Sukutiedot

^Jeeps kiitoksia!:)

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "mirauh"Yökyöpelin Dartte, lksr musta
haluaisin tietää isän, emän sekä vielä niiden vanhemmat :)

Pengoin omien edesmenneiden hamsujeni rekisteritodistuksia, ja löytyihän sieltä  :)

Dartten isä: Yökyöpelin Reiskaensio, pk satiini normaali
Isänisä: Yökyöpelin Valioviljami, pk rex keltainen vn
Isänemä: Champion´s Rosy Evening*, pk satiini musta kk

Dartten emä: Yökyöpelin Betriinu, lk rex musta kk
Emänisä: Genie in a Bottle, lk musta vn
Emänemä: Yökyöpelin Viehätys, lk satiini rex hunaja

mirauh

^Suuri kiitos vaivannäöstä! Tiedot tulivat tarpeeseen,sillä en löytänyt mitään tietoja kys. hamsterin vanhemmista netistä etsimällä :)

Lakupekka

Kiinankääpiöhamsteri pojat, jotka ovat syntyneet 16.12.-10 etsivät täällä sukulaisia. Heidät on ostettu Riihimäen Faunattaresta.  :)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Anonymous

^Mulla asuu sun kiinareitten veli Helmeri  :mrgreen:

Saana

Kaivelin omia tietojani ja kaikki mitä löysin niin Carl Philips olisi niiden mukaan Arctican Ä-poikueen isä vaikka Sinin sivuilla lukeekin ihan muuta. http://arctican.ambientplanet.net/aepoikue.htm Kys. hamsu on mun kasvatti. Olenpas Siniin yhteydessä.

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "mirauh"GG04 Noctis Danuvius*, lk ps creme
isän ja emän haluaisin tietää

Esikko, pks creme kk
isä ja emä uupuu myös. Poikue yhdessä Noctis Danuviuksen kanssa.

Kannattaisiko yrittää tavoittaa (kasvatuksensa jo lopettanutta) kasvattajaa, kun kyse on noinkin vanhoista asioista?

Googlettamalla löytyi tuollainen tosin jo yli 2 v vanha linkki, jossa on Noctis-kasvattajan silloinen sähköpostiosoite:

EmmaTi

^Silloinen Tiina Mikkonen näyttäis vaihtaneen sittemmin nimensä: Tiina Jaakola-Siimes

mirauh

Hmm, jos nimikin on vaihtunut välissä niin ei mahda enään tuolla sähköposti osoitteella tavoittaa. Saana jos viitsit kysyä Siniltä niin olisin todella kiitollinen! Mä nimittäin löysin yhden linkin jossa Articanin ä-poikueen isä oli Zimbabwe ja toisen linkin mukaan Carl Philips :)

Sahapukki

Olin yhteydessä erään kasvattini nykyisen omistajan kanssa, kunhan hän hävisi maisemista ja muutti jonnekkin täältä Joensuun seuduilta. Tämä kasvattini oli väriltään musta vn, ja yksi hienoimmista kasvateistani. Nyt siis haluan etsiä täältä joitakin paperittomien poikasien omistajia, jotka ovat syntyneet 17.4 tänä vuonna. Yhteensä poikasia tuli 10, kolme urosta, kahdeksan naarasta. Kaksi cremeä, toinen naaras ja toinen uros, ja loput olivat väriltään mustia - joillakin oli nauha edustamassa väriä. Aada sisaruksia vailla. :---)
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Unipallo

Tuli tässä mieleen, että meillä oli aikoinaan yksi Arctican hamsteri. Arctican Quunlilja ja syntymäpäivähän oli 7.3.2004. Ja hamsun väri luonnonvalkoinen. Onkohan kellään hajua tästä Q-poikueesta, onko siitä tullut poikueita?
Isä FIN MVA Arctican Jääkarhu
Emä Linnavuoren Morgana

Saana

Lainaus käyttäjältä: SaanaKaivelin omia tietojani ja kaikki mitä löysin niin Carl Philips olisi niiden mukaan Arctican Ä-poikueen isä vaikka Sinin sivuilla lukeekin ihan muuta. <!-- m -->http://arctican.ambientplanet.net/aepoikue.htm<!-- m --> Kys. hamsu on mun kasvatti. Olenpas Siniin yhteydessä.
Näin se on, miten muistelinkin. <!-- m -->http://arctican.ambientplanet.net/aepoikue.htm<!-- m --> Tuon poikueen isukki on Carl Philips (KGG04 Rio Grande Si Senor, lk satiini rs keltainen musta - Ninnilainen*, lk normaali umborous). Si Senorin vanhemmat ovat Pikkumökin Nättijussi (en muista oliko nimi viivalla vai ilman), lk satiini soopelisuklaa - KVV04 KVV03 KGG03 Rio Grande Fun Sunny Toffee, ehkä lk karamelli kk. Ninnilainen* oli Ruotsista tukkueläin. Nättijussin sukua voisi varmaan tiedustella kasvattajalta.

mirauh

Voi että kiitos Saanalle kun otit selvää!:)

Sintturainen

Hei osaisko joku auttaa. En ole saanut ostamalleni hamsterille sukutietoja, mutta vanhemmat kasvattajineen on tiedossa.

Eli emä on Pohjantähti, kasvattajina Mira ja Taina Jyväskylästä
ja isä Marlan kasvatti Fjodor

Tää naaras on saanut nyt sijoituskodissa pentuja ja ois kiva saada asianmukaiset paperit muksuille mukaan  :)

wiidii

Etsitään täydennystä sukutauluhin!  Vanhoja papereita saa kaivaa nyt urakalla. Kiitän. :icon_mrgreen:

Sukutaulu 1
Koda*, lk musta-keltainen (selvisi että on suvuton ruotsintuonti)

Sukutaulu 2
Delfoin Yazmin, lk cinnamon vkkk
Yökyöpelin Marsalkka, lk normaali
Soundlover's Fatima, lk normaali kk

Sukutaulu 3
Colbronde's Jakandra, pk normaali vkkk
Delfoin Iowa, lk normaali vn
Martha, pkr normaali umb kk
(Sama Delfoin Yazmin)

Sukutaulu 4
Tämän taustalla ruotsalaisia hamstereita, mutta jos joltakulta sattuisi löytymään tietoja niin otan ilolla vastaan. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.