• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

lentsu

#60
Jaa-a Mirkku taitaa olla näytskien roboluvut nousussa.  :c8

KaisaM.

#61
No höh, sihteerin paikat on viety! Voisin olla sitten näillä näkymin vaikka lemmikkisyrkeille assarina.  :)  Ja meiltä tulee varmaan joku 10 nenää näyttelyyn.  xD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Maiju*

#62
Mä voin assaroida vaikka lemmikkikääpiöt, jossei se virka mennyt jo.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Karvakorvathamsula

#63
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."No höh, sihteerin paikat on viety! Voisin olla sitten näillä näkymin vaikka lemmikkisyrkeille assarina.  :)  Ja meiltä tulee varmaan joku 10 nenää näyttelyyn.  xD

Hihihiii, koko hamsulankos aattelit tuua?  :c8    :D

Niin, ja pitää kattoa, ettei mullakin ois jotain tyhmiä kevätjuhlia... -.-
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Nilla

#64
Laitoin itseni pk syyrialaisten assariksi.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Saana

#65
Pakko sanoa että ootte ihanan aktiivista porukkaa! :sydan

Hamsuhommista muihin hommiin... Muistattehan, että Pina tarjoaa talkookortin kaikille avuliaille henkilöille.

Apua tarvitaan seuraavissa tehtävissä:

Talkooväkeä näyttelyn pystyttämiseen ja purkamiseen, sekä siivoamiseen
Pet-rottien sihteeri ja assistentti
Pet-marsujen sihteeri
Pet-kanien sihteeri
Pet-chinchillojen sihteeri ja assistentti
Pet-gerbiileiden sihteeri ja assistentti

Hamsuhommat ovat siis SHY:n alla ja muut lajit Pinan juttuja. Pinan hommista kyselyt joko mulle (johanna.revonniemi@gmail.com).

Mustikkamaan

#66
Mä hoidan lasten lemmikkien arvostelut tässä näyttelyssä. Niitä tuskin montaa tulee (noin 10 kpl), mutta tartten silti melko ripeen sihteerin, koska mun täytyy ennättää ulkkiskääpiöille harjoitteluun.

Eli sihteeri haussa  :sydan Assarina voi olla joku joka on muillakin, heittää sivussa munki pöydälle parit boksit :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Kirppu

#67
Tulossa ollaan muutaman hamsun sekä hiirten kanssa! :)

PiiaL

#68
^^Minä voisin olla sun sihteerinä, mutta en sitten tiedä, jos ripeän tahdot ja minä en ole koskaan vielä sihteeröinyt, että minua pitäisi ensin opastaa tehtävään. Eli ota ripeämpi, jos joku muu hommaan haluaa, mutta jos ei, niin voithan ehkä siinä tapauksessa tyytyä minuunkin. :D

Mustikkamaan

#69
Ripeä kirjottaja on tärkein. Eli jos ei oo itelle välttämätöntä että käsiala on nättiä vaan että paperille syntyy nopeesti tuotosta, niin se on pääasia :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

PiiaL

#70
^ En minä nätistä käsialasta ole tarkka ollenkaan, mutta lähinnä vaan sen takia joku muu voi olla ehkä ripeämpi kuin minä, kun ei ole sihteerikkönä toimimisesta kokemusta. :) Mutta olen käytettävissä, jos tarvitsee.

wiidii

#71
Toivottavasti Marlakin on nopea, mullakin on palava halu päästä sitten ihmettelemään ulkkisyrkkien arvostelua että saisi ensimmäisen harjoitusarvostelun pois alta.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#72
^ Eikun sulla on Vevve sihteerikkönä. :D Onneksi, koska mä en mikään älyttömän nopea kirjoittaja ole, kun ei luonnistu pikapikaa kirjoittaminen. Koneella kyllä, muttei käsin.

Vevve

#73
Mä olen nopsa, mutta käsialaa haukkuivat  :(  :D

Mustikkamaan

#74
^Ääh, älä ny, joku vielä pelästyy ettei käsiala kelpaa :D Käsialalla ei ole mitään väliä, tärkeintä on että saa selvän, enkä oo vielä semmoseen käsialaan törmänny mistä ei jotain tolkkua sais. Lisäksi jos on joku ihan epäselvä sana vaikkapa, niin sitähän näytteilleasettajat voi kysyä joko infosta tai sitten suoraan sihteeriltä.

PiiaL: Oot vaan mulla sihteerinä!

Tässä näyttelyssä pidetään myös pehmolelukisa! 1 €/pehmolelu, parhaat palkitaan ruusukkein :)

Mainostin tossa aiemmin vahingossa (yhdistyksen vanhaa näyttelykutsupohjaa käyttäen) että sisäänpääsy on maksutonta, mutta Pirkanmaan Nakertajilla onkin pääsymaksu, joka on 1 €/lapsi ja 2 €/aikuinen. Näyttelyyn ilmoitettujen hamstereiden omistajat pääsevät kyllä maksutta, mutta esimerkiksi kaverit & vanhemmat joutuvat maksamaan sisäänpääsymaksun.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]