Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

Hamsterlover^

Ite pidän Hopeakäpälästä mikä sijaitsee Lahden keskustassa. eläimillä on suht koht hyvät olot mutta hieman hintava paikka ja toinen hyvä paikka on Lahden Faunatar. Myyjät ovat siellä todella mukavia mutta itse en pidä eläinten oloista siellä mutta muuten se on hyvä paikka muille ostoksille.

Sabat

Entä Lahden black bull?(:

Takku-Turkki

^ Mä oon kuullu, että Lahden Black Bullissa olis eläimillä aika huonot oltavat. Siis tää on vaan kuulojuttua, itse en ole koskaan käynyt.  :)

Mä käyn Tampereella Onnen Lemmikeissä (Jankassako se nyt on) ja sitten välillä ihan tossa Hervannan Mustissa ja Mirrissä, kun ei jaksa kauas lähtee.  :) Niin ja sitten oli joku hyvä kauppa (missä ei eläimiä myydä) Koivistonkylän Prisman yläkerrassa. Joku Sydänystävät tai muu vastaava.  xD
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Unipallo

Minusta Black Bullin eläinosasto on ainakin pikasesti vilkastuna ok:n näkönen. Akvaariot oli ainakin viimekäynnillä siistit ja jyrskät myös.

Eve87

En tiedä onko jo mainittu mutta Kajaanissa ehdoton ykkönen on Kainuun eläintarvike! :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Rose

Mä tykkään 4petsistä, tai ainakin tosta meidän lähimpänä olevasta. :)

Nenannabanna

Jyväskylässä Karvakorvat on ollut mun tähän astisen (lyhyen) kokemuksen mukaan hyvä. Tosin hamsteritarvikkeita on löytynyt ihan hyvin myös Rahulan Rehusta ja Lemmikkiasemaltakin. Kaikki sijaitsevat Seppälässä.

Sosuli

Lainaus käyttäjältä: "Sabat"Entä Lahden black bull?(:
Kävin lauantaina Lahden (tai no Liipolan) black bullissa ja järkytyin miten ahtaasti siellä eläimiä pidetään! Olin pitänyt sitä ihan ok paikkana mutta lauantaina siellä oli 3 kääpiöluppaa ehkä 100x80 (tai korkeintaan 110x90?) terraariossa. Syyrialaiset olivat pääosin yksin mutta kaksi oli samassa terraariossa joka oli mielestäni pienehkö jo yhdellekkin syrkille :x

Alla black bullin sivuilta ottamani kuva niistä terraarioista. Olen huono arvoimaan pituuksia mutta sen osaan kyllä saanoa että tuo alhaalla oleva terraario ei ole riittävä kolmelle kääpiölupalle, vai kuinka?

Vevve

^ Nuo täyttävät kyllä eläinsuojeluasetuksen määräämät koot. Yhdistysten suositukset ovat paljon isommat kuin lain määräämät.
Black Bull on kyllä ihan ihme kauppa, sieltä löytyy ihan ihme eläimiä joita en todellakaan soisi eläinkaupassa myytävän (mm. frettejä, kun viimeksi kävin siellä).

Marla

^ Vähän sama siis kuin EuroPet Tampereella. :< En ole käynyt siellä aikoihin, mutta kys. paikassa on ollut mm. maaoravia (kani-/marsuhäkeissä) ja oli siellä noita frettejäkin joskus.

Ellli

Tuurissa ihan ok.. Mutta niissä terroissa ei oo oikeestaan mitään virikkeitä niille elukoille.. Joillekin jotain.. T.T Ettäniiku vähä enemmän kamaa sinnekki. Mutta tolla koskikeskuksessa on hyvä ja tampereen sittarissakin ok.. ^^
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Eve87

Omistaja oli hyvin mukava vanhempi naishenkilö joka esitteli paikat ystävällisesti. Eläimillä oli ISOT asumukset, joista sanoinkin hänelle, että olen kovin positiivisesti yllättynyt tullessani tämmöiseen liikkeeseen. Linnuilla oli erikseen myös oma huone jossa saivat lennellä vapaana. minulle tuli heti tunne, että hän todella välittää näistä eläimistä.

Vaikka valikoima ei enää ollut kummoinen, niin isot pointsit hänelle kyllä! :)

Olisin kuulema voinut ostaa häneltä liikkeen vaikka heti, pistetään harkintaan  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Hilssstu

Kouvolassa sijaitseva Faunatar on iso liike, hyvät olot elukoilla ja asiantuntevaa palvelemista:)

Kouvolassa juna-aseman vieressä oleva suuri, uusi Lemmikkikeskus on kanssa kiva. Asiantuntevaa palvelusta, elukoilla asialliset olot ja hyvä tuotevalikoima :)
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

Nitta

kertokaa mulle hyviä eläinkauppoja kuopiosta:D
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "Eve87"Nyt täytyy kyllä antaa isot pointsit kun tänään kulkumatkalla satuin käväisemään ylivieskassa eläinkaupassa Tico-Ticossa!

Vaikka valikoima ei enää ollut kummoinen, niin isot pointsit hänelle kyllä! :)

Tico-Ticohan on tosiaan ollut jo myynnissä aika pitkään. Joten ei muuta ku hieromaan kauppaa  :)