• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

Yadell

#300
Laitan kohta tuoreemman kuva, kiitoksia ehdotuksista. :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Yadell

#301
Tuossa: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=5169 ... etid=36088, parempi? :D Vähän ahdas, mutta ei voi mitään.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

maarit

#302
^Ton kiven ottasin kyllä hetimmiten pois tosta pahvimökin päältä ennen kun se on hamsun niskassa.Toi terra näyttää aika ahtaalta syrkille.
Tällä hetkellä hamsteriton

Yadell

#303
Ei sen pieni pitäisi olla, kooltaan 80x40x40 ;)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Anonymous

#304
^hienon näköinen on ja sopiva kyllä syrkille. kuvat vääristävät aina noita mittasuhteita. :)

Möfö

#305
Onko täältä kukaan tilannut pikkulinnasta sitä duna maxia? Maksaa jotain 60e, onko tullut ihan ajoissa? Kaikki mennyt ihan ok muutenkin?

Pitäis saada pojulle uus duna kun ihan säälittää katsoa kun se mönkii tuolla 70x35 dunassa..
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Mustikkamaan

#306
Näin tossa Hämeenlinnan Fauniksessa jotain syyriskokoisia dunia 48 euroa kipale, sisältäen kaikkea (turhaa) rompetta. Kahtelin vaan että edukkaassa tarjouksessa eläinkaupaksi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

sasu^

#307
Sanoiko joku tuolla aijemmin, että vaihtaa 3-6 viikon välein puhtaat purut? Itse en ole täysin varma, kuinka usein ne täytyy vaihtaa, mutta itselläni tulee ainakin vaihdettua joka toinen viikko..

Ja hamsuni asumuksen kuvaa en tänne nyt viitsi laittaa, kun en ole siihen ollenkaan tyytyväinen..enkä ole koskaan ollutkaan. Olen huono sisustamaan.. :'< Minudunassa asustelee, joten sinne en löydä mieleistä sisustusta. Aijon ehkä kuitenkin tehdä puisen tason tällä viikolla, jos isä nyt jostain löytäisi noita lautoja tai sitten käydään ukin luota hakemassa (:
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

metsku

#308
Lainaus käyttäjältä: "SaPe"Sanoiko joku tuolla aijemmin, että vaihtaa 3-6 viikon välein puhtaat purut? Itse en ole täysin varma, kuinka usein ne täytyy vaihtaa, mutta itselläni tulee ainakin vaihdettua joka toinen viikko..

Ja hamsuni asumuksen kuvaa en tänne nyt viitsi laittaa, kun en ole siihen ollenkaan tyytyväinen..enkä ole koskaan ollutkaan. Olen huono sisustamaan.. :'< Minudunassa asustelee, joten sinne en löydä mieleistä sisustusta. Aijon ehkä kuitenkin tehdä puisen tason tällä viikolla, jos isä nyt jostain löytäisi noita lautoja tai sitten käydään ukin luota hakemassa (:

Mä en vissiin ole sanonut mutta vaihdan kyllä purut n. kerran kahdessa kuussa. Johtunee siitä, että tilaa on niin paljon eikä purut likaannu samalla lailla kun esim. minidunassa. Tasoja pyyhin toki useammin ja vessalaatikon tyhjennän yms. Myös hamsujen mökit pitää tarkistaa säännöllisesti kun pissaavat niihin mökkeihinsä. Juuri eilen lähti 2 vanerimökkiä ulos pissahajuvieroitukseen.

Yadell

#309
Mä vaihdan purut yleensä 2-3 viikon välein. Pissanurkan silloin, kun tarvitsee. :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

sasu^

#310
Vastanneille//Okei <:

Tämä nyt ei mitenkään tähän hamsujen asumuksiin liity, mutta onko vaarallista, jos tuoreruokakupista tippuu vähän ruokaa(=vauvanruokaa, puuroa tms) dunaan? Jos se jää sinne vaikka viikoksi pilaantumaan? ; o Itselläni nimittäin välillä tippuu, kun heittelen puruja kupista pois (joita Tahvo innokkaasti sinne aina viskoo..)( :
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

Insku

#311
en tiedä missä tätä pitäis kysyy mut mistä noihin dunin sais ton "yläkerrran" eli ton missä on noi "rappuset + yläkerta" jos joku tajus

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

wap`

#312
^Eläinkaupoissa myydään dunia missä on se yläkerta mukana, mutta luulen, että niitä sais ihan sieltäki sitte ostettua . :)

sasu^

#313
^^Ai, sellasta tasooko tarkotat? Itse kävin ainakin kerran tässä sellaista kyselemässä, että myisikö ne sitä irralleen, niin eipä myyneet.. ):
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

wap`

#314
Eikös Tälläinen häkki sovi syrkillekin ?