• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

^Onhan tuossa vielä Niinakin... Vai?

Voi, oispa kiva saada Satun arvostelu, pitäsköhän sittenkin yks syrkki ilmottaa...  :msilly:

wiidii

Lainaus käyttäjältä: Ana - 02.10.12 - klo:05:32
Ai ninde jäi pois tuomaroinnista :( Ei sitten saatukkaan hänne arviota. Onkohan Satu arvostellu mun möllykät, pitää tutkia asiaa :)

Osaako muuten joku Turusta tietävä sanoa hotelleja suht läheltä näyttelypaikkaa, ja onko näytsipaikka kaupunginkeskustassa vai reunemmassa, kuten yleensä on tähän mennessä ollut.

?? Kyllähän Niina on edelleen tulossa talvikoille ja campbelleille tuomariksi. Satu E. on lyhytkarvaisilla syyrialaisilla ja Satu K. lemmikkisyyrialaisilla.

Näyttelypaikka on Littoisissa, joka ei siis edes ole enää Turkua. Ei siis ole lähellä keskustaa, vaan ihan "metikössä" niin sanotusti. Kannattaapi googletella tuo osoite.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ana

No niinpä onkin mitähän mää oon sekoillu :D kattonu varmaan väärästä kohtaa ja väärät nimet XD

No niin hyvä, että on mehtäsä ei tarvi murehtia, että pitää kaupungissa ajaa :'D Sitte enään hotelli pitäs löytää.

Ninde

Mä jo mietin, että mitä multa on mennyt ohi...  :icon_cheesygrin: Tosiaan siis tulossa ollaan, kun vaihteeksi on paikka tarpeeksi lähellä!

Ana

Nyt on hotelli varattu, että pitäs vielä hamsut ilmottaa niin eikai siinä ko sitten ajaa loputtoman kauas :'D

Sintturainen

^Mihin hotelliin meette? Meillä vielä suunnitelmat auki mutta se on varmaa että näyttelyn jälkeen lähtään laivalle  :fruit:

Vevve

Kukaan kiinnittäny huomiota että mää olen ihka ekaa kertaa lemmikkisyrkeillä tuomarina??  :10125b5d: Olen loukkaantunut  :icon_evil:

No ei vaiskaan. Tuokaa mulle kivoja syrkkejä  :loov: :sydan:

Ely

 :10125b5d: Kummalle menee haisevat naaraat  :futschlach:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

GaneshaX

Mahtoikohan olla sama paikka, johon mennessä ajoin hieman harhaan viimeksi, kun laitoin naviin "turku" enkä "littoinen"  :hyper:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ana

Hotelli kivitasku kaarinassa. Edullinen ja lähellä näytsi paikkaa me ollaan pe-la yö. Ja nukutaan sitte la välillä autossa kun kotia ajellaan.

wiidii

Lainaus käyttäjältä: Ely - 03.10.12 - klo:05:15
:10125b5d: Kummalle menee haisevat naaraat  :futschlach:

Menee eläinmäärän mukaan, Veera saa isomman pompsin kuin Satu jotta Satu ehtii tekemään ulkkiskääpiöille koearvosteluja.  :icon_smile:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jensku

Nyt ollaa myöki varattu yöpymis paikka. Lähetään jo 26pv ajelemaan Turkuun päin.  :icon_smile:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Ana

Mitä kääppärihommia on vapaana? Vois kahtoo itelle ja mikkille hommat :D

wiidii

Ekalla sivulla on lista, eli kaikki toimihenkilötyöt ovat vapaita! Siitä vaan varaamaan itselleen kivointa!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ana

Jospa me koitetaan selvitä ulm cämpsyt ja talvikot. Mää sihteeriks ja Mikki joutaa assaroida menee päivä nopeemmin kun pystyy auttaa. Ilmotan viim.13 päivä jos ei jostaki syystä päästäkkään tulemaan näytsiin. esim. jos ei saada työvuoroja sovittua.