Grand Gala 5.12.2009 Turku

Aloittaja Vevve, 01.11.09 - klo:18:44

wiidii

Minä saan ehkä tuon siipan sihteeriksi, sen menot näillä näkymin peruuntui lauantailta (sikainfluenssaa liikkeellä, ajatteli olla ottamatta riskiä).  :)  Että ennen kaikkea Martinalle sihteeriä eläinmäärän vuoksi!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

wiidii

Nyt on maksettu näyttelymaksu, ihanasti kilahti yli neljäkymppiä SHY:n tilille  :nuija:  Hamsterit on laitettuna, nyt kouluun ja sen jälkeen äkkiä junaan, joka lähtee 12.50 Saloon. Ehkä tämä tästä..  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

^Ohoh, ootpa reipas kun koulussakin kerkeät vielä tänään käydä! Itseni tuntien, minä oisin ollut pois jos ois juna lähtemässä muutaman tunnin päästä  :D

Voi että itelläki ois näyttelykuumetta, sinne Jyväskylään on kyllä pakko päästä!!!  :mrgreen:

Vevve

Hii, huomenna jo  :sydan
Kaveri tulee kohta tänne avustamaan leipomuksissa, pitää vielä leikellä hamsustereilta kynsiä ja sensemmosia.

Marla

Minulla on koko homma vielä vaiheessa, kun olen keskittynyt tänään muuttavaan uuteen tulokkaaseen.
Tyypillistä, valmistelut venyvät taas iltaan, kun on kaikkea puuhaa tässä päivällä. :roll:
No, kuusi boksia on nopeasti laitettu ja hamstereille ei tarvitse tehdä juuri mitään. Siistin nuo pitkikset vasta paikan päällä, kun sotkevat kumminkin itsensä. :D
En malta odottaa huomista! Ihanaa, kun tuo kimppakyyti järjestettiin, ettei tarvitse lähteä julkisilla sinne sekoilemaan...

Saana

Mie kävin vielä hamstraamassa tavaraa kaupungilta eli siihen vierehti tää päivä. Onneks osan kynsistä leikkelin jo aiemmin tällä viikolla. Vielä pitäs laittaa boxit ja käydä leipomassa tuossa kilometrin päässä, kun oma uuni on rikki. Ja robojen mahanaluset pitäs putsailla. Arvaan etten ainakaan ennen puoltayötä ole nukkumassa. :D

Anonymous

Meillä ei ole vielä mitään valmiina ja ylös pitäisi rykästä 03:00 joten tarttis vissiin tehä jotain asialle. Kynnet on kyllä leikattu jo. Oih huomenna näen omat robo tyttöni ekaa kertaa livenä. :lov

GaneshaX

Meillä on aivan kaikki vielä tekemättä  :mrgreen:
Pääsin just kotiin. ts. luistelin autolla himaan, ihana keli  XD

Kun nyt saisi tällä kertaa edes boksit aamuks valmiiksi ja roudattua vähän kamaa autoon.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

viiru

Mie oon päivän leiponut pipareita, joulutorttuja, tehnyt kala- ja pinaattikeittoa, ja äsken kävin talolla noutamassa avaimet. Tulee hieno näyttely, tilat on todella kivat! Nyt katson sähköpostista mitä eläimiä mahdollisesti menin ilmoittamaan näyttelyyn, ja alan laittamaan bokseja valmiiksi.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Niina-03

Minä tein uunipellillisen kinkkupizzaa ja vielä päälle piirakkavuoallisen tonnikalapizzaa. Leivän teen aamulla jos vaan millään jaksan, kun se on parasta ihan tuoreeltaan...

Hamsuboksit on vielä laittamatta, kun hamsulassa ei viitsi kovasti rapistella kun on niitä poikasia  8-)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Marla

Vähän tässä pikkuhiljaa noita bokseja olen laitellut kuntoon... Ei mitään kiirettä. :D Aamulla on taas täysi kaaos päällä, mutta eihän se mitään uutta ole.
En hirveästi mitään menestystä tältä sakilta odota, mutta on kyllä kiva päästä taas näyttelyihin. :)

Lemmikkijutusta on tuollainen pieni paketti tuomisina.

KaisaM.

Huomenna jo, pitäiskö tässä vähän valmistella.  :D  Meidän nelikko noudetaan klo 6 jälkeen huomenaamulla.   xD  Suuri kiitos Arjalle kuljetuksesta.  :sydan  Jännittää!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

Jei, kääpiöt pakattu ja syrkkienki boxit laitettu.Palkinnotkin sain laitettua. Auton ikkunat pesty ja takaboxi tyhjennetty. Pitää vielä yks hamsu hakea Tammelasta. Mitähä muuta tässä pitikään tehdä. Eväiden teko jää ainekin aamuksi.

Tuon muuten pari tai siis 3 roboa myytäväks mukaan. ;)

Anonymous

^Muista ottaa mun tytöt mukaan  :haha

Anzukka

Nyt kun tulostin on rikki niin en saa kuittia tulostettua kuittia enkä ole uskaltanut maksaakkaan vielä niin voinko maksaa koko maksun paikan päällä?? nopea vastaus pliis :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com