• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

26.01.2008 Kaijoharjun nuorisotalolla!

Aloittaja Pimu96, 25.12.07 - klo:21:32

« edellinen - seuraava »

Pimu96

Elikkäs kuinka moni on tulossa?
Itse menen ihanan hamsuni kanssa sinne, katotaan nyt miten hamsu pärjää? Tuotteko te sinne eläimiänne? Ketkä?

Goue

#1
Tyhmä ja turha kysymys kenties, mutta mitäs siellä sitten tapahtuu ja kenen toimesta...?

Pimu96

#2
Niin joo anteeksi. Siellähän on siis se Pet-Show, ajattelin vain kysyä että tuleeko sinne ketään teistä ja viitsiikö kukaan teistä sanoa sitä-_-'

Tiituz

#3
^No eipä ihme että tähän töpöön ei olla paljoa viestejä laitettu. Kannattais varmaan korjata nämä asiat.
-Aika
-missä on ilmoitus kyseisestä tapahtumasta?
-Ohjelma?
-Aikataulut?
-Järjestäjä(t)?

Tuskin kukaan tulee jos ei teidä tapahtumasta muuta kuin missä se on ja mikä päivä. Innokkaita voisi täällä voorussa ollakkin, mutta selkeät ohjeet olisivat hyvät.
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

-karo\\

#4
Näillä näkymin ollaan kaverin kans tulossa, jos ei tuu mitää esteitä. Omia elukoita en tuo mutta kaveri varmaan tuo sen kanin.
koiruus ja syyrialainen ?

Vilma

#5
Tämä olisi varmaankin pitänyt laittaa tuonne näyttelyt-osioon.
Siellä kun on nuo muutkin tapahtumat.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Anonymous

#6
osjyn sivuilla näytti jotain olevan..

Aya

#7
Kopioitu osjh:n sivuilta:

Oulun seudun jyrsijäharrastajat ry järjestää
Pet-Shown kaneille ja kaikille jyrsijöille lauantaina 26.1.2008 klo 9.00 alkaen Kaijonharjun nuorisotalolla

Näyttelymaksut
Saman omistajan
1. ja 2. eläin 5 € / eläin
3. jne. eläin 2,5 € / eläin

Jälki-ilmoittautuminen 10 € / eläin

Näyttelymaksut maksetaan ennakkoon tilille OP 574136-2170156 Viite 44244. Kuitti lähetetään ilmoittautumisten mukana. Sähköpostitse ilmoittautuneet esittävät kuitin vastaanotossa näyttelyaamuna.

Ilmoittautumiset 11.1. mennessä
Nelli Kihniä
Majakkakuja 10
90520 OULU
tai ilmoittautumiset(a)osjh.net

Lemmikkiluokkiin jälki-ilmoittautumismahdollisuus näyttelyaamuna paikan päällä klo 9 – 9.45. Päivän aikana järjestetään myös pikkukilpailuja, joihin on ilmoittautuminen paikan päällä. Arvostelut alkavat klo 10.

Yleisölle on vapaa pääsy, tervetuloa!

Lisätietoja: Anna / 044 349 1604 tai Nelli / 041 549 7776


Lisää voi katsoa http://osjh.net/tapahtumat.htm

Niin ja mitä luultavammin olen paikan päälle tulossa, ainakin vähän katselemaan. Eihän sitä tiedä jos tulis joku hamsukin otettua mukaan :)

AnnePu

#8
Menossa olen ainakin tyttäreni kanssa katsomaan ja eiköhän sitä muutama lähde mukaan näytillekkin :)

maria-helena

#9
Näillä näkymin olen menossa.

Giasa

#10
Hmmm.. Minäkin innostuin ajatuksesta, että veisin omat palleroni näyttelyyn... Kai robotkin kääppäreinä ovat tervetulleita...? ^^
[size=85]Ruudun takana Giasa, roborovskit Alfred ja Eevert, sekä gerbiilineidit Elyssiah ja Eleazar[/size]

maria-helena

#11
^ Toki :)

cibi

#12
Minä ainakin tulen gerbiilini kanssa sinne ^^
Kaksi roboa ja gerbiiliä + kiinari poju :>

Poissa
11-13.7

wiidii

#13
Ai katos, vielä kerkeää, voisin käyttää ton yhden ilmasen ilmoni pois  :D  Joka tapauksessa olisin tosin paikalle tullut.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Tierra

#14
Täältäkin tullaan, elukat ehkä jää kotia, saa nähä :)
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -