• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Vevve

#780
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"^ketkäs laitoit yhteen? :peukku:  

Mites Pierre&Sikuriina; onko mitään havaittavissa: rouvan vyötärö levinnyt esim. xD

Kukka x Smooth Criminal. Vähän extempore -yhdistelmä, jota olin jo vähän aikaa miettinyt alustavasti. Tuli se vaan eilenillalla yhtäkkiä mieleen ja kippasin pariskunnan samaan boxiin.

Sikuriinasta en oikeen osaa sanoa. Punnitsin sen viime viikolla, pitäisi punnita uudelleen. Ne on kumpikin aika paksuja muutenkin.  :oops:

GaneshaX

#781
Mä odottelen kovasti, että meidän vaavit lähtis pesästä liikkeelle. Ikää tänään 9vrk  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#782
^ Tuota odotellaan myös täällä :lov

MirkkuH

#783
^^ihana Kukka :sydan ...tee sitten tätille kanssa yksi murmeli tai muuten :kieli

Meillä Juri ruohnuttaa ja sukii Ruusaa; hän taasen välillä miehelleen säksättää ja menee taas heittämään pari kieppiä juoksupyörässä, jonka aikana Juri taasen saattaa siirrellä pesäpapereita sinne sun tänne xD

Otin juoksupyörän poiskin välillä, mutta silloin nuori-rouva mylläsi koko paikan ja ronksutti vesipulloa ym. levotonta...laitoin sen takaisin; nyt on viimeaikoina ruvennut touhuilemaan poskipussit pullottaen ja välillä pari kieppaa pyörässä vetäsemässä, mutta ei mitään älytöntä ravaamista. Hauskan kuuloista, kun välillä tyhjennellään pusseja pyörään ja kuuluu semmoinen vieno kilinä; joskus vähän kovempi, kun on pähkinä kyseessä xD  ...on ne ihania, toivottavasti jossain vaiheessa saadaan pikkuisia :sydan

Saana

#784
Tosi kivaa, että vaikka on keskitalvi niin niin monella on pentuja pesässä. En muista, että viime vuosina olis tähän aikaan ollu näin paljon pentuja vai "mustaako" aika muistot?

tiksu7

#785
Meilläkin talvikon poikasia 7  :sydan
Sastamalassa asuvat.
Minkä ikäisenä olette emon ottanut pois poikasten luota?
ne menee pää viidentenä tassuna

muistoissa]

Olive

#786
Meilläkin taikahamsun poikasten tulevat serkut on tuloillaan :) Breetan la on 10-11.1. Ja tulossa pelkkää pitkäkarvasta myös satiinina, valkonauhasta ja nauhatonta mustaa ainakin.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minski

#787
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Tosi kivaa, että vaikka on keskitalvi niin niin monella on pentuja pesässä. En muista, että viime vuosina olis tähän aikaan ollu näin paljon pentuja vai "mustaako" aika muistot?
Mä oon itekseni aatellut ihan samaa. Niin monta talvee kun vaan muistan niin on porukka valitellu hamsujen poikasettomuutta ja vaikeuksia saada niitä kantaviksi ja nyt on poikasia siellä sun täällä :) Meilläkin molemmilla hamsunaarailla ensimmäisellä yrityksellä tärppäsi. Hieno juttu, toivotaan, että tämä poikas-onni kaikilla jatkuu :)
Hamsteriton tätä nykyä

Minnaw

#788
Meillä toivotaan myös poikasia.
Eläinkauppataustainen Calypso (lk kemu vn) kohtasi tänään sulhonaan Soundlover´s Granadon (pk hunaja vn). Peukut pystyyn!  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

hamsula

#789
Meille myös pitäisi ensi viikolla syntyä syrkkinaperoita  :lov

jonna

#790
Siltä se nyt alkaa vaikuttaa että Neiti Karkulainen on kantavana. Pikkaisen on pyöristynyt (tai sitten kuvittelen...), ruokaa menee ja se myllää dunaansa hirveällä vimmalla.

Elven

#791
Ensimmäistä kertaa mulla nyt ei tullutkaan naarashamsu astutuksesta kantavaksi. Yleensä on kaikki tulleet heti ekasta, mut nyt joutuukin yrittelemään uudemman kerran.  :|
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

GaneshaX

#792
Meillä on yleensä tiinehdytty hyvin, mutta poikaset ei yleensä selviä :(

Tämä tän hetkinen satsi näyttäis nyt kuitenkin selviävän  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

#793
Minä vain odottelen jännässä kotiinlähtöä, että pääsisi kurkkaamaan poikasia.  :D  Äidiltä ei ole tullut lisäinformaatiota yhtään, joten en tiedä miten siellä suunnassa menee poikasten kanssa. Jännittää!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#794
^Toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja ilmoittelehan sitten mitä ihanuuksia siellä on :sydan