• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Mambo

#315
Kiitos paperi-iglu ideasta  :D  Nyt on nuppu alkanut siellä päivät nukkumaan. Näyttää todella tykkäävän siitä  :P

Miharu

#316
Aapo tykkää vessapaperirullista, ja nukkuu niissä päivät. :> Söpöä katseltavaa. Ostettiin viimeviikon lopulla juoksupyörä, jossa Apsu on kokeillut jo vähän juosta. =) <3
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

laura87

#317
Jos rakentaa pahvisia virikkeitä niin millä sitä pahvia voisi liittää toiseen pahviin? Nitojan niitit on varmaan ainakin vaarallisia jos hamsu niitä nielee. Eikä teippi tai liimakaan taida järin terveellistä olla jos hamsu niitä järsii? Jos tekisi pahviin reikiä laittaisi sitä nippusiteitä tai rautalankaa? Mitä ootte käyttäny?

Minnaw

#318
^Maalarinteippi on melkein parasta tuohon hommaan  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Oni

#319
Lainaus käyttäjältä: "laura87"Jos rakentaa pahvisia virikkeitä niin millä sitä pahvia voisi liittää toiseen pahviin? Nitojan niitit on varmaan ainakin vaarallisia jos hamsu niitä nielee. Eikä teippi tai liimakaan taida järin terveellistä olla jos hamsu niitä järsii?

Eikös erikeepperi ole myrkytöntä liimaa? Koeliimasin aikaisemmin tällä viikolla pahvia ja nappasi oikein hyvin kiinni. Laitoin liimaa molempiin kappaleisiin ja kiinnitin coctailtikuilla yhteen (jotka otin pois kun liima oli kuivunut). Nyt tarvisin vielä varmistusta liiman turvallisuudesta. Ajattelin rakentaa syrkkikokoista tunnelia purujen alle nyt kun on noita pahvilaatikoita kertynyt nurkkiin.
[size=85]
Syyrialainen uros Oni s. 22.9.2008
\'You have the right to remain silent. Everything you say will be stupid anyway.\'[/size]

BenZ.

#320
Voiko olla todellista miten tyhmillä asioilla myyjät tekevät rahaa...?! Juoksutuspallot, pesävanu... mutta nämä  :shock:

http://www.hilavitkutin.com/wp-content/ ... i_auto.jpg

Toivottavasti kovinkaan moni ei tuollaista sorru ostamaan -.-'  :(
Viiruli, talvikko uros, s. 23.7.04 R.I.P <3
Mini ja Möhkö, campbell urokset, s. 23.3.06 R.I.P <3
Vikinä, campbell naaras, 1.8.07 <3
Symphatil Milky Way, campbell uros, 19.3.07 <3
Afrodite, talvikko naaras, 3.5.08 <3

GaneshaX

#321
^ Enpä ole suomessa noihin törmännyt. Ja edelleenkin joskus välillä käytettynä riittävän iso juoksupallo ei ole mitään pesävanuun ja hamsterin valjaisiin verrattuna. Siis minun mielestäni.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

BenZ.

#322
Minun makuuni juoksupalot liian outoja. Varmaan tykkäisivä??an enemmän?a?a?olla  :) Ja tämä?n?n?i??u?i?piteeni.

Itse kerran faunattaressa tuollaisen nähnyt ?uh Olisi?han o?t Koskikeskuksen uudessa... Mutta Kaiken laisia muita häkkivir?yksiä löyt??oi?n ?net ?ll?ot s?ot?  :(  Onneksi hamsufoorumi jakaa harrastajille enemmän tietoa ?istä asioi?a.K?t?set itsen?uol?ta  :o?:

?me neliöitä  :shock:??
Viiruli, talvikko uros, s. 23.7.04 R.I.P <3
Mini ja Möhkö, campbell urokset, s. 23.3.06 R.I.P <3
Vikinä, campbell naaras, 1.8.07 <3
Symphatil Milky Way, campbell uros, 19.3.07 <3
Afrodite, talvikko naaras, 3.5.08 <3

GaneshaX

#323
Onko tää mun kone aivan sekaisin, vai miksi puolet kirjaimista näkyy pieninä neliöinä? :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hyar

#324
^Minulla näkyy myös neliöitä. Tosin vain tuon BenZin viesti.
Karri, hopeanharmaa vn 210609-091111

GaneshaX

#325
Minulla monet muutkin viestit. :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Viiru_

#326
minkä kokonen juoksupyörä sopii mielestänne kääpiöhamsterille??

tuli vaan mieleen kysyä  mielipidettänne ziitä asiasta :)

tintsku

#327
^n. 15 cm halkaisijaltaan.

Lukas:-)

#328
Lasipurkki , JUISSI-purkki pesänä ja vessapaperi rullia ja pieni pahvi laatikko ja kolmio pyra miidi

Sohvi

#329
Mullakin näky neliöinä. Veli juuri piti tapsuu kädessä. Tapsu sai riippukeinun (ihan eläinkaupasta) ja bellamolle ollaan tekemässä.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi