Hamsterinäyttely 21.2.2010 Jyväskylä

Aloittaja viiru, 12.01.10 - klo:11:04

viiru

LainaaSuomen hamsteriyhdistys järjestää sunnuntaina 21.2.2010 Keltinmäen asukasyhdistyksen tiloissa Keitaalla (Silokkaantie 11, 40640 Jyväskylä) hamsterinäyttelyn, jossa on ulkomuoto- ja lemmikkiluokat kaikille hamsterilajeille.

Etukäteen ilmoittautuneille lähetetään näyttelyviikolla vahvistukset, jossa on tarkempaa tietoa näyttelypaikasta, aikataulusta ja tuomareista. Myös yhdistyksen keskustelufoorumilta http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi ja nettisivuilta http://www.hamsteriyhdistys.net löytyvät ajankohtaiset tiedot.

Ilmoittautumiset 16.2.2010 mennessä:
Jenna Alsio, Jyrätie 6 A 14, 13500 Hämeenlinna
sähköpostitse: http://www.hamsteriyhdistys.net/sp_ilmo.php (väärinmuotoiltuja ilmoittautumisia ei oteta vastaan)
Ikälaskuri: http://www.hamsteriyhdistys.net/ikalaskuri.php

Ilmoittautumishinnat Hamsteriyhdistyksen jäsenille:
Standardi- ja koestandardiluokat:
1. ja 2. hamsteri 5 €/hamsteri
3.–10. hamsteri 3,50 €/hamsteri
11. hamsteri ja siitä eteenpäin 2,50 €/hamsteri

Ei-standardiluokka: 2 €/hamsteri

Lemmikkiluokka:
1. ja 2. hamsteri 4 €/hamsteri
3. ja 4. hamsteri 3 €/hamsteri
5. hamsteri ja sitä useampi 2 €/hamsteri

Ulkomuotoluokkiin ilmoitettaessa veteraani-ikäisten hamstereiden osallistuminen näyttelyyn on maksutonta. Veteraani-ikä on kääpiöhamstereilla 14 kuukautta tai sitä vanhempi ja syyrialaisilla hamstereilla 16 kuukautta tai sitä vanhempi.

Ilmoittautumishinnat ei-jäsenille:
Standardi- ja koestandardiluokat: 7 €/hamsteri
Ei-standardiluokat: 4 €/hamsteri
Lemmikkiluokka: 6 €/hamsteri

Ilmoittautumishinnat Lasten lemmikkiluokkaan (omistaja alle 12-vuotias):
2 €/hamsteri (riippumatta onko SHY:n jäsen vai ei)

Ilmoittautumismaksut maksetaan ennen näyttelypäivää Suomen Hamsteriyhdistys ry:n tilille Nordea 146930-26415, käytä viitenumeroa 421029, jätä viesti-kenttä tyhjäksi. Maksusta tulee tuoda näyttelypaikalle kuitti, jota vastaan saa arvostelunumerot. Mikäli maksua on maksettu liian vähän, tulee maksu suorittaa näyttelypaikalla – eläimet eivät pääse arvosteluun ennen maksun suoritusta. Mahdollinen ylimääräinen maksu palautetaan numerolappujen jaon yhteydessä. Ilman kuittia näyttelyyn ei voi osallistua. Ilmoittaessasi hamsterin sitoudut maksamaan ilmoittautumismaksun, vaikka et tulisikaan paikalle. Lunastamattomat arvostelunumerot laskutetaan ilmoittautujalta jälkikäteen.

Mikäli haluat näyttelyluettelon, mainitse siitä ilmoittautumisen yhteydessä. Etukäteen tilattuna luettelo maksaa 1€/kpl. Näyttelypaikalla on myös myynnissä joitakin kappaleita luetteloita, jolloin hinta on 2€/kpl.

Näyttelyssä on mahdollisuus jälki-ilmoittautumiseen sekä ulkomuoto- että lemmikkiluokkiin. Lasten lemmikkiluokan hinta on sama kuin etukäteen ilmoitettaessa eli 2 €/hamsteri. Ulkomuotoluokan jälki-ilmoittautumishinta on 10 €/hamsteri (standardi) tai 8 €/hamsteri (ei-standardi), tavallisessa lemmikkiluokassa hinta on 6 €/hamsteri. Jäsen- ja määräalennukset saa vain etukäteen ilmoittamalla. Ilmoittautumisia otetaan vastaan näyttelyaamuna klo 9–9.45. Huomaathan, että SHY ry. pidättää oikeuden olla vastaanottamatta jälki-ilmoittautumisia, mikäli näyttelyn eläinmääräkiintiö ylittyy. Varmistaakseen osallistumisensa suosittelemme näin ollen ilmoittautumista etukäteen.

Kun ilmoittaudut näyttelyyn, sitoudut noudattamaan Suomen Hamsteriyhdistys ry:n näyttelysääntöjä. Näyttelysäännöt on luettavissa osoitteessa: http://www.hamsteriyhdistys.net/nayttelysaannot.php

Lisätietoja neuvontanumerosta 045 3123 555, yhdistyksen Internet-sivuilta http://www.hamsteriyhdistys.net sekä foorumilta http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi

TERVETULOA!

---------------------------------------------------------------
HUOM!

SHY:n näyttely Jyväskylässä on päädytty siirtämään edelliselle viikonlopulle 21.2.2010 järjestelysyistä.

Ruotsissa on SHF:n järjestämä Svenska Mästerskapet -hamsterinäyttely 27.2.2010, jossa arvostelevat suomalaiset tuomarit, jolloin näyttelyyn 28.2.2010 ei olisi riittänyt tuomareita.

Päivitetty kutsu julkaistaan vielä Poskipussissa 1/10, joka ilmestyy helmikuun alussa.

---------------------------------------------------------------

Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Onko ihan todellista, että tästä ei ole ennestään keskustelua tällä alueella? Onko tänne näyttelyyn ylipäätään ketään lähdössä?

Mä en ole lähdössä. Olisi tosi kiva tulla, mutta helmikuussa on tuo PiNan näyttely ja niin paljon lähempänä Helsinkiä. Ja muistan edelleen viime vuoden Jyväskylän reissun, olin niin väsynyt että oksetti.  :D

(...ellei sitten löydy jotain kyytiä sinne ja takaisin.)

Minski

Mua toki kiinnostaa tuonnekin lähteä ellei tule mitään estettä ja jos jollain keinoin pääsen tuonne :) Mutta tuohon on vielä niin paljon aikaa, etten ole kerennyt vielä miettiä koko näyttelyä, kun en vielä ole tuota Pinan näyttelyäkään miettinyt, oon vähän saamaton ollut viime aikoina :oops:

Onko tää muuten samassa paikassa kuin viime vuoden Jyväskylän näyttely ? Se oli ihan hyvä paikka mitä muistelisin.
Hamsteriton tätä nykyä

viiru

^ Juu, paikka on sama kuin Juhliksessa. Kun on odotettavissa tämmöinen varsin pieni näyttely, mahdumme sinne hyvin. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Marla

En tiedä, olenko tulossa vaiko en. Luultavasti en, sillä ajattelin yrittää lähteä maaliskuussa tuonne Oulun näyttelyihin ja siihen menee jonkin verran rahaa, ettei budjetti välttämättä salli ja edeltävänä viikonloppuna on tosiaan nuo PiNan näyttelytkin.
Saa nyt nähdä... Olisihan se kiva päästä tuonnekin.

TiBe

Oman kylän näyttelyä ei skipata, joten tulossa ollaan :)
Crystal\'s talvikot

Scarlett

Minäkin olen näillä näkymin tulossa, mutta hamsupapat jäävät kyllä kotiin.

PiiaL

Mekin ollaan nähtävästi tulossa :) Hieman yllätti, kun tässä pohdiskelen mukaanlähtijöitä, että meidän Darwin ja Desirekin menisivät jo vetskuluokkaan.. Aika menee liian nopeasti.

Sintturainen

Me ollaan täältä Oulusta tulossa kimppakyydillä autolla. Mulla lähtee kaikki mukaan, eli neljä syrkkiä  :)

Heli

Mun täytyy mietiskellä, että viitsiskö ilmottaa noita omia. Voi kyllä olla että jääpi ilmoomati, mutta kai mä tulen näyttelyssä ainakin käymään kun Sintturainen on tulossa. Jos vaikka nyt onnistuis vihdoin saamaan sen miun syrkin tänne kun oon sitä kuumeisesti odottanut jo kauan.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mustikkamaan

Tässä näyttelyssä hampsterit saa varmaan kunnon arvostelun, kun niitä on niin vähän. Ehdin luultavimmin lörpötellä vaikka mitä!  :sydan Toivottavasti pääsisin jakamaan myös paljon sertejä!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

GaneshaX

^ Sitä nyt ei vielä tiedä kuinka vähän niitä on  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

^ Sillain loogisesti pääteltynä osaan arvioida että osanotto olisi pieni  :) Tampereen näyttely, suomalainen tuomari sekä näyttelyn sijainti syövät osanottajia.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

nennu

Alkaako hamsujen arvostelu klo.10.00?
Taitaapi jäädä tuleminen taasen kun katsoin juna aikatauluja niin jyväskylässä vasta 10.16:/..täältä jorpakosta mihinkään pääse :(

wiidii

Uskoisin, että tällaiset junaongelmat voidaan etukäteen ilmoittaessa hoitaa. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.