PINAn pikkujoulunäyttely Tampere 12.12.2009, hamsujen pet

Aloittaja Niina-03, 04.11.09 - klo:20:16

Marla

No huhhuh... :shock: Minun syrkkejäni on siis noista suurin osa. :roll: Ellei sitten ilmoittautumiseni ole kadonnut bittiavaruuteen, kun ei mitään vahvistusta ole tullut...
Olisin kyllä odottanut Tampereelle enempi osanottajia - toivottavasti helmikuussa on runsaasti hamsuihmisiä, jotta saataisiin jatkossakin vielä ulkkiksia...

Nettz

Minulle tili ainakin ilmoitus, että ilmoittautumiseni on mennyt perille.. Etkö sää oo saanu mitään vastausta?

Marla

Joo, viestini ei ollut mennyt perille, mutta pääsen kumminkin noiden hamsuttimien kanssa tulemaan, jolloin määrä nousee kahteentoista syrkkien osalta. :)
Tosi kiva juttu, ettei jääneet nämä näyttelyt näin ikävällä tavalla välistä.

Saana

^Loisto juttu!! Ja kiva ihan luokkienkin takia, että hamsuja on sitten vähän enempi paikalla. :)

EDIT //

Onpa muuten supermukavaa, että näyttely on niin lähellä ja alkaa vasta puoliltapäivin. Tässähän ehtii vielä vaikka mitä! (Ja taatusti huomenna tulee kuitenkin kiire :D)

Oi että... Olen vieläkin aivan ihmeissäni tästä menestyksestä. :o
Öö.. kolme pokaalia ja yhdeksän ruusuketta näkyy olevan saldo, mikä on minun mittapuullani sanoinkuvaamatonta.

Tossu (Foster Fortune) menestyi ehdottomasti parhaiten. PLH1, tuomarin suosikki, paras hamsteri ja BIS 2.
Best in Showssa tosin oli vain syrkki ja gerbiili, mikä minua hienoisesti korpeaa, sillä olisin kyllä toivonut, että muutkin olisivat viitsineet odottaa, jotta olisi ollut mielekkäämpää. :roll: Toki ihmisillä voi oikeasti olla kiire, ei siinä mitään - omalla kyydillänikin oli.
Olen aina itse tiennyt, että Tossu on kaikin puolin mahtava, mutta ihana huomata, että on muitakin, jotka ovat jossain määrin samaa mieltä. :)
Harmi, että ne Ikaalisten näyttelyn tulokset eivät ole viralliset - muuten Tossu olisi yhtä vaille valiolemmikki.

Pampula (Bandon Banshee) oli PLH2, mikä oli hienoinen yllätys kumminkin.
Itu-Iita oli paras (ja ainoa) veteraani sekä PLH4. (Mukava myös, että tässä näyttelyssä se viimeviikkoinen yllätysknikki oli poissa. :D )
Pikkuneiti Hyacinth pärjäsi myös kivasti (EH) ja sai KuMan.
Limppu (Flintheart Glomgold) sai sekin kivan arvostelun, veljeni hamsu tuo siis nykyisin. :) Ei jaksanut itse tulla paikalle, ja kyllä sen tavallaan ymmärtääkin.

Eivätköhän ne noin menneet?

Oli kiva päivä ja mukava assaroida. Joissakin asioissa olin hivenen pihalla (ruusukkeiden hakeminen, talkookortti...) mutta enpä ole enää. :)
Tykkään kyllä tuosta talkookortti -ideasta kovasti, todella mukavaa oli saada sellainen.
Päänsärky piinasi loppuvaiheessa ja BISsissä Tossukin jo oli väsähtänyt, mutta mukava päivä kumminkin oli!

Kiitokset tästä näyttelystä (se paras kääpiöhamsu oli kyllä aivan ihana) ja suurkiitokset Saanalle lahjoituspalkinnoista!

Saana

Kiitos Marla vaan assaroinnissa! Kivaa kun näyttelyssä oli joulutorttuja taas tarjolla ja glögiä ja semmosia. Ja se talkookortti on todellakin mukava. Ihan eri tavalla jaksaa jäädä auttamaan loppusiivouksissa jne. Ei niin että muuten ei jäisi, mutta parempi mieli siitä jää, kun yhdistys haluaa vielä korvata vaivannäön! Näyttely vähän venähti, mutta noitahan nyt sattuu aina. Onneksi näyttely järjestettiin vain 10km päässä niin oli sitten pian kotona.

Kääpiöiden sekä syrkkien voittajat olivat muuten aivan ihania. Talvikko oikea poseeraaja ja syrkki mahtavassa kunnossa. Etenkin se turkki! Niina varmasti tulee sanomaan hamsuista vielä lisää. :)

Minski

Siirsin tulokset tuonne näyttelytulokset-osioon niin löytyvät paremmin: viewtopic.php?f=19&t=6113 :)

Onnea menestyjille !

Harmi, etten muistanut ilmoittaa paria hamsua tuonne, olisi ollut kiva kannattaa yhdistystä ja muutenkin päästä paikalle, kun tuntui olevan mukava pikkujoulutunnelma siellä :) Onneksi Marla ja Saana olivat ilmoittaneet usean hamsun, muutoin olis ollut tosi autiota hamsurintamalla; pari hamsua per luokka :)
Hamsteriton tätä nykyä

Niina-03

Näyttelyssä taisi olla ennätyksellisen vähän hamsuja 11kpl + 12 kpl, mutta tunnelma oli mukava ja kerrankin oli aikaa arvostella ihan rauhassa. Taso oli lopulta aika kirjava.

Lämmityskausi näkyi monen hamsun turkissa hieman kuivana ihona ja turkin kuivuutena. Pääosin toivoin kiinteyttä lisää hamsuille, vaikka massat olivat muuten kunnossa. Luonteet olivat kyllä hyviä, osa hamsuista jopa huikean persoonallisia - mikä koskettaa minua aina kovasti  :D
Terveysongelmia tuli jokunen vastaan. Muutama eläin puri myös aika odottamatta.

Kääpiöiden paras oli Syyshehku, joka nuoresta iästään huolimatta poseeraili tottuneesti voittoon kehystettynä hienoilla raameilla. Syyrikset voitti Foster Fortune, joka on silmiinpistävän kaunis, kiltti ja hyväkuntoinen eläin. Paljon hienoja eläimiä tuli vastaan arvostelussa!
Eri kääpiölajien toisiinsa vertaamisen koen aina vähän hankalana ja arviointia vaikeuttavana asiana.

:) Kiitos sihteerilleni Anninalle, joka opetti muutamia hyviä robokikkoja minulle ja toi kassillisen pokaaleja sekä lahjoituspalkintoja. Marla oli oikein tehokas assari. Kivasti meni päivä. Hyvää joulunodotusta kaikille!
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

PiiaL

Onnea Marlalle (taas) Tossun sijoituksesta ja myös Annelle, joka ei ehkä lue kyllä foorumia. Tossun veli Falcon Fatmirosh näkyi tulleen viidenneksi :) Olen hyvin iloinen kasvattieni menestyksestä.

Se vaan jäi ihmetyttämään, mitä erikoista Tossun korvissa oli (tuo erikoispalkinto tuloksissa) :p

Saana

^Ne on laikukkaat vaikka hamsteri on kuvioton. Eipä ainakaan itselle ole sellaisia ennen tullut vastaan. :)

PiiaL

^ Aivan, sitten jo toisessa meillä syntyneessä poikueessa tulee vastaan näitä laikkukorvia, eikä vielä ole keksitty kuviottoman eläimen laikukkaille korville selitystä. Eipä kyllä jäänyt itselle mieleen, että Tossulla olisi ollut meiltä lähtiessä laikukkaat korvat. D-poikueeni Darcell Darling:lla (pk creme) on myös laikukkaat korvat, vaikka hamsteri on kuvioton ja on myös kyllä sukua Tossulle pienien mutkien kautta, samoissa sukutauluissa pyöritään. Nyt taidettiin kyllä ketjun pääaiheesta pyörähtää sivuraiteelle, mutta kuitenkin.

Marla

Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Eipä kyllä jäänyt itselle mieleen, että Tossulla olisi ollut meiltä lähtiessä laikukkaat korvat.
Minä en muista Tossun ollessa pieni, että sillä olisi ollut laikukkaat korvat, mutta saattoi kyllä hyvinkin olla. Huomasin ne vasta myöhemmässä vaiheessa, mutten uhrannut sen kummempaa ajatusta niille. Mielenkiintoinen juttu kumminkin. :)

Niitä Tossu -kuvia olisi kiva nähdä. ;) Herra tykkää kovasti ruusukkeista, niitä on aina pakko maistella kun eteen sattuu. xD

Saana

^Ai niin, otin tosiaan kuvia. Täytyy laittaa ne pian koneelle!

Saana

Pieni kirjoitussekaannus pääsi tuloksiin. Vaikka kiva talvikko olikin niin en sentään sitä itse omista. Eli PLH3 Susa-Erma's Hermanin omistaja on Mari Kaartinen. :) (Jos joku viitsisi korjata sen tuloksiin.)

karov

Onnea Marlalle hienosta menestyksestä ja erityisonnittelut pikkuneiti Hyacinthille  :lov !!  xD Olisi kiva kuulla sen arvostelu ihan mielenkiinnosta, jos viitsit maililla laittaa  :angel  :)

ja edit. ja kuviakin ois kiva nähdä kun lienee tyttö melkoisesti kasvanut, täällä ainakin Hilary on jo äitiään isompi..  :c8  xD
CUTIEPIE'S syyrialaiset