Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

viiru

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin L1-merkkinnällä varustetun arvostelukaavakkeen tarvitsee vain seuraavista näyttelyistä: Oulu 29.11.2008, Grand Gala 1.11.2008 (kääpiöt), Tampere 30.8.2008, Vantaa 20.1.2008, Grand Gala 24.11.2007, Vantaa 20.-21.10.2007, Tuplanäyttely 23.9.2007 ja vanhemmista kuin 6/2007 näyttelyistä.

Muiden näyttelyiden L1-tulokset (näyttelytulosten mukaan) ovat aakkostettuna listana rekisteröijällä, joten ei tarvihe kuin ilmoittaa elukan nimi niin löytyypi kansiosta. :)

viiru

Lainaus käyttäjältä: "eta"^ja vielä meikäläiselle rautalangasta  xD  onko L1 sama kuin sertifikaatti?
Entä kun arvostelukaavakkeissa ei ole hamsujen nimiä ??
Ei, sertifikaatti ei ole sama asia kuin L1-maininta. L1-maininta on osoitus hamsterin senhetkisestä jalostuskelvollisuudesta (ulkoisten ominaisuuksien ansiosta), ja sille on arvostelukaavakkeessa oma ruksitettava kohtansa. Yleensä kaikilla sertifikaatin saaneilla on myös L1-maininta.

Lainaus käyttäjältä: "eta"Onko tiedossa mitä pysäköinti maksaa ? Ei siellä kai pysäköintimittareita ole ? Sitä vaan että pitääkö varata kolikkoja vai seteleitä  XD
Pysäköinti Messukeskuksen pysäköintialueella ja pysäköintitalossa on kassoilta tai infopisteestä ostettaessa 6 €, pysäköinninvalvojalta ostettaessa 8 €.

GaneshaX

Siis saako sillä summalla jonkin tietyn aikaa pysäköidä sille alueelle?
Vai jos lähtee auton kanssa muualle ja tulee takaisin, pitääkö summa maksaa uudestaan?
Minun pitää ainakin käydä keskustassa asioimassa kesken päivän.
Eli toimiiko pysäköintimaksu maksulipuke periaatteella?

Vai onko messarin lähellä muuta paikkaa autoille?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

Velondromille (=pyöräilystadion messarin toisella puolella, ajo Mäkelänkadulta) voi jättää auton maksutta. Tai ainakin ennen on voinut jättää, siitä on muutaman kymmenen metrin kävelymatka messariin.

Pysäköintimaksu tarvitsee maksaa uudelleen jos  messarin parkkikselta lähtee pois ja palaa takaisin. Siellä on pysäköinninvalvojat porteilla joille maksulipuke pitää näyttää kun ajaa pois alueelta.

viiru

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Siis saako sillä summalla jonkin tietyn aikaa pysäköidä sille alueelle?
Minun pitää ainakin käydä keskustassa asioimassa kesken päivän.
Eli toimiiko pysäköintimaksu maksulipuke periaatteella?
Edit. Onneksi Ninde ehti eka :D

En kyllä osaa tähän vastata, kun en muista mitenkä viime vuonna oli kun viimeksi Messukeskuksessa oltiin autolla. Yhdistys sai ainakin parkkikortin, joka oikeuttaa pysäköintiin koko viikonlopun aikana, mutta en tiedä onko tämä joku oma menettely ainoastaan yrityksille.

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Vai onko messarin lähellä muuta paikkaa autoille?
Muitakin pysäköintitaloja on tuolla seudulla vaikka kuinka paljon, http://www.pasilanpysakointi.fi/index.asp tuolta löytää hinnastoja jne.

GaneshaX

^^Eli mäkelänkadulta pääsee sille parkkikselle? Tartteepa lähteä ajelemaan ajoissa, että löytää paikan.

Ja miten se nyt meni; nelos hallin infosta pitää käydä hakemassa kulkukorttiinsa jotain, jos pitää suhata alueelta pois ja takaisin ilman eläimiä?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

viiru

^ Juuri niin. Kulkuluvat oikeuttavat sisäänpääsyyn vain eläimen/eläinten kanssa, eli jos joudut liikkumaan ilman niitä niin neloshallin infosta pitää käydä pyytämässä leima kulkulupaan.

Dan

[size=85]Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn![/size]

soundlovers

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Olen lähettänyt osoitteen muutokseni jäsenrekisterin hoitajalle 6.2.09.

Ilmoon laitoin kyllä oikean osoitteeni, mutta jos osoite katsotaankin jäsenrekisteristä...

Onkohan tieto mahtanut päivittyä.... Mutta mihin mennessä sekin pitää nyt sitten selvittää?
[/size]

Kyllä sun osoitteenmuutos on päivittynyt :) Sekä tietysti niiden kaikkien muidenkin, jotka ovat siitä minulle muistaneet ilmoitttaa.

Elliska

Lainaus käyttäjältä: "Dan"Mitenkäs asiointi messuilla onnistuu (esim. jos haluaa mennä pentunäyttelyä seuraamaan), kun hamsteria ei saa jättää ilman valvontaa eikä sen kanssa saa kierrellä messualueella? Pitääkö hommata joku vahtimaan hamsteria? (Vapaaehtoisia? xD )
Kyllä hamsterit voi jättää bokseihinsa (ja boksit SHY:n osastolle) kun lähtee kiertelemään messuja. En tiedä mistä nappasit tuon, ettei hamsteria saisi jättää ilman valvontaa (petexpon sivuilta?), mutta luulempa että se on tarkoitettu vain vapaana oleville eläimille. :)

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"

Näyttelyvahvistuksessa tais lukea  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

NipsuMakkara

Viikonloppuna varmaan maksetaan ilmotusmaksu. Eli siis tuo Pet-Expo on erillisessä rakennuksessa? Vai katoinko jotenkin karttaa väärin?  :)
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

viiru

Hamsterit ovat kakkoshallissa, eli heti pääsisäänkäynniltä (eteläinen) vasemmalle. 2-hallin lisäksi PetExpo-messut ovat 4-5 hallissa.

Dan

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"

Tosiaan näyttelyvahvistuksessa lukee näin: "Eläimen kanssa kierteleminen messualueella ei ole sallittua eikä eläintä saa myöskään jättää ilman valvontaa." Mut niin no, onhan se hamsteri valvonnan alaisena siellä SHY:n osastolla :D.
[size=85]Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn![/size]

NipsuMakkara

Elikkäs 2.3 ovesta sisään ja sieltä kävellään 2 halliin ja haetaan numerot?