellillinen kolmioita sunnuntaita varte uunissa. Lämmintä ruokaa (tyyliin makaroonilaatikko) en pysty mitenkään sunnuntaiks hoitaa junalla, mutta jotakin edes vähäsen, sunnuntaille kun kukaan ei ollut ruokia tekemässä  :) Hokasin myös tehdä kasvissyöjille omia  :D

Kuuden jälkeen lähtee juna tästä Hyvinkäältä, et kohta tässä jo saakin lähteä  xD
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Minski

#216
Taitaa olla kaikki väsyneitä siellä :) Liityn nimittäin samaan joukkoon; to ja pe herätys ollut klo 4.30 ja nyt kun ei saa viikonloppunakaan univelkoja kuitattua niin varmaan silmät ristissä siellä näyttelyssä kuljen.
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#217
Muapas ei väsytäkään!  :twisted:  
Nukkumaan eilen jo kymmeneltä, herätys seitsemältä ja kaffetta naamaan vaan.
...tietysti voi pohtia, tuleeko mulle taas sellainen mysteerikäs pahoinvointi mitä aina poden näyttelyissä.

jennu

#218
Moneenko huomenna tarvii tulla, kun on kulkupa, numerolaput ym. valmiiksi?
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Juulia

#219
Kiitos kivasta näyttelypäivästä! :)
Meillä meni ihan kivasti tänään. Molemmat hampsut saivat lemmikkiluokasta ERI:t ja ulkkiksesta H:t.
Lisäksi Aapo oli ES3, PLH3 ja Kerttu oli PLH5! :)

Kiitos erityisesti Nillalle ja Helille kivasta seurasta + tietysti muillekin. Oli tosi kiva nähdä myös Kertun siskoja ja veli. Ihania olivat kaikki!
Huomenna en sitten enää pääsekkään tulemaan...
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Vevve

#220
Oli tosi kiva näyttelypäivä! Huomenna sitten uusiksi vaan.

jjenna

#221
Juu, kiitos kaikille mukavasta päivästä, erityisesti Nindelle ja Petelle shoppailuseurasta  :sydan
Meillä nousi sitten näyttelynaikana eläinmäärä seitsemällä yksilöllä..  :oops:
Vähän meinaa väsy painaa viimeyön kahen yöunitunninjälkeen, mut eipä ainakaan tartte miettiä et mitä tekis tänään, tuntuu et kuvio on syömään ja nukkumaan  :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Pertti

#222
Joo kiitos vaan kaikille näytteilleasettajille ja järjestävälle osapuolelle näyttelystä! Ja pahoittelut kaikille keitä en keriinnyt hyvästelemään lähtiessäni, yritin tehä nopeen poistumisen kun mua kutsuu vielä työyö :)
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Minski

#223
Kotiuduttu tälläkin noin vartti sitten :) Katsotaan sitten jaksanko lähteä huomenna uusiksi.

Oli ihan kiva näyttelypäivä, tekemistä riitti koko ajan. Hamsutkin saivat jotain, jopa sellaiset jotka olivat mukana lähinnä huvin vuoksi. Odeliina oli S4 ja sai Kuman sievästä kokonaisuudesta, cinnamon-poikani Jumba sai myös Kuman kokonaisuudesta ja sit Onesimos sai jonkun ruusukkeen myös koestandardiluokassa. Lemmikkiluokassa meiltä ei tällä kertaa kisannutkaan kukaan.

Tekemistä tosiaan riitti ulkomuoto- ja lemmikkisyyriksiä assaroidessa, mutta ehdin onneksi välillä jokusen sanan vaihtaa ihmistenkin kanssa :) Ihan kiva, kun on tekemistä, ei mua paikallaan olis varmaan saanut pysymäänkään, kun perusluonne on tämmönen viuhtoja :) Mutta nyt kun olin näin ahkera niin hyvällä omalla tunnolla päätin sunnuntaina jättää kaikki assaroinnit muille ja tutustua itse messuihin (jos siis tulen paikalle) :yes: Eli toivottavasti vähän paremmin löytyy sunnuntaina vapaaehtoisia toimihenkilöitä kuin tänään :)

Onnea kaikille menestyneille ja uusia hamsuja saaneille ! Ja Niinan poppoolle kiitos kyydistä !
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#224
Olis kyllä kiva päästä katselemaan messuille, mutta ei multa liikene rahaa junalippuihin. Voisi tietysti kyytiäkin kysellä, mutta liekö kukaan huolisi tälläistä keskenkasvuista kyytiinsä.  xD
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.