• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

Elliska

#225
^ Ihan tässä ketjussa voi :)
Ninde lisää listaan kun ehtii.

GaneshaX

#226
^Ok. Eli jos pari löytyy, niin kyllä mä osallistun ;)
Iltapäivän info-ihmistenhän ei tarvitse olla paikalla kukonlaulun aikaan?
Ja sovinko käytännön asioista Ninden kanssa?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Goue

#227
Kukonlauluun ei tartte vielä ehtiä, mutta kyllä sinne apukäsiä otetaan mieluusti jo klo 8 alkaen! Hommia on jonkin verran ja tällä hetkellä varmoja aikaisin tulijoita ei ole mitenkään liikaa.

Anonymous

#228
Tietääks kukaa monelta JV pitää olla paikalla, ku kukaan ei ole mulle sanon  :pihalla:

Goue

#229
Tota... mä en oo nyt ollenkaan varma mitä toi JV tarkoittaa, mut ekana tuli mieleen jälki-ilmoittautumiset tosta sun kysymyksestä muutoin..?

Lemmikkiluokkiin on jälki-ilmoittautumismahdollisuus näyttelypäivän aamuna klo 9:00–9:45.

Heli

#230
Mäki huutelen nyt et onks kukaa tulossa Helsingistä päin autolla?  :angel
Destiny's hamsterit 2001-2009

viiru

#231
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Mäki huutelen nyt et onks kukaa tulossa Helsingistä päin autolla?  :angel
Kirkkonummelta joo eli abouts Helsingin kautta tulossa, kuinni?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Heli

#232
Noku mun tarttis saada kasa flättejä sinne Marikalle. Voi olla kyllä liikaa toivottu, että jollain olis näytsireissulla sen verta tyhjää tilaa autossa.  :D  Kun kyllähän noi jokusen verran tilaa vie vaikka sisäkkäin menevätkin.
Mut jos jollekin vaan mahtuis mitenkään niin olis oikeesti suuri apu!
Destiny's hamsterit 2001-2009

Yökyöpeli

#233
Heli, mulle kyllä mahtuu.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

viiru

#234
Jaa, eli näyttelystä poispäin? Kun me ollaan kyllä tulossa Helsingistä, mutta illaksi kotio Turkuun. =)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

#235
Lainaus käyttäjältä: "Goue"Tota... mä en oo nyt ollenkaan varma mitä toi JV tarkoittaa, mut ekana tuli mieleen jälki-ilmoittautumiset tosta sun kysymyksestä muutoin..?

Lemmikkiluokkiin on jälki-ilmoittautumismahdollisuus näyttelypäivän aamuna klo 9:00–9:45.

No en nyt jälki-ilmoista kyselis hi hii :D  JV= Järjestyksenvalvoja

Ninde

#236
PiNa vastaa käytännönjärjestelyistä, meillä ei ole mitään tietoa mistään järjestyksenvalvojista tms.  :pihalla: Ota suoraan yhteyttä vaikkapa Nikulan Outiin, hän osannee vastata kysymykseesi.

Anonymous

#237
^On ollut tässä kaikkea härdeliä ennen töitä joka päivä, en yksinkertaisesti ole ehtinyt soitella, siks kysyin täält, et jos joku ois tietän. :)

Niina-03

#238
Pina etsii myös näyttelyyn toimihenkilöitä. Jos tällä palstalla seikkailee joku joka voisi auttaa (myös muilla lajeilla kuin hamsuilla) niin yhteyttä Ahosen Tiinaan pikaisesti :D Ainakin marsuille etsittiin sihteeriä vielä hetki sitten, kaikenlaista lahjusta oli luvassa.
mailto:tiina.ahonen@pp.nic.fi">tiina.ahonen@pp.nic.fi
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Anonymous

#239
Mitenhän menis noi Dunat ja kuljetusboksit, sekä mökit ja muu krääsä kaupaks, et oiskohan ostajia?
Voisin tonne raahata mukanani, et pääsis eroon niistä, uutta vastaavia kaikki ja osa jopa aivan uusia.