• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

sarsu

#510
Empäs oo jaksanu opetella tuota kuvien laittoa kun vaikuttaa mulle liian vaikeelta, mutta täältä löytyy muutamat kuvat  :D  Kolme Samlaa tohon olis vielä tarkotus laittaa, kunhan saan ton cämpsyjen terraarion johonkin muualle.

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=1810 ... tid=139544
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

#511
^Onpas nätisti ja järjestelmällisesti laitettu!  :)

Sahapukki

Huokaisen helpotuksesta, kun saadaan vaihdettua taaskin hamsulan huoneita. Saavat suuremman huoneen.  :icon_e_biggrin:

Vielä jonkun aikaa sitten hamsula näytti tältä:


Mutta nyt se näyttää tältä:




:nuija:
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Anzukka

#513
Anteeksi aivan hirvittävän suuret kuvat, mutta tässä nyt mun hamsula/hiirula/cämpsylä





Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ely





Hamsula slash kanila
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Anzukka

^^ Kiitos.

^Siisti järjestys ja kivasti tilaa! :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Vevve

#517
Elyn hamsula oli livenä tosi kiva ja siisti!  :peukku:

Meillä muutettiin. Heitin Elylle läpällä idean josko vaihtaisin huoneita hamsujen kanssa — muuttaisin itse sänkyineni vaatehuoneeseen ja laittaisin hamsut makuuhuoneeseen. Ely käski kokeilla, ja minähän kokeilin. Nyt entinen makuuhuone on yhdistetty eläinhuone-työhuone. Eläinten lisäksi täällä on siis tietokonepöytä ja kirjahylly romppeineen. Ja ihan kotoisa pesäkolo vaatehuoneestakin tuli, hamsteri-Veera tykkää :nuq:

Vaihdon syynä siis vaatehuoneen luonnonvalon puute sekä mahdoton ahtaus — lattiatilaa oli sen verran että jos jotain halusi siivota, siihen hädin tuskin mahtui yhtä boxia niin että itselläkin olisi tilaa liikkua.





Ja kun teitä kuitenkin kiinnostaa, tässä kuva vaatehuone-pesästäni: klik

Ely

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 02.04.12 - klo:00:14
Elyn hamsula oli livenä tosi kiva ja siisti!  :peukku:
Niinhän se oli :icon_lol: Kanit järjestivät sen reissun aikana taas mieleisekseen sikolätiksi.

Niin ja mä arvasin että tuo idea toimii! Lisää asumuksia vaan seuraavaksi  :icon_cheesygrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

lentsu

Vevve mä huolestun vasta sitten jos seuraavaks julkaiset kuvan, jossa tonne vaatehuoneeseen on laitettu iiiso juoksupyörä ja juomapullo. Tähän tyyliin: http://www.google.fi/search?q=hamster+hotel&hl=fi&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=U1B8T4X7D6WB4gTUwK32DA&sqi=2&ved=0CHAQsAQ&biw=1280&bih=885

:hauskaa:

EmmaTi

^Repesin tolle jättijuoksarin kuvalle  :icon_lol:

tammenterho

Ihanat tilat anzukalla!

MirkkuH

Ihana toi Vevven pesä :icon_razz:  ...juoksupyörä ei kyllä tonne mahtus, vaikka se olisi hyvä tollaselle nörtille saada vähän liikuntaa välillä :msilly:

Katitar

meillä nää muut kanssa-asujat vois olla hieman eri mieltä siitä, onko vaatehuone ihmissänkyä ja ylipäätään nukkumista varten.  :haha:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

Lainaus käyttäjältä: MirkkuH - 05.04.12 - klo:16:16
Ihana toi Vevven pesä :icon_razz:  ...juoksupyörä ei kyllä tonne mahtus, vaikka se olisi hyvä tollaselle nörtille saada vähän liikuntaa välillä :msilly:

:icon_cheesygrin: :icon_cheesygrin: :icon_cheesygrin:
Voishan sitä juoksupyörän värkätä vaikka hamsulaan...