• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

Ninde

#600
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Ennyt silleen ite kasvattele kuvioita ja muuten tiedäkään tarkemmin, mutta minä kun olen käsittänyt että laikukkaan erottaisi nimenomaan pelkästä nauhaisesta pään kuvioinnilla, kun noita nauhoja on vähän joka lähtöön? Että päässä kuuluisi olla valkoista. Voiko eläin kuitenkin olla laikukas, vaikkei valkoista päästä löytyisikään?  :)
Periaatteessa kai voi olla, mutta kyllä laikukkaalla kuuluisi valkoista olla myös päässä (standardi vaatii valkoista tasaisesti koko kehoon, paitsi vatsa on kokonaan valkoinen) ja näin yleensä onkin. Eli tämän pohjalta tuo isä on pelkäksi valkonauhaiseksi määritetty, nauha kun tosiaan voi levitä hyvinkin paljon ja olla katkonainen. Minkä värinen on poikueen emä?

NuclearBitch

#601
^ Emä on cinnamon vn.

kaochu

#602
Aa no siitä kellertävyys, kiitos paljon tästä! : )

tintsku

#603

Olive

#604
ARVAAN että soopeli laikukas.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anzukka

#605
^^ Onko vanhempien väreistä tietoa? Riippuu vanhemmista mutta voisi olla omasta mielestäni (soopeli) vironlaikukas :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Ninde

#606
Tai soopeli valkonauhainen laikukas.

tintsku

#607
^^Ei ole tiedossa, kun löysin tuon hamsterin petsiestä ja oli pakko tulla kysymään tänne minkä värinen se on :D

Scarlett

#608
Aivan ihanan näköinen on tuo tintskun linkittämä söpöläinen  :lov

KaisaM.

Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Winnien

#610
En ole saanut kuvaa uudesta hamsustani, mutta sen väri kiinnostaisi kovasti. Hän on Puhtaan valkoinen mustilla silmillä sekä korvan reunoissa on hieman mustaa.

Olive

#611
Lainaus käyttäjältä: "Winnien"En ole saanut kuvaa uudesta hamsustani, mutta sen väri kiinnostaisi kovasti. Hän on Puhtaan valkoinen mustilla silmillä sekä korvan reunoissa on hieman mustaa.

Mustasilmäinen valkoinen :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

wiidii

#612
KaisaM: On muuten mielenkiintoisen näköinen/värinen. Osaiskohan kukaan näistä "viisammista" sanoa mitään?  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

#613
:D  Mie osaan sanoa että se ei ole kyyhkynharmaa, millaisena se tosiaan mulle tuli.  :D  Mutta kuvat ei ole niin hyviä, minusta sillä on selvät silmärenkaat, vaikkei nyt ihan toooooooooooooooosi selvät. Ja varmaanhan toi väri tosta kehittyy.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Olive

#614
Minkä väriset noi sen silmät on? Mun ruudulla näyttää rubiineilta.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]