Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Silkkisiipi

En ole onnistunut muuten paikantamaan Torstin pisuja, muuta kuin että vessapaperirullan sisään oli tehnyt muutamat lirut. :)
Torsti nukkuu tällä hetkellä. Sitten kun sen herää, pistän sen kuljetusboxiin ja siivoilen dunaa. :)
Tässä torstaina meille saapunut talvikko, Torsti!  :lov

Kovasti vipeltää iltaisin häkissään, rakastaa juoksupyörää!
Kesytys menossa tällä hetkellä..
metsku: Tuosta mökistä saa tuon pohjan pois, jolloin siitä tulisi hieman pienempikin. Täytyy katsastaa, miltä vaikuttaa.

Purut laitettuani huomasin myös tuon juoksupyörän ongelman; purua pitää olla minimaalisen vähän sen kohdalla, jotta se pyörisi hyvin. Täytyy katsella tämänkin kanssa, miten lähtee toimimaan. :)
Kiitos neuvoista! :)
Ja tuli vielä mieleen tuosta heinästä, että mitä hamsut yleensä tuumaavat siitä? Käyttävätkö pesänrakennusaineena vai mitä?  :)  :)
En ollut nyt ihan varma, mihin tämän laittaisin, joten päädyin tähän topiciin. :) Minulle on tulossa lähiaikoina Venäjänkääpiöhamsteri talvikko ja olen väsäillyt jo sille asumusta valmiiksi:

Ajattelinkin kysäistä nyt teidän mielipiteitä sisustuksesta. :)
Dunasta löytyy siis pesäkoppi (aika ison oloinen..), pajusilta, juoksupyörä (halkaisija 15cm), kaksi ruokakuppia, kylpyhiekka-astia (alunperin tarkoitettu ruokakupiksi, mutta en tykännyt noin isosta ja muovisesta kupista), juomapullo, sekä vessapaperirullan hylsy ja pala aaltopahvia, joka taivutettu rullaksi.
Ajattelin vielä yhteen nurkkaan lykätä margariinirasian vessaksi, jos se vaikka oppisi siihen. Mutta mitä laittaisin siihen, hiekkaa, pellettejä..? En kehtaisi ostaa isoa säkkiä pellettejä, jos hamsu ei sitten käytäkään sitä..

Niin ja sellainen kysymys vielä tuli mieleen, että pesämatskuksi ajattelin laittaa ihan talouspaperisilppua, mutta minne laitan sitä? Laitanko silppukasan vain jonnekin päin purujen päälle, vai valmiiksi pesäkoppiin..?
Mulle on tulossa lähiaikoina ensimmäinen hamsu, ja asumuskin on jo valmiina. :) Mietiskelinkin tässä tuota wc-asiaa, että kannattaisiko jo etukäteen työntää johonkin/kaikkiin nurkkaan jonkin sortin margariinirasia? Vai odottaa että näkee, missä nurkassa käy asioilla?
Entä mitä sinne lootaan sitten pitäisi laittaa? Pellettejä, hiekkaa? Onko ketjussa aikaisemmin mainittu wc-hiekka sama asia kuin kylpyhiekka?