• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Näyttely 23.9.

Aloittaja Mustikkamaan, 08.08.07 - klo:19:46

« edellinen - seuraava »

Dakku

#60
^ Oho. No mun muisti nähtävästi pelaa. Lemmikki luokassa se oliki juu.. :]
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

lentsu

#61
ISO kiitos MaikkiS:lle, joka toimi sihteerinäni!

Ja sille, joka oli tehnyt sen makaroonilaatikon.  :P

Ja sitten hirveät pahoitteluni siitä, että repeilin aamusella siitä desinfioimisaineesta, mutta mulla ei ollut paras mahdollinen lähtö sinä aamuna. Kämmäsin aamulla väsyneenä aikataulun, ajaa paahdoin hirveetä vauhtia kolme tuntia, myöhästyin ylinopeudestakin huolimatta, sit puuttui se aine, jonka lopuksi ratkaisin laittamalla sitä vähän juomamukiin  :shock: (onneks en väsymyksestä huolimatta vahingossa hörpännyt kumminkaan  :mrgreen: ), sit sain kunnon niitin, mut onneksi loppu päivä meni rauhallisemmin ja iltapäivällä se niittikin meni jo huumorilla. Olin siinä vaiheessa enää hirveen pahoillani, että olin joutunut diskaamaan kauniin eläimen...

Joo päivä oli vähän semmoinen, mutta sainpahan sinisen argenten.  :lov

Toivottavasti ihmiset olivat suunnilleen tyytyväisiä arvosteluun. Parhaani yritin tehdä.  :angel

Maikkis

#62
Se makaronilaatikko oli muuten hyvää  :P Kiitos tekijälle!

Mustikkamaan

#63
Makaronilaatikon salaisuus oli sen sisältämä fetajuusto ja tomaattimurska! Ite en muutoin oo kovin makaronilaatikon ystävä, enkä ees fetajuuston, mut toi yhdistelmä on kyl aika ihana.

Kiitos kehuista :) Jännittää aina kö tekee yleiseksi safkaksi jotai, et meneekö kaupaksi...
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#64
Oli se Maijun tekemä kasvislootakin hyvää. Hamsujen kanssa syötiin vielä maanantainakin sitä. :D

Meikä ei ollut ihan iskussa johtuen edellisen illan isoista pippaloista. Kerrankos sitä... No päiväunet muhkuraisella auton takapenkillä olivat aivan ihanan loistavat, joten jaksoi jopa kotimatkan laulella etupenkin iloksi. Eipä vishiin, eiPÄ wähä!! ÄÄHÄHÄHÄ!!

Vissiin meillä meni ihan hyvin eläinten kannalta tuo näyttely. Pari sertiä, muutamat sijoitukset lemmikkien BIS1, es/koestandujen BIS1 ja standuissakin joku BIS-sija irtosi. Ei voi muistaa kaikkia. Ikänä ei o Maunolaan tullu tuommosta määrää palkintoja. Vähän kyllä oisin toivonut muitakin osallistumaan robojensa kanssa, ettei mun ois tarvinnu ainoona. Noh, ens kerralla si!

Tiinan vauva oli aivan liian suloinen. Ihana Pihla-tyttönen. <3

Ja luetteloja saa kehua. Rakkaudella ne tulostin ja nidoin.  :sydan  :sydan  :sydan    xD

Mileia

#65
Annina: kiitoksia vain Pihlankin puolesta, onhan tuo maailman ihanin, tottakai  :lov

Muita näyttelytettäviä mulla ei sitten ollutkaan, kun en jaksanut edes sitä yhtä veteraania ilmoittaa  xD Mut jospa vaikka sitten lemmikkimessuille tuotais jo ihan hamstereitakin...

kiilusilma

#66
Tulevatko lemmikkiluokan tulokset tulos-sivulle? Odottelen Marjut Kaakisen tuloksia!!

Mustikkamaan

#67
Juu, kohtapuoliin, on vaan tuhat muutakin asiaa tehtävänä niin vähän venynyt nuo tulosten näpyttelyt.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]