• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

Katitar

#330
Sain tässä kuulla että oli poissaoloni aiheuttanut jonkinsortin sekaannusta siellä paikanpäällä (sunnuntaina).

En siis päässyt Jutan (firefly's Pistatachion) kanssa paikalle ja ei mulla ollut tietämystä siitä, että olisi pitänyt ilmoitella jos ei pääsekkään tulemaan.. tosiaan tuo kyyti peruutti sitten viimetipassa ja jäi sitten osallistuminen sikseen.  :<  Mutta siis olen pahoillani siitä jos se vei kovasti paljon aikaa hukkaan siellä näyttelyssä.  :)  

ensi kerralla sitten osaan ilmottaa jos en pääse tulemaan.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

viiru

#331
Mä en ainaskaan uskaltais jutella tolle Juhalle...

Hehs, kipeä olen edelleen mutta mikäs tässä sängyssä makaillessa ja dataillessa. Enää ei sentään tarvitse juosta yrjöömässä! Oon tämmöi noroviiru.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

metsku

#332
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Viiru on jo laittanut tuloksetkin foorumille, aika nopsaan ehti. Toivottavasti on jo olo parempi :)

Oli mukava näyttely ja aika meni mukavasti kuvaillessa, höpötellessä ja Ellipsin kanssa mököttäen, kiitoksia vain seurasta kaikille :)

Niille jotka eivät minua näyttelyssä tunnistaneet, niin vinkiksi tämä Ellipsin hauska kuva. Saa tulla juttelemaan jos tulevissa näyttelyissä tunnistaa :)

Sä olitkin ainoa jonka nimen ja kuvan osasin yhdistää  :)

Ken_G

#333
Hmm.. näköjään jäänyt 5.4. lyhkis-syrkkien tuloksista pois meidän Delfoin Ånitzhan saama KUMA (tyypistä), mutta eihän tuo niin vakavaa ole.. pääasia että se kortti koristaa nyt osaltaan hamsuhuonetta  :)

viiru

#334
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Hmm.. näköjään jäänyt 5.4. lyhkis-syrkkien tuloksista pois meidän Delfoin Ånitzhan saama KUMA (tyypistä), mutta eihän tuo niin vakavaa ole.. pääasia että se kortti koristaa nyt osaltaan hamsuhuonetta  :)
Kävin korjaamassa tuloksiin!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#335
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"Sain tässä kuulla että oli poissaoloni aiheuttanut jonkinsortin sekaannusta siellä paikanpäällä (sunnuntaina).

En siis päässyt Jutan (firefly's Pistatachion) kanssa paikalle ja ei mulla ollut tietämystä siitä, että olisi pitänyt ilmoitella jos ei pääsekkään tulemaan.. tosiaan tuo kyyti peruutti sitten viimetipassa ja jäi sitten osallistuminen sikseen.  :<  Mutta siis olen pahoillani siitä jos se vei kovasti paljon aikaa hukkaan siellä näyttelyssä.  :)  

ensi kerralla sitten osaan ilmottaa jos en pääse tulemaan.
Ei ainakaan ulkomuotoluokassa ollut siitä mitään sählinkiä ? Ite olin siinä luokassa molempina päivinä assarina ja ei mennyt yhtään aikaa hukkaan hamsusi poissaolon vuoksi enkä etsinyt hamsuasi :) Assarin tehtävä kun on käydä katsomassa infosta että onko siellä lunastamattomia numerolappuja ja jos on niin assari merkkaa ne omaan näyttelyluetteloonsa ja käy ilmoittamassa poissaolijat myös tuomarin sihteerille. Ja muitakin poissaolijoita oli kuin sinun hamsusi eikä niistäkään etukäteen oltu ilmoiteltu, joten huoli pois :)
Hamsteriton tätä nykyä

Kissanen

#336
Tuolla tuloksissa komeilee meiän Nekun ja Ellan nimet :D
iha vitu jepa

Katitar

#337
Minski // Ai. Hyvä sitten. Olin täällä jo kamalissa tunnon tuskissa siitä, että mun tietämättömyyteni on aiheuttanut kamalaa sählinkiä siellä.  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Essi

#338
Kuinka vanha Ellipsi on? ( luulin et se on nuorempi miltä kuvassa näyttää  :shock: )

Elliska

#339
Lainaus käyttäjältä: "Pikku hamu"Kuinka vanha Ellipsi on? ( luulin et se on nuorempi miltä kuvassa näyttää  :shock: )
15.... (ja syyskuussa 16!). Tosin henkisesti saatan olla pahasti jäljessä XD