• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 7.12.2013, Vantaa (SHY ry)

Aloittaja sarsu, 04.11.13 - klo:19:12

« edellinen - seuraava »

Valeriana

Lainaus käyttäjältä: Valeriana - 11.11.13 - klo:15:43
Voisin assaroida Saijalle.

Ei näkynyt nimeä vielä toimihenkilölistalla, joten toistan tässä itseäni.

Eve87

Lainaus käyttäjältä: Valeriana - 18.11.13 - klo:10:43
Lainaus käyttäjältä: Valeriana - 11.11.13 - klo:15:43
Voisin assaroida Saijalle.

Ei näkynyt nimeä vielä toimihenkilölistalla, joten toistan tässä itseäni.

Oikea nimesi olisi hirmuinen plussa  :icon_e_wink:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Valeriana


Tuhnutin

#33
Minä voisin mennä Lemmikkiluokan syyrialaisuroksille sihteeriksi, mutta en ole koskaan ollut, pystyykö joku valaisemaan minua tästä? ;D sen tiedän että lappuja kirjottelen :DD Minulta tulee tuohon luokkaan 2 hamsteria ja varmaan tuttujen, sekään ei varmaan haittaa, ei minulla hirveästi sanavaltaa ole ;D.

Janette Castrén

Tuhnutin

(Ja voiko ylipäätään 14 vuotias edes mennä? )  :icon_redface:

Sintturainen

^Voi mennä. Tuomari kyllä neuvoo mitä kirjoitetaan ja mihin. Omat hamsut ei haittaa, mutta et saa tuomarille mitenkään ilmaista mitkä hamsterit on sinun tai tuttujesi, eli tuomari ei saa tietää hamsujen omistajia.

Tuhnutin

Selvä! Pitääpä sanoa hamsuille ettei nekään vahingossa paljasta ;). :tongu:

GaneshaX

Muutaman ilmosin, tulee ennemmin sellanen poikasten luovutus reissu  :sydan:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hömpsylit

Mut voi laittaa Martinalle assariksi Eli Paula Simonaho. Mukaan lähtee nyt 5eläintä ihan kannatus mielessä. :mhappy:

MK

Missä vaiheessa on syytä huolestua, mikäli vahvistussähköpostia ei kuulu?

Vevve

Lainaus käyttäjältä: MK - 23.11.13 - klo:12:45
Missä vaiheessa on syytä huolestua, mikäli vahvistussähköpostia ei kuulu?

Sun ilmooma hamsu kyllä löytyy tuolta  :peukku:

Kannattaa ilmoittaa heti, jos "Ilmoittautuminen vastaanotettu" -vahvistusviestiä ei ole tullut, lomakkeen pitäisi lähettää se saman tien kun olet lähettänyt ilmoittautumisen, mutta se häikkää joskus.  :icon_smile:

MK

Okei, hyvä sitten. En mä sitä vahvistusta välttämättä tarvitse, kunhan on tullut perille.  :icon_smile:

Tuhnutin

Tämä ei nyt oikeen liity aiheeseen, mutten uuttakaan viitsinyt aloittaa; jos hamsterini on saanut 2 sijoitusta lemmikkiluokassa, ja tänne GG se on juuri veteraani, voiko se silti saada valiolemmikkihamsteein titteliä, minkä se saisi avoimessa luokassa? :) Onko muilla titteleillä rajoitteita esim. GG 13 jos on veteraani? :sydan:

Janika S.

^Voi valioitua, ei ole ikäluokasta kiinni. Ikä ei vaikuta muihinkaan palkintoihin, jos ei varsinaisia ikäluokkapalkintoja oteta huomioon  :icon_smile:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Eve87

oh god. miksi ilmoititte noin paljon lemmikkinaaraita  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani