Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - yetta

Lemmikkiluokat jälleen Oulun suunnalla, tällä kertaa Oulunsalossa!

Lainaa21.03.2009 Pet-show

Oulunsalon työväentalo, Helasentie 13, Varjakka, Oulunsalo
Näyttelyissä on pet-luokat kaikille jyrsijöille ja kaneille.

Eläinten vastaanotto kello 8.45 - 9.45.

Ilmoittautumiset 6.3.2009 mennessä:
Marjut Kaakinen
Pietinkuja 22 C 9
91980 Lumijoki
tai
ilmoittautumiset(a)osjh.net

Pet-luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua näyttelypaikalla kello 9.45 mennessä!
Lisätietoja: Satu / 044-3789957

Paikalla buffet.

Yleisölle vapaa pääsy vaikka vain katselemaan! Tervetuloa!

Keitäs kaikkia täältä on tulossa?  :)
Ihan pientä gallupintynkää tulevaa ajatellen..

Millaiset lahjoituspalkinnot ovat lämmittäneet eniten sydäntänne? Koetteko ruoka-vai tarvikepalkinnot tarpeellisimmiksi? Onko esim. pilttipurkki täysin turha palkinto jaettavaksi lemmikkiluokassa? Erikoisin/mieleenjäävin/hienoin lahjoituspalkinto, jonka olette näyttelyssä saaneet hamsullenne?

Ja yleiseen voi siirtää jos tämä tälle palstalle on turhan "yleinen" aihe. :)
Ihan mielenkiinnosta. Jos joku vastaava aihe löytyy tai tämä on turha, niin lukitkaa tämä ja heivatkaa pois, puusilmä ei ainakaan löytänyt haulla vastaavaa..

Millaisia tiloja kasvattajilla, varsinkin suuremman hamsterimäärän omistavilla, on? Kuvia kehiin tai ainakin perusteellinen selvitys  ;)
 Ovatko hamsut ihmisten kanssa samoissa tiloissa vai onko niille oma huone, jopa oma rakennus? Asumukset ja niiden sisustus, millaisia hyllykköjä/tasoja asumuksille käytössä? Löytyykö hamsulasta jotain spesiaalia tai erilaista vrt.tavallinen yhden hamsun omistaja?

Lupaan yrittää kuvailla tuota meidän hamsu"seinää", mutta tähän nyt kuvailu. Hamsut ovat siis kt-kaksiomme eteiskäytävällä, keittiön ja eteisen erottavan väliseinän vierellä. Yksi iso duna, jossa asuu syyris, on tosin olkkarissamme. Asumukset ovat puuhyllyillä jotka ostettu Biltemasta. Purupaalu säilytetään parvekkeella puulaatikossa, toinen samanlainen on tekeillä jotta saisi jyväsäkinkin sinne- sen sijoittamista en sitten tiedä tuleeko sisälle vai ulos. Hamsterimäärä..tällä haavaa näitä on noin kolmisenkymmentä, mukaanlukien siis luovutusikäiset pennut ja hoitohamsterit.