22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

Takku-Turkki

^ Olisi kyllä. Itekään en kuullut puoliakaan, jouduin systeriltä aina kysyyn et mitä se sano  :) Tosin saattaa johtua siitä että olen puolikuuro. Mutta olis kiva et olis joku kuka puhuu kovalla äänellä, olishan se noloo jos ei omaa nimeensä kuulis.
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

wiidii

Toivottavasti ihmiset koki että mulla on edes hitusen kova ääni, ja kuulivat ääneni (lemmikkikääpiöt, lasten lemmikki, pk syrkit). Minä jaoin lemmikkipalkinnot tuomaripöydälläni siitä syystä, että pöytäni paikka oli reunassa ja siinä ei ollut tuoleja tai pöytiä edustalla häiritsemässä mahdollista kuuntelua. :) Halusin kuitenkin kerätä lahjoituspalkinnot yms. tiettyyn paikkaan, helpotti kummasti sitä itse palkintojenjakoa sitten.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

Minulle ei kukaan sanonut että palkintopöydän luota voisi palkinnot jakaa. Viimeisimmästä juhliksesta on varmaan yli 10 vuotta niin ei muista kaikkia käytäntöjä...  :) Sitä kävin kyselemässä että jaetaanko palkinnot yhtä aikaa vai erikseen. Ehkä olisi ollut enemmän fiilistä jakaa ne yhtä aikaa kaikki siitä palkintopöydästä, mutta sitten olisi kaikki joutuneet odottamaan loppuun asti.

Saana

Tuloksia saatte odotella vielä hetken, koska meikäläinen on ollut mahataudissa + järjettömässä kuumeessa näyttelyn jälkeen. Edellisen kerran on näin kova kuume (39,6) ollut a-viruksen yhteydessä 11 vuotta sitten. Hieman on veto pois. Terveisiä sängynpohjalta/sohvannurkasta!

Unipallo

Se palkintojenjakoa ympäröivä ihmismuuri voisi laantua jos kuulutukset kuulisi kauemmaskin.  ;) Itse tyydyin tälläkertaa kuuntelemaan kauempaa ja sain kiinni sanan sieltä toisen täältä. Eikö vois vallita jonkunlainen hiljaisuus palkintojenjaon ajan...  :sydan

Saana

^Toivottavasti mun ääni kantoi vv-palkintoja jakaessa. Viirun ehdottama näyttelyetikettijuttu olisi myös mainio juttu. Kaikki uudet harrastajat kun eivät välttämättä tiedä, kuinka toimia missäkin tilanteessa.

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Lilli+Ella"Ruusukkeet sain tuotua kotoa pois lojumasta ja niistä ehkä joku joskus on iloisena  xD

Hei niin, kiitokset vielä näistä, sain kierron kautta varastooni! Ihan kingi juttu, varmasti ilahduttavat saajiansa!  :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ken_G

Ehtiihän ne tulokset sitten kun ovat tullakseen. Saanalle pikaisia paranemisia  :)

Saana

Sori, että tuloksissa kesti, mutta ny ne on siellä. Laittakaa korjaukset mulle mailiin mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com tai jos teillä on oikeuksia niin tulosketjun perään. Ei tähän viestiketjuun, koska tänne ne hukkuvat.

Pertti

Lainaus käyttäjältä: "Mrk"^Saako kysyä helmiäiskuvioisten talvikoiden osalta, että mitä tarkoitat harmaalla perusvärillä? Sehän on selvää että rusehtaa tai kellertää ei saisi (ainakaan merkittävästi). Kiinnostaa kun itse yritän myös näitä helmiäisnormaaleja kasvatella.
siis sori, tarkotin tietty pohjaväriä, ts. eläin on puhtaan valkonen mutta tikattu/hunnutettu tikkauksella joka on perusvärin mukaan :)

Lainaus käyttäjältä: "Ässä"Tyttäreni Elinan talvikon ulkomuotoluokan arvostelu on kateissa (emme ole sitä nähneetkään, eikä ole varma onko arvostelua edes tehty). Jos paperi on livahtanut vahingossa jonkun matkaan, Elina olisi tosi kiitollinen jos saisi sen sisällöstä tiedot sanna.ylhainen[at]kolumbus.fi .

Talvikko, ulkomuotoluokka T257 Strix Aluc.
Tämä eläin on mun muistiinpanojen mukaan saanut arvosanan melko hyvä, tarkempia muistiinpanoja ei minullakaan valitettavasti ole enää tallessa.
Kyllä aina yhen voi ottaa!