• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

KaisaM.

#255
Monelta olette aamulla paikalla järjestelemässä näyttelypaikkaa?  :)

wiidii ja saija, jos sitä kyytiä asemalta olette vailla, niin laitelkaas jo tietoja junien aikatauluista!  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

#256
Hain luettelot tänään painosta ja apuvaa.. :D Siellä lukee otsikkona Lahti 24.9 sijaan Jyväskylä 6.8. :oops: Voipi olla että tässä ei ehditä nyt korjailemaan niitä eli korjailkaa itse, jos häiritsee. Ihan puhtaasti meikäläisen moka eli pahoittelut.

Maiju*

#257
Pitänee tänään kaivella boksit varastosta esiin pesua varten, ihanaa päästä näytsiin.  :D

Mä voisin tuoda parit lemmikkikääpiöt lisää jälkkärinä, kun niitä kerti noin vähän on ja pari meidän tyyppiä joiden ilmoittamista mietin pitkään ja jätin ilmoittamatta, on niin ihania ja kivoja. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

viiru

#258
Vitsi, mie en vieläkään onnistu mistään löytämään syyskokouksen kutsua netistä. Monelta kokous on, ja missä tarkalleen? Ketä tänne on osallistumassa? Millaista hallitusta ensi vuodelle ollaan muodostamassa? Moniko nykyisistä hallituslaisista jatkaa?

Edit: Ach, thanks taikahamsu! :D
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

#259

jensku

#260
Tuli laitettua tänää boxit valmiiksi ja muitakin valmisteluita tehty.  :D huomiseksi ja lauantai aamuksi ei paljoo hommia jää, kun ruuat vaa laittaa.  :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

#261
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Vitsi, mie en vieläkään onnistu mistään löytämään syyskokouksen kutsua netistä. Monelta kokous on, ja missä tarkalleen? Ketä tänne on osallistumassa? Millaista hallitusta ensi vuodelle ollaan muodostamassa? Moniko nykyisistä hallituslaisista jatkaa?

Edit: Ach, thanks taikahamsu! :D

Ainakin pari tämän vuoden hallituslaista (mm. minä) on jatkamassa ensi vuodelle. Ollaan myös kyselty halukkaita, toivottavasti saataisiin mukava hallitus.  :)

MirkkuH

#262
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Monelta olette aamulla paikalla järjestelemässä näyttelypaikkaa?  :)

Mä tähtään sinne kasiks ja apua otetaan paikan järkkäämiseksi mielellään  :)

Saana

#263
Näyttelyvahvistus on nyt lähetetty.

Mulla on melkein kaikki nyt pakattu. Mietin vaan, että missähän välissä sitä ehtii nukkumaankin. Toivis noi palkintopussukat on ehjiä, kun toi meidän Paavo-pupu oli käyny kaatamassa palkintokassin.

Sitten pitäs mennä nukkumaan, että jaksaa pirteenä kasiin töihin ja Tampere-talolle konserttiin. Huomaakohan kukaan, jos hieman oikaisen siellä.. Siellä on niin komea akustiikka, että kuorsaus voisi kuulostaa aika hienolta! Töistä sitten Vevvelle yöksi.

Haukotus.

Vevve

#264
Täällä kans valmistelut vauhdissa. Heräsin aamuneljältä kirjoittamaan numerolappuja käsin nuudeleiden voimalla  :D
Kunhan kaupat tuosta aukeavat, taidan laahustaa Alepaan hankkimaan hieman colaa piristeeksi.

Saana

#265
Jos joku innostuu leipomaan niin buffa kaipaa herkkuja ja vaikka jotain suolaistakin. Kuitteja vastaan korvataan ainekset. :)

Humselo

#266
Mä voin pyöräyttää pari kääretorttua, jos kelpaa?
Mutta tuon ne vasta lähempänä puoltapäivää, kun pelkkään lastenlemmikkiluokkaan ollaan tulossa.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

HaMsu96

#267
Moi,
Pitäisikö huolestua, kun en vieläkään ole saanut minkäänlaista näyttelyvahvistusta, tai edes sitä kuittausviestiä, kun lähetin ilmoittautumiset? :-/
To be old and wise, you first must be young and stupid.

Vevve

#268
^ Lähetä viestiä sähköpostiin mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com ja kysy ovatko ilmoittautumisesi tulleet perille.

Maiju*

#269
Näyttelymaksu maksettu (kaamee summa, pitikin ilmottaa niin monta  :teipit ), boksikassi haettu varastosta ja kohta pitäisi vaihtaa bokseihin purut yms.
Illalla kynsienleikkuu projektia.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla