• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hassuinta/turhinta mitä olet eläinkaupassa nähnyt hamsuille

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:48

« edellinen - seuraava »

Maikkis

#15
Lainaus käyttäjältä: "Potmo"Meille eläinkaupasta möivät hamsterin yhteydessä kylpyhiekkaa. En tiennytkään että hamsteritkin kylpeytyvät hiekassa :huh
Tuli kuitenkin ostettua ja käyttämättä jäi..

No jos kyse on kääpiöhamsterista, niin ei se ehkä turhaa ole. Se auttaa rasvaiseen turkkiin. Välttämätöntä se ei ole.

Jane_O

#16
^^ Ja meidän Max (syrkki) tykkää myös oikein kovasti kaivella hiekkaa :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Potmo

#17
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"No jos kyse on kääpiöhamsterista, niin ei se ehkä turhaa ole. Se auttaa rasvaiseen turkkiin. Välttämätöntä se ei ole.
Syrkki on.. Mutta kun se myyjä sanoi että se on ihan välttämätön kyllä.. Ajattelin että hän sen sitten paremmin tietää. Ja tietenkin olin sekaisin siinä kun se ensin pelotteli minua miten syrkit on arvaamattomia eikä niihin voi luottaa ja että niitä voi käsitellä vain hanskoin.. :huh
[size=85]Abigail 12.8.2007 - 24.4.2009
Amor Vincit Omnia, "Amo", 29.3.2009 -
Life isn\'t about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain.[/size]

Maikkis

#18
Lainaus käyttäjältä: "Potmo"
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"No jos kyse on kääpiöhamsterista, niin ei se ehkä turhaa ole. Se auttaa rasvaiseen turkkiin. Välttämätöntä se ei ole.
Syrkki on.. Mutta kun se myyjä sanoi että se on ihan välttämätön kyllä.. Ajattelin että hän sen sitten paremmin tietää. Ja tietenkin olin sekaisin siinä kun se ensin pelotteli minua miten syrkit on arvaamattomia eikä niihin voi luottaa ja että niitä voi käsitellä vain hanskoin.. :huh

Eipä kuulosta kauheen asiantuntevalta myyjältä  xD

Potmo

#19
^ Sanoi itsekin olevansa enemmän koiraihmisiä. xD  Kovasti yritti kääpiöhamsteria tuputtaa, mutta minulla kun ei ole tapana ostaa eläimiä heräteostoksina niin olin jo päättänyt syrkin ottaa.. Onneksi jotain jo sentään tiesin niin en ihan ostosuunnitelmiani perunut.. :sydan
[size=85]Abigail 12.8.2007 - 24.4.2009
Amor Vincit Omnia, "Amo", 29.3.2009 -
Life isn\'t about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain.[/size]

mr.memi

#20
pesävanu  :|

Kadi

#21
Kerran näin faunattaressa kiipeilyseinän, johon oli liimattu kivasti pikkuisia puunpaloja jotta sitä pitkin voi kiivetä ylös. Hamsterihan siinä paketin kuvassa oli...

Muuta turhaa on tietty kaikki pesävanut, hamsteripallot ja -autot ja valjaat ehdottomasti.

KaisaM.

#22
^Mitäs siinä kiipeilyseinässä on vikaa?  :pihalla:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Laku-kissa

#23
Hei.

Onko eläinkaupoissa mitään vaarallista hamstereille?
Kuten juoksupallo? Tms.

En halua että tuleva hamsuni satuttaa itteensä :oops:
Jos katse tappaisi, olisin jo haudassa]

nuppuska

#24
Jos hamsteri pääsee sisään ja ulos vaivatta juoksupallosta minusta se ei ole niin paha asiakaan.Koska hamsteri saa itse päättää milloin se siellä haluaa olla.

[size=85]Nuppu[/size]

laudeliina

#25
Lainaus käyttäjältä: "nuppuska"Jos hamsteri pääsee sisään ja ulos vaivatta juoksupallosta minusta se ei ole niin paha asiakaan.Koska hamsteri saa itse päättää milloin se siellä haluaa olla.
Eikös ne juoksupallot oo umpinaisia? ainakaan mun kohdalla ei oo tullu vastaan reikästä palloo, eikö se hamsteri voi tippua sieltä..? :huh

Tiituz

#26
Jotkut on kyllä puhunu että on olemassa "aukollisia" Juoksupalloja,että ne pääsee sieltä itte pois.Mutta en teidä ei oo ainakaan tullu vastaan.
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Carnation

#27
Lainaus käyttäjältä: "laudeliina"
Lainaus käyttäjältä: "nuppuska"Jos hamsteri pääsee sisään ja ulos vaivatta juoksupallosta minusta se ei ole niin paha asiakaan.Koska hamsteri saa itse päättää milloin se siellä haluaa olla.
Eikös ne juoksupallot oo umpinaisia? ainakaan mun kohdalla ei oo tullu vastaan reikästä palloo, eikö se hamsteri voi tippua sieltä..? :huh


Kyllä ne ihan umpinaisia on.. Mikähän sellanen pallo olis, jossa olis hamsterin mentäviä aukkoja  :mrgreen: Kokoajanhan se sieltä tippuis, ja oon kyllä satavarma, ettei monesti menis kyllä takaisin  :roll: Kidutusta tuollaiset mötikät..Minäkin joskus idioottina pikkuisena sellaisen ostin.. Siinä näkee että monet pienemmät hamsteriharrastajat sellasia hommaa. Kidutusta. (en tosin käyttänyt sitä palloa kuin pari kertaa)
[size=85]Jengiin kuuluu Uolevi-talvikko
Rukoilijasirkka
Kilppari  ja
110l lätäkkö[/size]

Tiituz

#28
Lainaus käyttäjältä: "Carnation"
Lainaus käyttäjältä: "laudeliina"
Lainaus käyttäjältä: "nuppuska"Jos hamsteri pääsee sisään ja ulos vaivatta juoksupallosta minusta se ei ole niin paha asiakaan.Koska hamsteri saa itse päättää milloin se siellä haluaa olla.
Eikös ne juoksupallot oo umpinaisia? ainakaan mun kohdalla ei oo tullu vastaan reikästä palloo, eikö se hamsteri voi tippua sieltä..? :huh


Kyllä ne ihan umpinaisia on.. Mikähän sellanen pallo olis, jossa olis hamsterin mentäviä aukkoja  :mrgreen: Kokoajanhan se sieltä tippuis, ja oon kyllä satavarma, ettei monesti menis kyllä takaisin  :roll: Kidutusta tuollaiset mötikät..Minäkin joskus idioottina pikkuisena sellaisen ostin.. Siinä näkee että monet pienemmät hamsteriharrastajat sellasia hommaa. Kidutusta. (en tosin käyttänyt sitä palloa kuin pari kertaa)

En nyt sanoisi että se kidutusta on. HUOM! en siis tarkoita että itse suosisin tai käyttäisin juoksupalloa, mutta on hamsuja jotka oikeasti menevät palloon omasta tahdostaan. Ja kauheaahan on jos hamsu laietttaisiin väkisin palloon ja sitten naurettaisiin kuinka kovaa se juoksee. en itse näitä suosittele/käytä mutta kyllä ihmiset tekee pahempaakin kun antaa hamsterin jiosta pallossa.
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

GaneshaX

#29
Siis on olemassa juoksupalloja joihin on vaihtokansi (siis sellainen missä on 3 "ovea") Kun pistää tämän kannen palloon ja pallon sellaiseen telineeseen, tulee tosi kivan näköinen vaihtoehtoinen juoksupyörä.
Eli samalla lailla paikoillaan seisova kuin juoksupyörä.
Kivoja, mutta itselläni ei ole, kun sellainen valtaa ihan törkeesti tilaa.
Toivottavasti joku ymmärsi.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki