• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Sukutiedot

Aloittaja maria-helena, 02.11.07 - klo:18:47

« edellinen - seuraava »

Minski

#90
^^ No jos vielä pystyt kertomaan sen liikkeen nimen, mistä hamsusi ostit niin kyllähän sen ja hamsun syntymäajan perusteella pystyy löytämään sisaruksia. Itekin löysin sattumalta meidän Miron veljen Petsiestä pelkän syntymäajan perusteella, tarkempi juttelu sitten osoitti, että myös ostopaikka oli sama eli veljeksiä olivat :)

Edit. Ja Vevvellä oli nopeemmat näpit :)
Hamsteriton tätä nykyä

MortimerRiddle

#91
^Kaipa tuo sitten voi olla mahdollista, ehkä en itse vain ole tottunut olemaan niin toiveikas.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

hamsterifani1

#92
onko täällä kellään Stoll Brit Stolbergin kasvattamia talvikoita kun mulla on

Nemo
synt:5.3.09
sukupuoli:uros

et kattokaa onko saman kasvattajan ja syntymäpäivä sama niin ilmotelkaa mulle olis kiva tietää onko täällä mun hamsulle sisaruksia/sukulaisia!  

Huom! kasvattaja nimes voi olla kirjoitus virheitä!
se on ostettu seinäjoen faunattaresta ja veli sillä oli siellä ja sen väri oli safiiri.

Wiivi

#93
No, Lola on syntynyt 5.1.2010 ja Rantakylän eläinkaupasta ostettu. Oli poikueen viimeinen  :) Löytyisikös täältä ketään, jolla voisi olla Lolan sisaruksia?
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Anonymous

#94
Entäs Leevin sukulaisia? Leevi syntynyt 8.9.08, Faunattaresta ostettu (vantaa,myyrmanni) ja jos oikein muistan niin tukusta tullut.. Yksi sisko Leeville on täältä löytynyt, mutta löytyisiköhän jostain vielä toinen sisko tai veli? :)

fanskubansku

#95
Lainaus käyttäjältä: "Maikki^"9.9 syntyneet?  :D
mikä vuos? meillä oli yksi hamsteri joka oli syntynyt 9.9.2007. :D
when i look at u

Lisette

#96
Olisin kiinnostunut Nallen sisaruksista ... vaikka tuskin niistä mikään enää elossa on mutta kumminkin. Onko/oliko kellään teistä hamsteria Firefly'sin hamsulan C-poikueesta ? Syntymäaika 29.8.2006.
[size=85]ex-feliX.[/size]

Eevi

#97
Toivon sisarukset tai vanhemmat haluaisin niin kovasti tietää. Toivo on syntynyt 7.4.08 ja oli viety muistaakseni kolmen sisaruksensa kanssa Suonenjoen eläinkauppaan (lemmikkipuoti Remu) ja Toivo oli jäänyt sinne viimeiseksi. Muuta en tiedä Toivon sisaruksista, kuin että myyjä kertoi yhden olleen pitkäkarvainen ja osa niistä oli oransseja tms. Eli luulisin sitten olleen jotain cinnamonia tms.

Sitten haluaisin myös tietää edesmenneen hamsterini Terhon sisaruksia. Terho oli syntynyt 22.8.07 ja ostin Terhon Helsingistä Keskustan eläinkaupasta. Siellä oli vielä yksi Terhon veli jokin vaalea nauhallinen. Yhden Terhon veljistä olen jo löytänyt. :)

Ja Triina Vapputuulen sisaruksista olis myös kiva kuulla, tosin suurimman osan olen jo löytänyt. Triina on syntynyt 30.4.09 ja kasvattaja on Jenna Alsio. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

-Alpseta-

#98
Olis mahtavaa saada selville Kikin sukulaisia tai vanhempia. Eli Kiki on syntynyt 3.8.2009. Se on ostettu Joensuun Rantakylän Lemmikkikeskuksesta.

naggiw

#99
Etsin siis serkkuni ja oman hamsterini jälkeläisiä. Vanhemmat kuolleet aikoja sitten ja ainoa tuntemamme jälkeläinenkin kuoli pari viikkoa sitten. Poikaset syntyivät Keravalla ja osa niistä myytiin Keravan Akvaariossa (tms). Tietoa ?

isä: Request Ray "Rekku" (lk normaali) s. 1.11.2006
emä: Neppu (lk -) s. 2007 (?)

Jälkeläisiä syntyi kuusi kappaletta 4.7.2008
- n. Hilmina Ariel Kirki "Hippu" (?) (lk normaali) om. Anni (?)
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?

http://i139.photobucket.com/albums/q292 ... emaisa.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q292 ... poikue.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q292 ... paleet.jpg

Täydentelen puuttuvat tiedot kun saan ne käsiini.

PiiaL

#100
Tunnustaako joku, että häneltä olisi mennyt Iisalmen Ylä-Savon Lemmikkiin myyntiin pesueellinen syrkkejä lähiakoina? Poikaset ovat syntyneet joskus syyskuun loppupuolella.

Meille muutti semmoinen vaalea punasilmäinen pitkäkarvainen tyttö, lisäksi liikkeeseen jäi pks kyyhkis vn tyttö, lk musta vn tyttö, lk normaali vn tyttö, lk kyyhkis poika, lk creme poika ja lk musta poika samasta poikueesta. Kiinnostaisi lähinnä tietää ketkä ovat poikueen vanhemmat, mitä väriä edustavat ja tietysti jos lisää sukua vielä tietää niin sen parempi. :p

jensku

#101
Elikkä etsin Viivini sisaruksia. Muutaman olen löytänyt, mutta koitetaan onnea löytyykö muita. poikasia syntyi huikeat 15 jos muistan oikein. :) Viivi on syntynyt 17.6.2010

Viivin vanhemmat:

isä: De Milo lk satiini keltainen vn
äiti: Pilkku  lk musta valkokirjokilpikonna
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Rossu

#102
Etsinnässä Lilacin sisarukset. S.11.7.2010.

I:Roudan Hikaru, pk hunaja
E:Blue Mary, pk normaali kk
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Sabat

#103
Rossu: täällä on Lilacin sisko Zinnia joka on ikävä kyllä jo hamstereiden taivaassa./:

Nappi98

#104
Haluaisin löytää Napin sisaruksia. Nappi on syntynyt 15.9.09 ja se on pitkäkarvainen creme. Nappi on ostettu Riihimäen faunatteresta.  :sydan

Isä:Konsta
äiti:Muru